MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic

zoeken in:
2MY
Oke, kzal een poging ondernemen.

Probeer STS9 (Sound Tribe Sector 9) met Peaceblaster eens. Redelijk onbekend album uit 2008 dat een kans maakt in uw cdrekje denk ik.

kBen benieuwd...

2MY
Timo-otje schreef:
De nieuwe van Kate Bush en Ryan Adams vallen me zeker niet tegen!

...en Mauro...?

magic spells
2MY schreef:
Oke, kzal een poging ondernemen.

Probeer STS9 (Sound Tribe Sector 9) met Peaceblaster eens. Redelijk onbekend album uit 2008 dat een kans maakt in uw cdrekje denk ik.

kBen benieuwd...

Ben het nu aan het beluisteren met Spotify. Is tot nu toe niet echt zo mijn stijl, maar zit nog maar aan het eerste nummer. Gaat misschien nog meevallen.

2MY
kzal het binnenkort nog eens proberen, na grondige analyse van uw stemgedrag.

magic spells schreef:
Nog iemand tips?
Iemand die Loveless geweldig vindt, moet Nowhere (van Ride) zeker proberen.

2MY schreef:
(quote)

...en Mauro...?

Mauro moet ik nog checken! Heb alleen die 2 al beluisterd en die bevallen me wel.

Weinig actie hier.

Heeft iemand nog een tip, liefst iets met Rock, Avant-Garde, Metal (maar niet te bruut) of Electronic.

(afbeelding)

Sopor Aeternus & The Ensemble of Shadows - Have You Seen This Ghost? (2011)

Maar ook andere albums van deze fantastische band

Bedankt!
The Hours of Sadness klinkt alvast heerlijk.

Hij is af: Klik! Nog eens bedankt voor de tip het is een erg mooie plaat. Als iemand nog een tip heeft met dezelfde genre's als ik hierboven had opgegeven mag het zeker.

Ik heb deze in petto voor jou, Glenn. Mocht je het goed vinden, er volgen nog drie delen.

(afbeelding)

Bedankt! Zal ik zeker eens beluisteren (misschien vandaag nog) tips zijn ook nog altijd welkom.
Weet de laatste tijd toch niet direct wat te draaien, en ik heb al heel wat goede platen dankzij dit topic ontdekt.

Ik heb nog een band die je denk ik wel zal bevallen:
Lacrimosa - Fassade
Lacrimosa

(afbeelding)

Bedankt, ik ga wel eerst de tip van AOVV afwerken, het is nogal een moeilijke plaat om iets over te schrijven.

Ik wil ook wel weer eens een album reviewen.

Heeft iemand een tip voor mij? Het liefste in de Metal maar Electronic is ook welkom.

Orchid - Chaos Is Me misschien?

(afbeelding)

Die ken ik al, die heeft Niels me al een keer getipt.

Wat dacht je hier van, Don?

(afbeelding)

Die heb ik nog niet gehoord. De omschrijving maakt me in ieder geval benieuwd.

Mij ook. Ik las het bericht van wizard een tijdje geleden (sowieso een user die ik volg), en ik herinnerde me daarnet dat ik 'm nog steeds moet beluisteren. En omdat jij toch een tip vroeg hier, dacht ik dat het wel leuk zou zijn om 'm ook meteen aan jou mee te geven.

In ieder geval al een goede krantenkop.

(afbeelding)

Anasazi - Playing Ordinary People (2011)

Voor Don Cappucino iets?

Het was geen makkelijke plaat om iets over te schrijven, maar hier is hij dan: Light Bearer - Lapsus.

Goed gedaan, Glenn!

Bedankt! Ik heb de foutjes trouwens aangepast.

Wat later dan verwacht maar de recensie voor Lacrimosa - Fassade is dan toch af. Ik heb het jammer genoeg een magere 1,5* moeten geven.

Heeft er nog iemand een tip? Maakt niet echt uit wat voor genre.

Yep! Deze. Gewoon om speciaal te doen. Cybergrind in zowat al zijn mogelijke vormen.

Zal eens luisteren, bedankt.

Omdat er geen enkele downloadlink te vinden is kan ik de plaat niet beluisteren.
Dus heeft iemand nog een tip?

Gast
geplaatst: vandaag om 19:00 uur

geplaatst: vandaag om 19:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.