MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2007

zoeken in:

Weinig liefde voor de Tossers hier zie ik Eerst word Siobhan afgeserveerd, en nu No Loot, No Booze, No Fun..

+3 Depeche Mode
+2 Soft Cell
+1 Julian Cope

-1 Tom Waits

Ik zat te twijfelen of nu deze of Soft Cell in te brengen

Mojo Pin
+3: Tom Waits
+2: Idlewild
+1: White Rose Movement

-1: Metallica

titan (crew)
The divine comedy +3
Soft cell +2
Depeche mode +1

Palace music -1

Deadline 21:14u

+3 Soft Cell
+2 Depeche Mode
+1 Julian Cope

-1 Palace Music

+3 Soft Cell
+2 Julian Cope
+1 Depeche Mode
-1 Palace Music

+3 Metallica
+2 Idlewild
+1 Soft Cell

-1 Palace Music

+3 Julian Cope
+2 Tom Waits
+1 Idlewild

-1 Soft Cell

obsessed schreef:
Weinig liefde voor de Tossers hier zie ik Eerst word Siobhan afgeserveerd, en nu No Loot, No Booze, No Fun..

En nu wordt Palace Music afgeserveerd...

Ik ben nu nog maar bij Depeche Mode, maar kan me niet voorstellen dat ik Palace slechter ga vinden dan Metallica...

Zo denk ik ook dikwijls, als er in mijn ogen weer een prachtig nummer wordt weggestemd, wat was er nu mis met George & Mary, alleen omdat het origineel "beter" zou moeten zijn? Ik denk zelfs dat dhr. Wonder erg content is met deze cover, maar ja meningen verschillen...

En ik snap eerlijk gezegd ook niet dat deze van Metallica de wind van voren krijgt Al bedoelde ik eigenlijk het origineel en niet deze S&M versie...

Ik vind die cover van As ook wel goed, maar een paar andere nummers in die ronde nog beter.

En vroeger vond ik Metallica wel leuk, maar ik kan het nu echt niet meer aanhoren.

titan (crew)
Tsja, ik vind Palace music echt volkomen ruk en overgewaardeerd en net als jullie verbaas ik me soms over de minnetjes die worden gegeven. Mijn suggestie van Aimee Mann een paar ronden terug eindigde onderaan en dat verbaasde me zeer. Wat is er in hemelsnaam mis met dat nummer?

Tom Waits had ook wel een minnetje van mij mogen krijgen (waarom hebben al die gasten die niet kunnen zingen toch zo'n lange carriëre?), nog zo'n artiest die ik overgewaardeerd vind. Maar goed, iedereen kan wel zo'n verhaal houden hier.

Potver, zeg ie over mijn nummer 3 in de top 10

Smaken verschillen, zo blijkt wel weer. Ik vind het een fantastisch intens album van Palace Music, alhoewel ik geen Billy-liefhebber ben.

En Tom Waits?

titan (crew)
musicfriek schreef:
Potver, zeg ie over mijn nummer 3 in de top 10

Jij hebt anders ook af en toe minnen uitgedeeld aan mijn favorieten. Maar gelukkig ook regelmatig plussen uitgedeeld aan mijn suggesties en vice versa

El Ninjo schreef:
(quote)

Ik zat te twijfelen of nu deze of Soft Cell in te brengen

ik niet

titan schreef:
Tsja, ik vind Palace music echt volkomen ruk en overgewaardeerd en net als jullie verbaas ik me soms over de minnetjes die worden gegeven. Mijn suggestie van Aimee Mann een paar ronden terug eindigde onderaan en dat verbaasde me zeer. Wat is er in hemelsnaam mis met dat nummer?

Tom Waits had ook wel een minnetje van mij mogen krijgen (waarom hebben al die gasten die niet kunnen zingen toch zo'n lange carriëre?), nog zo'n artiest die ik overgewaardeerd vind. Maar goed, iedereen kan wel zo'n verhaal houden hier.

Helemaal mee eens

+3 Palace Music (uiteraard )
+2 Tom Waits
+1 Depeche Mode

-1 Metallica

P.S. Aimee Mann heb ik paar maanden geleden geprobeerd en kwam maar tot 1 conclusie: Verschrikkelijk saai en nietszeggend.

Palace Music

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:47 uur

geplaatst: vandaag om 01:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.