MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2007

zoeken in:

+3 Charly Lownoise & Mental Theo
+2 Scooter
+1 Nakatomi

-1 Department S

+3 Nakatomi
+2 Sash!
+1 Charly Lownoise & Mental Theo
-1 Department 5

Allmusic
+3 Múm
+2 Charly Lownoise & Mental Theo
+1 Department S

-1 The Bucketheads

+3 Scooter
+2 Alcatraz
+1 Nakatomi

-1 Kohfie Konnect

+3 Department S
+2 Bucketheads
+1 Sash!

-1 Eiffel 65

+3 Scooter
+2 Sash!
+1 Múm

-1 Kohfie Konnect

Té moeilijk dit

+3 Múm (omdat die toch wel door moet)
+2 Bucketheads
+1 Charly & Theo

-1 Kohfie Konnekt

Poehee, ik geloof dat dit niet mijn ronde is...in een willekeurige andere ronde hadden toch zeker wel de helft van de nummers de kans gehad voor een minnetje in aanmerking te komen...nog niet eerder meegemaakt.

+3 Department S
+2 Scooter
+1 Múm
-1 Kohfie Konnect

+3 Department S
+2 Mum
+1 Sash

Nog geen enkele keer zoveel -1 gegadigden( 7 in totaal ) zien voorbijkomen in deze intrieste ronde

-1 Scooter

Ik vind het een geweldige ronde juist.

"It's so beautiful to see your hands in the aaaiiirrr"

+3 Charly Lownoise & Mental Theo
+2 Nakatomi
+1 Múm

-1 Kohfie Konnect

titan (crew)
Mum +3
Department S +2
The bucketheads +1

De rest -1 (doe Alcatraz dan maar, die heeft nog geen minnetje)

Deadline 09:57

+3 The Bucketheads
+2 Alcatraz
+1 Mum

-1 Kohfie Konnect

op z'n minst een interessante ronde(!)

Eindstand

+15 Múm
+10 Charlie Lownoise & Mental Theo
+10 Department S

+9 Scooter
+7 Nakatomi
+7 The Bucketheads

+6 Sash!
+3 Alcatraz
-1 Eiffel 65
-6 Kohfie Konnect

Nog een rondje of 14 en dan?

Mij leek het leuk om ven elke deelnemer een persoonlijke top 50 (of zelfs 100) te vragen per groep, (bv, eerst van groep 1201 tot 2000) en dan krijgt nummer 1 50 punten, 2 49 etc. Dat je dan een week lang de tijd krijgt om te stemmen. Bij gelijke puntaantallen werken met KO's enzo

dvdschaaf schreef:
Nog een rondje of 14 en dan?

Mij leek het leuk om ven elke deelnemer een persoonlijke top 50 (of zelfs 100) te vragen per groep, (bv, eerst van groep 1201 tot 2000) en dan krijgt nummer 1 50 punten, 2 49 etc. Dat je dan een week lang de tijd krijgt om te stemmen. Bij gelijke puntaantallen werken met KO's enzo

Lukas en ik waren al aan het nadenken over hoe verder te gaan...alle suggesties zijn welkom.

4. Noir Désir - Des Armes (laatste stukje ontbreekt)

titan (crew)
Ik heb nog wel een suggestie voor de volgende ronde. De nummers 1 tot en met 600 worden (na loting) verdeeld in 40 groepen van 15. Iedereen kan 24 uur lang de gebruikelijke punten geven. Na de 40 rondes wordt de voorlopige rangorde van 1 t/m 600 bepaald o.b.v. de behaalde punten. Hetzelfde geldt voor de nummers 601 t/m 1200. Bij de nummers 1201 t/m 2000 spelen we 40 rondes van 20 liedjes.

Als we alle rondes hebben gehad kunnen liedjes weer omhoog en omlaag gaan op de manier zoals we die vorig jaar hebben gehanteerd.

Omdat we met een groter aantal liedjes per ronde spelen kunnen we wellicht beter +5, +4, +3, +2, +1 en -1 punten gaan geven.

titan schreef:
Ik heb nog wel een suggestie voor de volgende ronde. De nummers 1 tot en met 600 worden (na loting) verdeeld in 40 groepen van 15. Iedereen kan 24 uur lang de gebruikelijke punten geven. Na de 40 rondes wordt de voorlopige rangorde van 1 t/m 600 bepaald o.b.v. de behaalde punten. Hetzelfde geldt voor de nummers 601 t/m 1200. Bij de nummers 1201 t/m 2000 spelen we 40 rondes van 20 liedjes.

Als we alle rondes hebben gehad kunnen liedjes weer omhoog en omlaag gaan op de manier zoals we die vorig jaar hebben gehanteerd.

Goed voorstel maar ik zou misschien die nummers 1201 t/m 2000 weglaten. Dit zijn nummers die blijkbaar niet echt populair zijn en niet thuishoren in een top.

titan (crew)
Ben ik het helemaal mee eens, maar zo komen we alleen niet aan een top 2000. Misschien is een top 1000 beter.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:41 uur

geplaatst: vandaag om 04:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.