Muziek / Muziekgames / Gothic KO
zoeken in:
0
geplaatst: 12 februari 2007, 23:28 uur
0
geplaatst: 12 februari 2007, 23:28 uur
Halve Finale
Tot de 8, 2 verschil
01: The Cure - Short Term Effect VS Joy Division - New Dawn Fades
02: The Cure - One Hundred Years VS Echo & The Bunnymen - The Killing Moon
Tot de 8, 2 verschil
0
geplaatst: 12 februari 2007, 23:29 uur
0
geplaatst: 12 februari 2007, 23:44 uur
New Dawn Fades verslaat A Strange Day met 6-0. Nu is New Dawn Fades op weg om op zijn beurt verslagen te worden door A Short Time Effect met 6-0. Wie kan dat eens voor mij analyseren 
Nog maar eens bewijs dat het in een KO om de stemmers van het moment gaat en dat de uiteindelijke winnaar dus eigenlijk niet veel wil zeggen. Maar 't is natuurlijk wel leuk
5-1

Nog maar eens bewijs dat het in een KO om de stemmers van het moment gaat en dat de uiteindelijke winnaar dus eigenlijk niet veel wil zeggen. Maar 't is natuurlijk wel leuk

5-1
0
geplaatst: 13 februari 2007, 00:02 uur
freddze schreef:
Wie kan dat eens voor mij analyseren
Wie kan dat eens voor mij analyseren

freddze schreef:
Nog maar eens bewijs dat het in een KO om de stemmers van het moment gaat en dat de uiteindelijke winnaar dus eigenlijk niet veel wil zeggen.
Nog maar eens bewijs dat het in een KO om de stemmers van het moment gaat en dat de uiteindelijke winnaar dus eigenlijk niet veel wil zeggen.
freddze in gesprek met zichzelf

0
geplaatst: 13 februari 2007, 00:03 uur
freddze schreef:
New Dawn Fades verslaat A Strange Day met 6-0. Nu is New Dawn Fades op weg om op zijn beurt verslagen te worden door A Short Time Effect met 6-0. Wie kan dat eens voor mij analyseren
5-1

5-1
Tsja, ik had liever A Strange Day gehad, maar ik ben het er op zich wel mee eens dat JD zich ook nog roert in de semi's.. alhoewel eigenlijk alle nummers en bands die zijn overgebleven strikt genomen geen echte goth meer zijn.
0
geplaatst: 13 februari 2007, 00:27 uur
0
geplaatst: 13 februari 2007, 00:29 uur
3-2, what the hell
Cure vs Cure is niet bevredigend, Killing Moon geweldig
Cure vs Cure is niet bevredigend, Killing Moon geweldig
* denotes required fields.