MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Gothic KO

zoeken in:

Sheplays
moet even passen, ben aan 't werk
linkjes iemand?

Feeder
4-0

5-0

Maar The Mission - Tower of Strength staat straks ook weer in 49 !! Dus die moet ook nog ff veranderd worden... Mijn voorstel daar Rosetta Stone - Nothing Important te zetten.

31: Blutengel - Goddess of Lies VS Clan of Xymox - No human Can Drown

Sheplays
0-2

ff een ander nummertje van Blutengel Kun je luisteren wat het is... en nog eentje... Kan Goddes of Lies niet vinden namelijk...

luisteraart
1-4

Sheplays
reptile71 schreef:
ff een ander nummertje van Blutengel Kun je luisteren wat het is... en nog eentje... Kan Goddes of Lies niet vinden namelijk...

helpt niet!

Nee... ik vind Clan een beetje gemaakt... Blutengel vind ik wat echtere Gothic, maar ja... who cares

Sheplays
Het is wel een battle he

Nou, de spetters vliegen er van af

Feeder
1-5

32: Deine Lakaien - Kiss The Future VS Relatives Menschsein - Glaube

Feeder
Hoh, nu pas ik toch wel...

Sheplays
2-0

een stem op de band; kan het nummer niet vinden
...en die andere band helemaal niet.

anders pas ik

3-1

Zowel Deine Lakaien als Relatives Menschsein zijn hier idd niet al te bekend op MuMe... Ik zou anders linkjes plaatsen, maar zit momenteel op 't werk. En vanavond kan ik ook al niet. 't Zal dus blind stemmen worden bij velen, vermoed ik

luisteraart
4-1 Ik ken de band, via een voormalige vriendin, en vind ze goed, maar wel nogal eentonig. Ken je één nummer ken je alles, zoiets.
Ik zou niet weten of ik dit nummer ken, want ken de titels niet.

33: Unheilig - Herz aus Eis VS Nick Cave and the Bad Seeds - The Carny

Herz Aus Eis
Niet teveel op het clipje letten, is zelfgemaakt.. het beeld het nummer uit in power point ofzo

The Carny
Sterk ingekort!

Zijn wel geweldig verschillende genres dit trouwens!!

0-1 Begin nu wel een beetje moe te worden van die vele Duitse (electro)gothic. Erg simpel allemaal en niet alleen de clipjes...

Gast
geplaatst: vandaag om 17:34 uur

geplaatst: vandaag om 17:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.