Muziek / Muziekgames / Gothic KO
zoeken in:
0
geplaatst: 31 januari 2007, 12:26 uur
5-0
Maar The Mission - Tower of Strength staat straks ook weer in 49 !! Dus die moet ook nog ff veranderd worden... Mijn voorstel daar Rosetta Stone - Nothing Important te zetten.
Maar The Mission - Tower of Strength staat straks ook weer in 49 !! Dus die moet ook nog ff veranderd worden... Mijn voorstel daar Rosetta Stone - Nothing Important te zetten.
0
geplaatst: 31 januari 2007, 13:52 uur
31: Blutengel - Goddess of Lies VS Clan of Xymox - No human Can Drown
0
geplaatst: 31 januari 2007, 14:11 uur
ff een ander nummertje van Blutengel Kun je luisteren wat het is... en nog eentje... Kan Goddes of Lies niet vinden namelijk...
0
Sheplays
geplaatst: 31 januari 2007, 14:25 uur
reptile71 schreef:
ff een ander nummertje van Blutengel Kun je luisteren wat het is... en nog eentje... Kan Goddes of Lies niet vinden namelijk...
helpt niet!

0
geplaatst: 31 januari 2007, 14:28 uur
Nee... ik vind Clan een beetje gemaakt... Blutengel vind ik wat echtere Gothic, maar ja... who cares 

0
geplaatst: 31 januari 2007, 17:13 uur
32: Deine Lakaien - Kiss The Future VS Relatives Menschsein - Glaube
0
Sheplays
geplaatst: 31 januari 2007, 17:21 uur
2-0
een stem op de band; kan het nummer niet vinden
...en die andere band helemaal niet.
anders pas ik
een stem op de band; kan het nummer niet vinden
...en die andere band helemaal niet.
anders pas ik
0
geplaatst: 31 januari 2007, 18:00 uur
3-1
Zowel Deine Lakaien als Relatives Menschsein zijn hier idd niet al te bekend op MuMe... Ik zou anders linkjes plaatsen, maar zit momenteel op 't werk. En vanavond kan ik ook al niet. 't Zal dus blind stemmen worden bij velen, vermoed ik
Zowel Deine Lakaien als Relatives Menschsein zijn hier idd niet al te bekend op MuMe... Ik zou anders linkjes plaatsen, maar zit momenteel op 't werk. En vanavond kan ik ook al niet. 't Zal dus blind stemmen worden bij velen, vermoed ik

0
luisteraart
geplaatst: 31 januari 2007, 20:21 uur
4-1 Ik ken de band, via een voormalige vriendin, en vind ze goed, maar wel nogal eentonig. Ken je één nummer ken je alles, zoiets.
Ik zou niet weten of ik dit nummer ken, want ken de titels niet.
Ik zou niet weten of ik dit nummer ken, want ken de titels niet.
0
geplaatst: 1 februari 2007, 00:03 uur
33: Unheilig - Herz aus Eis VS Nick Cave and the Bad Seeds - The Carny
0
geplaatst: 1 februari 2007, 00:09 uur
Herz Aus Eis
Niet teveel op het clipje letten, is zelfgemaakt.. het beeld het nummer uit in power point ofzo
The Carny
Sterk ingekort!
Niet teveel op het clipje letten, is zelfgemaakt.. het beeld het nummer uit in power point ofzo

The Carny
Sterk ingekort!
0
geplaatst: 1 februari 2007, 00:15 uur
0-1 Begin nu wel een beetje moe te worden van die vele Duitse (electro)gothic. Erg simpel allemaal en niet alleen de clipjes...
* denotes required fields.