Muziek / Muziekgames / Gothic KO
zoeken in:
0
geplaatst: 2 februari 2007, 20:57 uur
40: Dead Can Dance - A Passage In Time VS Apoptygma Berzerk - Until The End Of The World
1-0
1-0
0
geplaatst: 2 februari 2007, 21:53 uur
0
Sheplays
geplaatst: 2 februari 2007, 21:57 uur
Heksen mogen ook meedoen!
Waar halen jullie de clip vandaan, ik vind alleen maar een albumtitel

0
geplaatst: 2 februari 2007, 21:58 uur
5-0
Toch even linkje naar Apoptygma plaatsen: Until The End Of The World
Dit vind ik nou heerlijke muziek om op mijn ipod mee te nemen, in de trein of over de piste op mijn ski's
Toch even linkje naar Apoptygma plaatsen: Until The End Of The World
Dit vind ik nou heerlijke muziek om op mijn ipod mee te nemen, in de trein of over de piste op mijn ski's

0
geplaatst: 2 februari 2007, 22:07 uur
Dus uhm... als je een zwarte broek en een zwart t-shirt aantrekt en je maakt een dance nummer dan ben je ook al gothic tegenwoordig? hahaha
Beetje VNV Nation-achtig, maar die vind ik beter.
Beetje VNV Nation-achtig, maar die vind ik beter.
0
geplaatst: 2 februari 2007, 22:10 uur
Apoptygma berzerk neemt de "pop" in haar naam erg serieus 
Maar het is gewoon lekkere trance-achtige springmuziek.

0
geplaatst: 2 februari 2007, 22:12 uur
VNV vind ik dan weer te zanikerig, ik kan absoluut niet tegen het geluid van die zanger. En de muziek vind ik ook wat lomper dan apoptygma. Maargoed, dit is wel een behoorlijk pretnummer. Ze hebben ook wel iets donkerder dingen gemaakt.
0
Sheplays
geplaatst: 2 februari 2007, 22:12 uur
orbit schreef:

maar nu graag een clip van dead can dance!
0
geplaatst: 2 februari 2007, 22:17 uur
Uhm... volgens mij is dat alleen een album naam A Passage in Time 

0
Sheplays
geplaatst: 2 februari 2007, 22:19 uur
reptile71 schreef:

sheplays schreef:

wat ik dus al een half uur geleden zei en waar ik nu al heel veel zoektijd aan heb verspild

echte kenners wel he

0
geplaatst: 2 februari 2007, 22:23 uur
@reptile71: *kuch kuch* check jij eens even heel snel de songlist op het debuut van Dead Can Dance en ga je dan schamen!
0
geplaatst: 2 februari 2007, 22:25 uur
A Passage of Time is het beste nummer van de self-titled debuutplaat van Dead Can Dance die nog lekker gothic is!
0
geplaatst: 2 februari 2007, 22:25 uur
DCD vind ik gewoon meesterlijk dus die hebben meestal wel een stem voor bij mij... Heb zojuist het nummer gevonden dus het is wel een nummer
Heb alles van ze op mijn pc staan. Het nummer staat op hun eerste Dead Can Dance
edit: late reactie...
Heb alles van ze op mijn pc staan. Het nummer staat op hun eerste Dead Can Danceedit: late reactie...
0
geplaatst: 2 februari 2007, 22:30 uur
orbit schreef:

Eclipse van het album Welcome To Earth vind ik werkelijk een schitterend nummer van hen. En dan Starsign, van hetzelfde album, dat begint gewoon machtig: Ahr... doef! doef! doef! doef! doef! doef! 
orbit schreef:
VNV vind ik dan weer te zanikerig
VNV vind ik dan weer te zanikerig
Eens! Apop is vele vele beter dan VNV

0
geplaatst: 2 februari 2007, 22:31 uur
Zal ik dan maar de volgende plaatsen:
41. Danse Society - Wake Up vs. Bel Canto - Spiderdust
1-0
1-0
0
geplaatst: 2 februari 2007, 23:26 uur
3-2
Eclipse is inderdaad geweldig!! Of Pikachu! Heerlijke goth-trance! Ik lust er wel pap van.
freddze schreef:
Eclipse van het album Welcome To Earth vind ik werkelijk een schitterend nummer van hen. En dan Starsign, van hetzelfde album, dat begint gewoon
Eclipse van het album Welcome To Earth vind ik werkelijk een schitterend nummer van hen. En dan Starsign, van hetzelfde album, dat begint gewoon Eclipse is inderdaad geweldig!! Of Pikachu! Heerlijke goth-trance! Ik lust er wel pap van.
0
geplaatst: 2 februari 2007, 23:30 uur
orbit schreef:
Eclipse is inderdaad geweldig!! Of Pikachu! Heerlijke goth-trance! Ik lust er wel pap van.
Ik heb enkel het album Welcome To Earth en wat losse nummers. 'k Ben van plan om Harmonizer nog aan te schaffen waar Pikachu op staat. Wat raad je me nog aan? Soli Deo Gloria valt met 1,0* blijkbaar niet in de smaak bij jou?
0
geplaatst: 2 februari 2007, 23:38 uur
Ik zie nu pas dat ik dat maar een 1* heb gegeven
Niet helemaal in het juiste perspectief! Ik heb er 2,5* van gemaakt. Ik vind het inderdaad niet zo'n sterke plaat, op wat nummers na. Het was toen ook nog wat rammelige industrial en lang niet zo soepel als hun recentere platen.
7 kan ik je aanraden, met de klappers Love Never Dies, Pt. 1 en Mourn, erg goed! Apopcalyptic Manifesto staan ook enkele prima nummers op, maar daarvan vind ik het niveau net wat onder 7 liggen, Burnin' Heretics mag er zijn echter en Deep Red ook! Maar Harmonizer lijkt het meest op Welcome To Earth die zal je zeker bevallen.
Hun laatste plaat is richting rock/pop en wat ik daarvan heb gehoord vrees ik het ergste.
Niet helemaal in het juiste perspectief! Ik heb er 2,5* van gemaakt. Ik vind het inderdaad niet zo'n sterke plaat, op wat nummers na. Het was toen ook nog wat rammelige industrial en lang niet zo soepel als hun recentere platen. 7 kan ik je aanraden, met de klappers Love Never Dies, Pt. 1 en Mourn, erg goed! Apopcalyptic Manifesto staan ook enkele prima nummers op, maar daarvan vind ik het niveau net wat onder 7 liggen, Burnin' Heretics mag er zijn echter en Deep Red ook! Maar Harmonizer lijkt het meest op Welcome To Earth die zal je zeker bevallen.
Hun laatste plaat is richting rock/pop en wat ik daarvan heb gehoord vrees ik het ergste.
0
geplaatst: 2 februari 2007, 23:42 uur
Thanks! Nu weet ik tenminste wat mijn volgorde van aanschaf is 
Stand: 4-2

Stand: 4-2
* denotes required fields.