Muziek / Muziekgames / Post-rock albums KO
zoeken in:
0
geplaatst: 8 juni 2008, 15:25 uur
8-1
4. A Silver Mt. Zion - He Has Left Us Alone, But Shafts of Light Sometimes Grace the Corner of Our Rooms... - Explosions in the Sky - Those Who Tell the Truth Shall Die, Those Who Tell the Truth Shall Live Forever
4. A Silver Mt. Zion - He Has Left Us Alone, But Shafts of Light Sometimes Grace the Corner of Our Rooms... - Explosions in the Sky - Those Who Tell the Truth Shall Die, Those Who Tell the Truth Shall Live Forever
0
geplaatst: 8 juni 2008, 15:35 uur
2-2
Even niet aanwezig en mijn geliefde Talk Talk zo weggestemd???
...tegen een plaat die m.i niet eens als post-rock te kwalificeren is....
Even niet aanwezig en mijn geliefde Talk Talk zo weggestemd???

0
geplaatst: 8 juni 2008, 16:10 uur
4-5
Spiderland is zo'n beetje de ultieme postrockklassieker, geloof ik. Talk Talk doet mij niet zoveel. Spiderland hoeft van mij overigens ook niet deze KO te winnen...
Spiderland is zo'n beetje de ultieme postrockklassieker, geloof ik. Talk Talk doet mij niet zoveel. Spiderland hoeft van mij overigens ook niet deze KO te winnen...
0
geplaatst: 8 juni 2008, 17:02 uur
8-5
Ik ben het met Chameleon Day eens, Spiderland is geen postrockplaat. Wel van grote invloed op. Maar de scene waar Slint uit voortkwam was meer een punk/hardcorescene. Met die achtergrond sloegen de leden van Slint aan het experimenteren. Spiderland zou ik zelf kwalificeren als mathrock (ook zo'n lekker vage term). Maar goed, laat deze mathrockplaat de postrockalbumsKO maar lekker winnen! Verrgeweg de beste plaat die er nog in zit.
Ik ben het met Chameleon Day eens, Spiderland is geen postrockplaat. Wel van grote invloed op. Maar de scene waar Slint uit voortkwam was meer een punk/hardcorescene. Met die achtergrond sloegen de leden van Slint aan het experimenteren. Spiderland zou ik zelf kwalificeren als mathrock (ook zo'n lekker vage term). Maar goed, laat deze mathrockplaat de postrockalbumsKO maar lekker winnen! Verrgeweg de beste plaat die er nog in zit.
0
geplaatst: 8 juni 2008, 17:07 uur
itchy schreef:
8-5
8-5
Je neemt mij de woorden uit de mond. Ik zou Slint eigenlijk gewoon als rock betitelen. Idd wel van grote invloed geweest op het genre. De "oer" post-rock plaat is toch wel 'Spirit of Eden'. De opening van dat album is nog steeds onovertroffen. Maar goed, laten we geen discussie starten in de hitte van de strijd!
0
geplaatst: 8 juni 2008, 17:42 uur
Het wachten is op Gajarigon de Ceremoniemeester die de halve finales aankondigt.
0
geplaatst: 8 juni 2008, 18:01 uur
Halve finales, tot de 9!
1. Godspeed You Black Emperor! - F# A# (Infinity) - Tortoise - TNT
&
2. Slint - Spiderland - A Silver Mt. Zion - He Has Left Us Alone, But Shafts of Light Sometimes Grace the Corner of Our Rooms...
Maar beginnen doen we dus met:
1-0
&
2. Slint - Spiderland - A Silver Mt. Zion - He Has Left Us Alone, But Shafts of Light Sometimes Grace the Corner of Our Rooms...
Maar beginnen doen we dus met:
1-0
* denotes required fields.