MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums (Versie 5)

zoeken in:
5. Genesis - Selling England by the Pound (1973) vs. Van Morrison - Veedon Fleece (1974)

0-1

Ruby1966
0-4

6. Roger Waters - Amused to Death (1992) vs. Interpol - Antics (2004)

1-0

tja...ik kijk het even aan

odi
2-0

2-1

Yann Samsa
Vorig resultaat:
Nu: 3-1 natuurlijk

5-3

Beatles er weer uit tegen... ach, laat ook maar

Yann Samsa
Achja...
Het is jammer, maar er zijn veel Division aanhangers hier (Teveel als je het mij vraagt: tikkeltje overrated Joy Division, maarja TheBeatles eiglijk ook. Hoewel ze beter blijven dan JD )

Tja, sorry, ik vind The Beatles erg leuk hoor. Maar Joy Division weet me echt te raken. Ik kan best begrijpen dat het je niet ligt, maar om het dan overrated te noemen.

Daily Operator
HATERS

Yann Samsa
Nou, ik noem het niet overrated omdat het me niet ligt hoor.
En ik wil even duidelijk maken: soms is het wel redelijk goed (hoewel het me niet echt raakt.)
Maar het feit dat vele van hun albums beschouwt worden als meesterwerken, ze met TheBeatles vergeleken worden ook qua invloed (Heb dat gisteren iemand nog zien typen),... zorgt ervoor dat ik ze persoonlijk overrated vind.
Maar je kan een band ook zowel goed als overrated vinden hé, imo TheBeatles.

Ontopic:
5-3

Mocht dit aan mij geadresseerd zijn: ik haat Joy Division niet, ik hou echter veel van de Beatles.

6-3

Interpols debuutalbum was geweldig maar deze vind ik beduidend minder.

7. David Bowie - Station to Station (1976) vs. Radiohead - Hail to the Thief (2003)

1-0

Zorin
6-0

Zorin
8. Alice in Chains - Dirt (1992) vs. Bloc Party - Silent Alarm (2005)

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 15:58 uur

geplaatst: vandaag om 15:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.