MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums (Versie 5)

zoeken in:
4-1 maar wel moeilijk keuze

Koenr schreef:
Ga je gang hoor, Rob. .
Als het met deze top 10 plaat ook al mis gaat...

edit : pfff dat ging goed

Lukk0
5-1

6-1 Sorry Neil

28. The Doors - The Doors (1967) vs. Arcade Fire - Neon Bible (2007)

Lukk0
3-1

4-2

VanDeGriend schreef:
(quote)
Als het met deze top 10 plaat ook al mis gaat...

edit : pfff

Die paar keer dat we het eens zijn zal het wel goedkomen.

Zorin
4-3

29. Les Négresses Vertes - Mlah (1989) vs. Iron Maiden - The Number of the Beast (1982)

Zorin
3-0

Yann Samsa
5-2

Antistemmen zou je beginnen te denken...
Allemaal wel lekker voor bij een barbecue, maar komaan zeg...

Barbaar! In een minuut van de Négresses Vertes zit meer diepgang dan in het complete oevre van Iron Maiden!

Bertus schreef:
Barbaar! In een minuut van de Négresses Vertes zit meer diepgang dan in het complete oevre van Iron Maiden!

Amen.

Lukk0
Second that. Maar ik mag helaas niet stemmen, ken Iron Maiden's album niet helemaal, net zoals dat van Négresses Vertes, maar uit die paar nummers die ik geluisterd heb kan ik dat wel afleiden.

Yann Samsa
Tuurlijk tuurlijk...
In zinnen als 'Tears Flow But Why Am I Crying, After All Am Not Afraid Of Dying' enzo zit veel meer diepgang dan 'OLé Olé, L'été'.Ochja; het blijft eigen perseptie.
Vind het zeer vermakelijk, maar Maiden doet me nog meer.
mensen zien vaak Maiden als een simpele en gevoelloze Metalband.
Maar wat wil je als ze alleen The Number Of The Beast en dergelijke kennen.
Ze zijn zoveel Meer...

Ontopic:
5-2

Lukk0
Dat soort zinnen is zo verschrikkelijk cliché, het gehele drama dat er achter moet zitten gaat bij zo'n zin gelijk aan me voorbij en ik barst gelijk in lachen uit door de gespeelde emotie. Echt verschrikkelijk dat, als er iets is aan muziek waardoor ik het van tevoren al afkeur is het dat soort zinnen.

Antistemmen kan ik trouwens wel inkomen, maar dan niet van diegenen die op Négresses Vertes stemmen, maar van één iemand die op Iron Maiden stemt... Ik zit me er bij deze KO al een poosje aan te irriteren hoeveel muziek sommigen ineens blijken te kennen

Yann Samsa
Lukk0 schreef:

Antistemmen kan ik trouwens wel inkomen, maar dan niet van diegenen die op Négresses Vertes stemmen, maar van één iemand die op Iron Maiden stemt... Ik zit me er bij deze KO al een poosje aan te irriteren hoeveel muziek sommigen ineens kennen.

Dat is zo verschrikkelijk cliché.
'Een Metalhead stemt op Iron Maiden'.
Heb duidelijk erbij gezegd dat ik het album ook goed vind, maar TNOTB gewoon beter. Kan dat dan ook al niet meer???
Och man toch....

Edit:
En zeg dan gewoon direct 'IK DENK DAT JE DAT ANDERE ALBUM NIET KENT'...
in plaats van te gebruiken.

Ferre Clabau schreef:
'Tears Flow But Why Am I Crying, After All Am Not Afraid Of Dying'

Lol. Door zo'n zin zou ik bijna een anti-stem geven.

Maar ik ken deze Maiden helaas niet.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:13 uur

geplaatst: vandaag om 04:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.