MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums (Versie 5)

zoeken in:
Yann Samsa
Dank voor de tip Bertus
De mij welbekende tegenstander is al zeker prachtig, idd.

Edit: wat Arrie zegt dus

Arrie schreef:
Dank voor de tip. If You're Feeling Sinister is in ieder geval geweldig!

Ferre Clabau schreef:
Dank voor de tip Bertus
De mij welbekende tegenstander is al zeker prachtig, idd.

Daar kan ik het natuurlijk alleen maar mee eens zijn En als het hier in dit tempo door blijft gaan, hebben jullie nog tijd zat om Calexico bij te luisteren en dan jullie beslissende stemmen op B&S uit te brengen

9-9

B&S is saaaaaaaai

9-10 ........

GrafGantz schreef:
B&S is saaaaaaaai

Idd. Calexico heb ik van de zomer live gezien, was ik ook niet echt van onder de indruk, dus een pas van mijn kant...

Zorin
11-10

Casartelli (moderator)
Terwijl een klassieker als Red er genadeloos uit vliegt, zitten we al een halve dag naar deze battle der B-platen te turen. Kan ik mijn stem nog veranderen, dan zijn we hier van af?

Muziek uit de onderafdeling inderdaad

12-10 dan maar

Zorin
25. Neutral Milk Hotel - In the Aeroplane over the Sea (1998) vs. Bob Dylan - Blood on the Tracks (1975)

0-1

3-3

4-5

Casartelli schreef:
Terwijl een klassieker als Red er genadeloos uit vliegt, zitten we al een halve dag naar deze battle der B-platen te turen. Kan ik mijn stem nog veranderen, dan zijn we hier van af?

Als dat eindeloze gejammer van KC klassiek moet wezen, doe mij dan maar een fijne B-plaat Jammer dat B&S eruit ligt, maar na een eerlijke strijd tegen Calexico kan ik ermee leven.

Casartelli (moderator)
Bertus schreef:
Als dat eindeloze gejammer van KC klassiek moet wezen, doe mij dan maar een fijne B-plaat Jammer dat B&S eruit ligt, maar na een eerlijke strijd tegen Calexico kan ik ermee leven.

Van iemand die in de ladder mijn smaak als "raar" typeerde, zal ik zo'n barbaarse duiding maar aanvaarden zeker.

4-6

Calexico door

26. 16 Horsepower - Sackcloth 'N' Ashes (1996) vs. U2 - The Joshua Tree (1987)

Casartelli (moderator)
0-2

16hp ook behoorlijk goed

0-3

Bij deze U2 zou ik het niet zo erg vinden als die eruit vliegt tegen deze waardige tegenstander. Zit nog steeds vol ongeloof te kijken hoe The Unforgettable Fire met 7-3 opzij is gezet door Amy Whinehouse.

Kasperbert schreef:
0-3

Bij deze U2 zou ik het niet zo erg vinden als die eruit vliegt tegen een waardige tegenstander. Zit nog steeds vol ongeloof te kijken hoe The Unforgettable Fire met 7-3 opzij is gezet door Amy Whinehouse.

Het kippen-zonder-kop gehalte is hier al net zo hoog als bij de 80s debuut KO.

2-3 Ben beetje klaar met U2..

Zorin
3-4

Gast
geplaatst: vandaag om 22:46 uur

geplaatst: vandaag om 22:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.