Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums (Versie 5)
zoeken in:
0
Yann Samsa
geplaatst: 25 januari 2010, 22:13 uur
Dank voor de tip Bertus 
De mij welbekende tegenstander is al zeker prachtig, idd.
Edit: wat Arrie zegt dus

Edit: wat Arrie zegt dus

0
geplaatst: 25 januari 2010, 22:19 uur
Arrie schreef:
Dank voor de tip. If You're Feeling Sinister is in ieder geval geweldig!
Dank voor de tip. If You're Feeling Sinister is in ieder geval geweldig!
Ferre Clabau schreef:
Dank voor de tip Bertus
Dank voor de tip Bertus

Daar kan ik het natuurlijk alleen maar mee eens zijn
En als het hier in dit tempo door blijft gaan, hebben jullie nog tijd zat om Calexico bij te luisteren en dan jullie beslissende stemmen op B&S uit te brengen 
0
geplaatst: 26 januari 2010, 01:03 uur
Idd. Calexico heb ik van de zomer live gezien, was ik ook niet echt van onder de indruk, dus een pas van mijn kant...
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 26 januari 2010, 08:06 uur
Terwijl een klassieker als Red er genadeloos uit vliegt, zitten we al een halve dag naar deze battle der B-platen te turen. Kan ik mijn stem nog veranderen, dan zijn we hier van af?
0
Zorin
geplaatst: 26 januari 2010, 08:19 uur
25. Neutral Milk Hotel - In the Aeroplane over the Sea (1998) vs. Bob Dylan - Blood on the Tracks (1975)
0-1
0-1
0
geplaatst: 26 januari 2010, 09:50 uur
4-5
Als dat eindeloze gejammer van KC klassiek moet wezen, doe mij dan maar een fijne B-plaat
Jammer dat B&S eruit ligt, maar na een eerlijke strijd tegen Calexico kan ik ermee leven.
Casartelli schreef:
Terwijl een klassieker als Red er genadeloos uit vliegt, zitten we al een halve dag naar deze battle der B-platen te turen. Kan ik mijn stem nog veranderen, dan zijn we hier van af?
Als dat eindeloze gejammer van KC klassiek moet wezen, doe mij dan maar een fijne B-plaat
Jammer dat B&S eruit ligt, maar na een eerlijke strijd tegen Calexico kan ik ermee leven.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 26 januari 2010, 09:55 uur
Bertus schreef:
Jammer dat B&S eruit ligt, maar na een eerlijke strijd tegen Calexico kan ik ermee leven. Van iemand die in de ladder mijn smaak als "raar" typeerde, zal ik zo'n barbaarse duiding maar aanvaarden zeker.

0
geplaatst: 26 januari 2010, 10:28 uur
26. 16 Horsepower - Sackcloth 'N' Ashes (1996) vs. U2 - The Joshua Tree (1987)
0
geplaatst: 26 januari 2010, 10:30 uur
0-3
Bij deze U2 zou ik het niet zo erg vinden als die eruit vliegt tegen deze waardige tegenstander. Zit nog steeds vol ongeloof te kijken hoe The Unforgettable Fire met 7-3 opzij is gezet door Amy Whinehouse.
Bij deze U2 zou ik het niet zo erg vinden als die eruit vliegt tegen deze waardige tegenstander. Zit nog steeds vol ongeloof te kijken hoe The Unforgettable Fire met 7-3 opzij is gezet door Amy Whinehouse.
0
geplaatst: 26 januari 2010, 10:34 uur
Kasperbert schreef:
0-3
Bij deze U2 zou ik het niet zo erg vinden als die eruit vliegt tegen een waardige tegenstander. Zit nog steeds vol ongeloof te kijken hoe The Unforgettable Fire met 7-3 opzij is gezet door Amy Whinehouse.
0-3
Bij deze U2 zou ik het niet zo erg vinden als die eruit vliegt tegen een waardige tegenstander. Zit nog steeds vol ongeloof te kijken hoe The Unforgettable Fire met 7-3 opzij is gezet door Amy Whinehouse.
Het kippen-zonder-kop gehalte is hier al net zo hoog als bij de 80s debuut KO.
* denotes required fields.