MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Game: welk album wordt hier besproken?

zoeken in:
Het spel is simpel: iemand plaatst hier een opmerking/korte recensie die ooit door een MuMe-gebruiker bij een album is gepost. Degene die de poster en het album raadt, mag als hij wil de volgende quote plaatsen.

Laat ik aftrappen:

Ik hou helemaal niet van deze repititieve ouwe mannen bakkebaarden muziek met orgels! Veel te veel geënt op blues en ouwe sleurrock ook, slaapverwekkend..

Ruby1966
Dat lijkt me iets wat orbit gezegd zou kunnen hebben

Ik verwacht van orbit toch eigenlijk wel dat hij "bakkebaardenmuziek" correct spelt.

Ruby1966
Dat is ook weer waar...dan is het vast zijn broer

Maar wie was het nou? nou nou nou?

wijsneus
Ik gok op een album van The Doors, maar ik ga echt niet al die berichten daar lezen

Maar orbit vind The Doors juist erg goed.

Casartelli (moderator)
Ergens vermoed ik ook dat het een Doors-album is en dat iemand een net-niet geslaagde orbit-parodie probeerde te maken.

Ook wel een aardig idee... verplaats je in een user en schrijf in zijn/haar stijl een (parodie op een) albumrecensie.

Hoe dan ook: deze is in ieder geval echt geplaatst - om precies te zijn op 2 maart 2006 en niet bij een Doors-album.

Ruby1966
Is er nog niemand die zichzelf herkend heeft hierin?

Nee, ik hou persoonlijk wel van bakkebaardenmuziek.

Zorin
Goeie kans dat het Orbit kon zijn; dan denk ik verder en kom uit bij Deep Purple (John Lord orgeltje) en zoek een bekend album en kwam na de 2e keer zoeken bij het album Machine Head uit. Klaar is Kees...

edit: een ander mag voor mij wel een andere quote kiezen

Ruby1966
Zie je wel, toch orbit.
Maar nog aan het begin van zijn MuMe-carriere, inmiddels heeft hij zich verder ontwikkeld

Ruby1966 schreef:
Zie je wel, toch orbit.
Maar nog aan het begin van zijn MuMe-carriere, inmiddels heeft hij zich verder ontwikkeld

Hij is nu dol op Deep Purple bedoel je?

Ruby1966
Ouwe sleurrock en orbit? Dat gaat nooit wat worden....

Ik zie nu trouwens dat het één van zijn debuutberichten is, geschreven op de dag van aanmelding!

Toen was de toon gezet.

freitzen schreef:
Degene die de poster en het album raadt, mag als hij wil de volgende quote plaatsen.

Volgens mij is ie van Freitzen.

Niet goed?

wijsneus
Zorin schreef:

edit: een ander mag voor mij wel een andere quote kiezen

Dus wie het eerst komt.......

Arrie schreef:
Niet goed?

Je bent met je lolbroek uit bed gestapt vanochtend, is het niet?

Ja, hilarisch.

Nog eentje dan... wie weet van wie de onderste is?

musicfriek schreef:
Grappig dat er zoveel mensen zijn die dit album pas veel later ontdekken.

??? schreef:
Grappig dat iedereen elkaar napraat ook..
blablabla groeiplaat
blablabla klassieker ( )
blablabla emotie
blablabla meesterwerk
blablabla grijpt me bij de keel
blablabla bezwerend
blablabla (cliche naar keuze )

Media hype van 2005. Op naar 2006

Ruby1966
VanDeGriend bij Arcade Fire - Funeral op 26 november 2005

Die mediahype 2005 kon niet anders dan dit album zijn...en wie heeft er hier nu het meest hekel aan die plaat?

Zorin
Ja, goed zo Ruby . Ik ging even bij 2 albums uit 2005 kijken bij posts vanaf november, maar ik zat mis en zag niet zo snel een aanknopingspunt..

Funeral was inderdaad ook het eerste album waar ik aan dacht.

@Graf, nee met knallende koppijn. Misschien dat ik daarom zo flauw ben.

Nogal wiedes dat ik het betreffende album niet kon vinden aangezien die Arcade Fire plaat uit 2004 is (mediahype in 2005 zal ongetwijfeld kloppen overigens).

Ik dacht aan Sufjan Stevens - Illinoise maar daar kon ik die quote niet vinden.

wijsneus
Ok, doe ik een nieuwe; welke user + welk album ?

Het titelnummer is best aardig (wel overbodig lang), maar de rest is werkelijk niet om aan te horen. Kinderlijk slechte teksten, het rockt niet, het swingt niet en wegzweven in een psychedelisch wonderland doe je nergens.

Zorin
Loco Hermano met het album In-Gadda-Da-Vida van Iron Butterfly....(30 december 2007)

Gast
geplaatst: vandaag om 20:21 uur

geplaatst: vandaag om 20:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.