Muziek / Muziekgames / Game: welk album wordt hier besproken?
zoeken in:
0
geplaatst: 23 februari 2010, 14:57 uur
Het spel is simpel: iemand plaatst hier een opmerking/korte recensie die ooit door een MuMe-gebruiker bij een album is gepost. Degene die de poster en het album raadt, mag als hij wil de volgende quote plaatsen.
Laat ik aftrappen:
Laat ik aftrappen:
Ik hou helemaal niet van deze repititieve ouwe mannen bakkebaarden muziek met orgels! Veel te veel geënt op blues en ouwe sleurrock ook, slaapverwekkend..
0
Ruby1966
geplaatst: 23 februari 2010, 15:06 uur
Dat lijkt me iets wat orbit gezegd zou kunnen hebben 

0
geplaatst: 23 februari 2010, 15:22 uur
Ik verwacht van orbit toch eigenlijk wel dat hij "bakkebaardenmuziek" correct spelt.
0
wijsneus
geplaatst: 24 februari 2010, 10:10 uur
Ik gok op een album van The Doors, maar ik ga echt niet al die berichten daar lezen 

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 24 februari 2010, 14:14 uur
Ergens vermoed ik ook dat het een Doors-album is en dat iemand een net-niet geslaagde orbit-parodie probeerde te maken.
0
geplaatst: 24 februari 2010, 15:22 uur
Ook wel een aardig idee... verplaats je in een user en schrijf in zijn/haar stijl een (parodie op een) albumrecensie.
Hoe dan ook: deze is in ieder geval echt geplaatst - om precies te zijn op 2 maart 2006 en niet bij een Doors-album.
Hoe dan ook: deze is in ieder geval echt geplaatst - om precies te zijn op 2 maart 2006 en niet bij een Doors-album.
0
Ruby1966
geplaatst: 24 februari 2010, 15:25 uur
Is er nog niemand die zichzelf herkend heeft hierin? 

0
Zorin
geplaatst: 24 februari 2010, 16:09 uur
Goeie kans dat het Orbit kon zijn; dan denk ik verder en kom uit bij Deep Purple (John Lord orgeltje) en zoek een bekend album en kwam na de 2e keer zoeken bij het album Machine Head uit. Klaar is Kees... 
edit: een ander mag voor mij wel een andere quote kiezen

edit: een ander mag voor mij wel een andere quote kiezen

0
Ruby1966
geplaatst: 24 februari 2010, 16:27 uur
Zie je wel, toch orbit.
Maar nog aan het begin van zijn MuMe-carriere, inmiddels heeft hij zich verder ontwikkeld
Maar nog aan het begin van zijn MuMe-carriere, inmiddels heeft hij zich verder ontwikkeld

0
geplaatst: 24 februari 2010, 16:30 uur
Ruby1966 schreef:
Zie je wel, toch orbit.
Zie je wel, toch orbit.
Hij is nu dol op Deep Purple bedoel je?
0
Ruby1966
geplaatst: 24 februari 2010, 16:39 uur
Ouwe sleurrock en orbit? Dat gaat nooit wat worden.... 
Ik zie nu trouwens dat het één van zijn debuutberichten is, geschreven op de dag van aanmelding!

Ik zie nu trouwens dat het één van zijn debuutberichten is, geschreven op de dag van aanmelding!
0
geplaatst: 24 februari 2010, 16:53 uur
freitzen schreef:
Degene die de poster en het album raadt, mag als hij wil de volgende quote plaatsen.
Degene die de poster en het album raadt, mag als hij wil de volgende quote plaatsen.
0
geplaatst: 24 februari 2010, 16:56 uur
0
geplaatst: 24 februari 2010, 17:54 uur
Ja, hilarisch.
Nog eentje dan... wie weet van wie de onderste is?
Nog eentje dan... wie weet van wie de onderste is?
musicfriek schreef:
Grappig dat er zoveel mensen zijn die dit album pas veel later ontdekken.
Grappig dat er zoveel mensen zijn die dit album pas veel later ontdekken.
??? schreef:
Grappig dat iedereen elkaar napraat ook..
blablabla groeiplaat
blablabla klassieker (
)
blablabla emotie
blablabla meesterwerk
blablabla grijpt me bij de keel
blablabla bezwerend
blablabla (cliche naar keuze )
Media hype van 2005. Op naar 2006
Grappig dat iedereen elkaar napraat ook..
blablabla groeiplaat
blablabla klassieker (
)blablabla emotie
blablabla meesterwerk
blablabla grijpt me bij de keel
blablabla bezwerend
blablabla (cliche naar keuze )
Media hype van 2005. Op naar 2006
0
Ruby1966
geplaatst: 24 februari 2010, 18:07 uur
VanDeGriend bij Arcade Fire - Funeral op 26 november 2005
Die mediahype 2005 kon niet anders dan dit album zijn...en wie heeft er hier nu het meest hekel aan die plaat?
Die mediahype 2005 kon niet anders dan dit album zijn...en wie heeft er hier nu het meest hekel aan die plaat?

0
Zorin
geplaatst: 24 februari 2010, 18:13 uur
Ja, goed zo Ruby
. Ik ging even bij 2 albums uit 2005 kijken bij posts vanaf november, maar ik zat mis en zag niet zo snel een aanknopingspunt..
. Ik ging even bij 2 albums uit 2005 kijken bij posts vanaf november, maar ik zat mis en zag niet zo snel een aanknopingspunt..
0
geplaatst: 24 februari 2010, 18:48 uur
Funeral was inderdaad ook het eerste album waar ik aan dacht.
@Graf, nee met knallende koppijn.
Misschien dat ik daarom zo flauw ben.
@Graf, nee met knallende koppijn.
Misschien dat ik daarom zo flauw ben.
0
geplaatst: 24 februari 2010, 19:48 uur
Nogal wiedes dat ik het betreffende album niet kon vinden aangezien die Arcade Fire plaat uit 2004 is
(mediahype in 2005 zal ongetwijfeld kloppen overigens).
Ik dacht aan Sufjan Stevens - Illinoise maar daar kon ik die quote niet vinden.
(mediahype in 2005 zal ongetwijfeld kloppen overigens).Ik dacht aan Sufjan Stevens - Illinoise maar daar kon ik die quote niet vinden.
0
wijsneus
geplaatst: 25 februari 2010, 09:57 uur
Ok, doe ik een nieuwe; welke user + welk album ?
Het titelnummer is best aardig (wel overbodig lang), maar de rest is werkelijk niet om aan te horen. Kinderlijk slechte teksten, het rockt niet, het swingt niet en wegzweven in een psychedelisch wonderland doe je nergens.
0
Zorin
geplaatst: 25 februari 2010, 11:23 uur
Loco Hermano met het album In-Gadda-Da-Vida van Iron Butterfly....(30 december 2007)
* denotes required fields.