Muziek / Muziekgames / Super Tip-Topper
zoeken in:
0
geplaatst: 11 maart 2011, 12:05 uur
De beoordelaars van deze ronde zijn nu gewoon te laat. De volgende ronde kan wat mij betreft starten. Nelis, doe je thang!
0
geplaatst: 11 maart 2011, 12:08 uur
Ain't Nuthing But a G Thang Baby. En let's face it, ik ben geen G.
Says who? Says me, the lyrical.
Even wat rappers die jij niet goed vind.
Ofterwijl: Paul, doe jij het of doe ik het?
Says who? Says me, the lyrical.
Even wat rappers die jij niet goed vind.
Ofterwijl: Paul, doe jij het of doe ik het?
0
geplaatst: 11 maart 2011, 12:08 uur
Is Niels de leidinggevende deze ronde of Paul, ach Niels kan gewoon beginnen 

0
geplaatst: 11 maart 2011, 13:11 uur
Niels heeft de leiding. Loodgieters beamen.
Is dit de uiteindelijke lijst van deelnemers?
- R & P
- Ataloona
- Don Cappuccino
- Snoeperd
- niels94
- principal2000
- Chevy
- reijersen
- catdog
- The Scientist
Is dit de uiteindelijke lijst van deelnemers?
- R & P
- Ataloona
- Don Cappuccino
- Snoeperd
- niels94
- principal2000
- Chevy
- reijersen
- catdog
- The Scientist
0
geplaatst: 11 maart 2011, 13:25 uur
L_T_B moet er nog bij dus..
- R & P
- Ataloona
- Don Cappuccino
- Snoeperd
- niels94
- principal2000
- Chevy
- reijersen
- catdog
- The Scientist
- L_T_B
- R & P
- Ataloona
- Don Cappuccino
- Snoeperd
- niels94
- principal2000
- Chevy
- reijersen
- catdog
- The Scientist
- L_T_B
0
geplaatst: 11 maart 2011, 13:46 uur
O ja, ik heb laatst vrijwel al mijn stemmen verwijdert dus als jullie er niet uit komen met een tip, vraag maar als jullie niet weten of ik hem ken.
Ik houd van vrijwel alle genres dus echt alles mag.
(en als ik een album wat getipt wordt al ken maar minder dan 3keer heb beluistert doe ik net alsof ik hem niet ken
)
Edit: Ik zorg er wel voot dat als er een nieuwe ronde komt dat ik op alles wat ik ken gestemd heb
Ik houd van vrijwel alle genres dus echt alles mag.
(en als ik een album wat getipt wordt al ken maar minder dan 3keer heb beluistert doe ik net alsof ik hem niet ken
)Edit: Ik zorg er wel voot dat als er een nieuwe ronde komt dat ik op alles wat ik ken gestemd heb

0
geplaatst: 11 maart 2011, 14:31 uur
Stuur allemaal je tips maar naar mij, ja, dan zorg ik dat de lijst hier komt te staan.
0
geplaatst: 11 maart 2011, 15:17 uur
Ataloona schreef:
O ja, ik heb laatst vrijwel al mijn stemmen verwijdert dus als jullie er niet uit komen met een tip, vraag maar als jullie niet weten of ik hem ken.

Ataloona schreef:
Edit: Ik zorg er wel voot dat als er een nieuwe ronde komt dat ik op alles wat ik ken gestemd heb
Dat lijkt me wel handig. Edit: Ik zorg er wel voot dat als er een nieuwe ronde komt dat ik op alles wat ik ken gestemd heb

0
geplaatst: 11 maart 2011, 16:28 uur
chevy93 schreef:
Ik zie dat ik geen beoordeling aan Real Emotional Trash heb gegeven. En nu ben ik vergeten wat ik wilde geven.
Ik zie dat ik geen beoordeling aan Real Emotional Trash heb gegeven. En nu ben ik vergeten wat ik wilde geven.
Toevallig al een idee van de score die je gaat geven ?

Ik zag net dat je er nog één moest dus heb ik het gewoon nog eens opgerakeld opdat je het niet zou vergeten.
0
geplaatst: 11 maart 2011, 16:35 uur
Ja, ik had hem dus (opnieuw) binnen gehaald, maar ik had/heb een verkeerde versie... Liedjes die halverwege stoppen. 
Ik zal later vandaag (ben nu Gazpacho aan het luisteren
) nog beluisteren en becijferen. 
En om je vraag te beantwoorden: Ja, ik weet al ongeveer wat voor cijfer het gaat worden, maar dat zeg ik (nog) niet.

Ik zal later vandaag (ben nu Gazpacho aan het luisteren
) nog beluisteren en becijferen. 
En om je vraag te beantwoorden: Ja, ik weet al ongeveer wat voor cijfer het gaat worden, maar dat zeg ik (nog) niet.

0
geplaatst: 11 maart 2011, 17:11 uur
Wat denken jullie van Ennio Morricone - Il Buono, Il Brutto, Il Cattivo (1966) voor R&P? 

0
geplaatst: 11 maart 2011, 17:30 uur
Why not..
Doe dan eerder Once upon a Time in America, die gaat Rop chiller vinden
Doe dan eerder Once upon a Time in America, die gaat Rop chiller vinden

0
geplaatst: 11 maart 2011, 17:38 uur
Tips verstuurd. Zaten wel veel mensen bij waar ik geen flauw idee bij had...
En catdog heb ik open gehouden, hoe kan ik weten wat jij al wel of niet kent of wat je leuk vindt?
En catdog heb ik open gehouden, hoe kan ik weten wat jij al wel of niet kent of wat je leuk vindt?
0
geplaatst: 11 maart 2011, 17:42 uur
Catdog was ook lastig dus gewoon een hip-hop album als tip gedaan.
0
geplaatst: 11 maart 2011, 17:44 uur
Ik vond een album voor catdog uitkiezen helemaal niet moeilijk, ik zag Daft Punk in zijn top 10 en ik was er al snel uit:
Het debuutalbum van Justice.
Het debuutalbum van Justice.
0
geplaatst: 11 maart 2011, 17:55 uur
Even voor de duidelijkheid: ik zal de tips zonder linkjes plaatsen, die hoef je dus ook niet mee te sturen.
0
geplaatst: 11 maart 2011, 17:57 uur
Inderdaad. Als niels94 de tips heeft geplaatst in dit topic zal ik de linkjes meegeven aan de users die ze zelf niet kunnen vinden. Ik hoef zelf ook niet per se linkjes, behalve als ik het album niet kan vinden. Dan laat ik het wel weten via de PM.
0
geplaatst: 11 maart 2011, 17:59 uur
Ik heb nog bij lange na niet van iedereen tips ontvangen.
Oproep: Stuur je tips naar mij.
Oproep: Stuur je tips naar mij.
0
geplaatst: 11 maart 2011, 18:01 uur
Je moet ze natuurlijk ook wel de tijd geven, van wie heb je de tips al ontvangen dan?
0
geplaatst: 11 maart 2011, 18:03 uur
Natuurlijk geef ik ze de tijd, maar voor de mensen voor wie het nog niet duidelijk was, even een duidelijke oproep. Ik vraag me überhaupt af of alle users inmiddels weten dat ze het moeten sturen en naar wie ze het moeten sturen, vandaar 

0
geplaatst: 11 maart 2011, 18:50 uur
Wat bedoelt men met "linkjes"? Een link naar waar je het album kunt vinden of een link naar het album op musicmeter?
* denotes required fields.