Muziek / Muziekgames / Super Tip-Topper
zoeken in:
0
geplaatst: 31 mei 2011, 16:21 uur
Tot nu toe lijkt het bij mij wel aardig zo te zijn. Behalve misschien hardstyle en hardcore (het 'dance' genre, niet het harde rock/punk/metal genre dat ook hardcore heet). Ook al had ik het vroeger niet gedacht.
0
geplaatst: 31 mei 2011, 16:22 uur
Ik vind zelfs wat schläger nummers zo nu en dan (welliswaar als i goed gezopen heb..) goed.
Hardcore (dancegenre) is gewoon vet op feesten
Hardcore (dancegenre) is gewoon vet op feesten

0
geplaatst: 31 mei 2011, 16:22 uur
O ja, dat is het tweede genre waarbij ik mijn twijfels heb 
En op feesten kan ik zelfs top 40 prut waarderen, of tenminste, ik ga er niet over zeiken. Maar echt mooi vinden zal ik dat niet doen. Zo is het ook met hardcore. Teringherrie...

En op feesten kan ik zelfs top 40 prut waarderen, of tenminste, ik ga er niet over zeiken. Maar echt mooi vinden zal ik dat niet doen. Zo is het ook met hardcore. Teringherrie...

0
geplaatst: 31 mei 2011, 16:24 uur
Teringherrie is een begrip wat helaas onbedoeld is beland in het negatieve betekenis circuit...
0
geplaatst: 31 mei 2011, 16:28 uur
Ataloona schreef:
Teringherrie is een begrip wat helaas onbedoeld is beland in het negatieve betekenis circuit...
Dit is zo ironisch als je eens wist wat ik je ga tippen

Jammer dat nog niemand mee kan delen hierin...
0
geplaatst: 31 mei 2011, 16:29 uur
Noise 
Ik heb wel een idee dat je een album uit Svexven's top 10 hebt gepakt

Ik heb wel een idee dat je een album uit Svexven's top 10 hebt gepakt

0
Lukk0
geplaatst: 31 mei 2011, 16:41 uur
De nummer 1 van Onderhond? Die klinkt op het eerste gehoor ook als aardige herrie. Is toch wel een aanradertje trouwens, blijkt na een paar keertjes luisteren een ontzettend subtiele mix van ambient en breakcore te zijn.
0
geplaatst: 31 mei 2011, 16:43 uur
Ook niet. Die ga ik wel luisteren. Bedankt voor de tip 
Jullie zullen wel zien, het is noise van een toegankelijk soort (voor zover dat kan binnen de noise, ik vind het nog steeds een vrij zieke plaat, maar wel bijzonder vet).

Jullie zullen wel zien, het is noise van een toegankelijk soort (voor zover dat kan binnen de noise, ik vind het nog steeds een vrij zieke plaat, maar wel bijzonder vet).
0
Lukk0
geplaatst: 31 mei 2011, 16:49 uur
Lijkt me een goede gok ja. Boris is ook wel leuk trouwens, maar zou ik niet direct noise noemen. Meer stoner met een hoop feedback.
Ik zet mezelf ook weer op de lijst, uit de eerste ronde heb ik best een paar aardige albums gehaald:
- Chevy
- Ataloona
- jassn
- niels94
- Kraay
- Snoeperd
- reijersen
- Catdog
- Scientist
- R&P
- Lukk0
Ik zet mezelf ook weer op de lijst, uit de eerste ronde heb ik best een paar aardige albums gehaald:
- Chevy
- Ataloona
- jassn
- niels94
- Kraay
- Snoeperd
- reijersen
- Catdog
- Scientist
- R&P
- Lukk0
0
geplaatst: 31 mei 2011, 16:49 uur
Ik heb mijn tips al gevonden. Ik vind het met name lastig voor Reijersen op het gebied van soul, funk en R&B kent hij vrijwel alles al. Dus is het weer een hiphopalbum geworden. De platen die ik wilde tippen had hij allemaal al van 4* voorzien, dus het is de 8ste keus geworden.
Voor The Scientist vond ik het ook maar lastig, daarom is het maar een hiphopalbum geworden wat ik hem tip. 
Edit. nu nog wat hiphop voor Lukk0
Voor The Scientist vond ik het ook maar lastig, daarom is het maar een hiphopalbum geworden wat ik hem tip. 
Edit. nu nog wat hiphop voor Lukk0
0
geplaatst: 31 mei 2011, 16:54 uur
Dan gooi ik mezelf ook op de lijst. Of ik werp me wel onderaan de lijst, da's wat netter.
- Chevy
- Ataloona
- jassn
- niels94
- Kraay
- Snoeperd
- reijersen
- Catdog
- Scientist
- R&P
- Lukk0
- Masimo
- Chevy
- Ataloona
- jassn
- niels94
- Kraay
- Snoeperd
- reijersen
- Catdog
- Scientist
- R&P
- Lukk0
- Masimo
0
geplaatst: 31 mei 2011, 16:57 uur
Max. 15 deelnemers denk ik eigenlijk. 10 was het fijnst, maar er moeten ook niet te veel komen.
0
geplaatst: 31 mei 2011, 17:12 uur
Waarom een max. aantal deelnemers? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Overigens een oproep aan degene die al een tip voor mij hebben. Graag deze sturen via PM, dan zet ik ze op mijn iPod voor op vakantie.
Overigens een oproep aan degene die al een tip voor mij hebben. Graag deze sturen via PM, dan zet ik ze op mijn iPod voor op vakantie.

0
geplaatst: 31 mei 2011, 17:13 uur
Nee, want de ervaring leert dat een te groot gedeelte nauwelijks aandacht aan de tips schenkt.
0
geplaatst: 31 mei 2011, 17:39 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Waarom stem je alleen op albums uit 2000, 2001 en 2011? Ik ben pas een paar maanden geleden begonnen met stemmen, en dat heb ik alleen nog maar gedaan op de albums die ik sindsdien heb geluisterd. Ik begrijp ook wel dat het zo moeilijk is om een goed beeld van mijn smaak te vormen. Haal mij anders maar van de lijst af ; )
0
geplaatst: 31 mei 2011, 18:05 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Nee, want de ervaring leert dat een te groot gedeelte nauwelijks aandacht aan de tips schenkt.
En waarom zou dat anders zijn bij meer deelnemers?Nee, want de ervaring leert dat een te groot gedeelte nauwelijks aandacht aan de tips schenkt.
Kraay schreef:
en dat heb ik alleen nog maar gedaan op de albums die ik sindsdien heb geluisterd.
Maar waarom dan 2000 en 2001 erbij? En geen 2003-2009.en dat heb ik alleen nog maar gedaan op de albums die ik sindsdien heb geluisterd.
0
geplaatst: 31 mei 2011, 18:42 uur
Rhythm & Poetry schreef:
is de 8ste keus geworden.
is de 8ste keus geworden.
Das geen enkel probleem, als het maar niet van die slappe hiphop is kan ik het geweldig vinden... Heb voor jou iets heel anders

En Kraay... we halen niemand van de lijst... lekker uitdagend zo

0
geplaatst: 31 mei 2011, 18:56 uur
Geen idee wat je onder slappe hiphop verstaat, maar ik ga nu een andere tip voor je zoeken. 

0
geplaatst: 31 mei 2011, 18:59 uur
Ik denk dat hij zoiets als Dälek en Sage Francis geen slappe hip-hop vind 

* denotes required fields.