MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Super Tip-Topper

zoeken in:
Dus? Het worden deze acht?

Zullen we nog even wachten? Dat je je tot zaterdag kan aanmelden o.i.d.?

Ik wil ook best mee doen. Maar ik eis wel van mezelf dat ik eerst de andere twee tips beoordeel. Nu leren, dus dan werkt hip-hop-gangsterrap bij mij meestal niet zo mee.. (maar heb ze al wel vaker beluisterd, hoor..)

Wie heeft jou dan gangsterrap getipt?

...en waar zijn de gangsters dan op dat album? Tenzij je cartoon network figuren zo ziet

Je moet mijn tip toch ook nog beoordelen? Dat is ook hip-hop

(afbeelding)
Hoe gangster wil je het hebben?

Jouw tip ook ja, maar dat zijn mindere gangsters.

Danger Mouse

MF Doom en Danger Mouse gangsters noemen. Daar staan ze ver boven. Danger Mouse is een muis (wel een gevaarlijke) en MF Doom is de super villain

Wel naar de teksten luisteren hè, bij mijn tip!!!

Naar wie moeten tips opgezonden worden?

jassn schreef:
Naar wie moeten tips opgezonden worden?

Dat is een heel goede vraag... Ataloona verzorgde de vorige editie (waarvoor dank trouwens! ), die overigens nog steeds een beetje loopt Hij heeft zelf al aangegeven dit niet meer te doen, dus zal een ander dit moeten doen. L_T_B was de initiatiefnemer, maar hem heb ik hier al een tijd niet meer gezien. Anderen die het zouden willen doen?

Maar dan nog hoeven te tips pas vanaf zondag verzonden te worden, tot die tijd kunnen mensen zich nog aanmelden (toch?).

Ik dacht dat gij dat wel ging doen

Heb al de tips voor de voorlopige deelnemers, als ze hun tip willen moeten ze maar pm sturen ...

Ik vind ook dat Niels ons opperhoofd moet zijn.

Eens, of Niels nou wilt of niet.

Ik ben het opperhoofd. Hierbij schaf ik de democratie af zodat ik niet gekozen kan worden. Tja. Daar zit je dan hè, met zijn allen. O ja, en ik schaf Rob af.

Oké, ik wil het best doen

Maar eerst wachten of er niet wat meer deelnemers komen. Zondag kunnen jullie je tips naar mij sturen. Ik vertel nog wel even hoe en wat voor zij die dat nog niet weten

Iedereen die zich nog wil aanmelden, zet jezelf onder deze lijst:

Deelnemers nieuwe ronde:

- Principal2000
- niels94
- jassn
- Rhythm & Poetry
- reijersen
- jasper1991
- stoepkrijt
- Teunnis

niels94 schreef:
O ja, en ik schaf Rob af.

Niels, je bent een held
Is maar een grapje hoor, Rob! Anders zou MuMe te saai worden.

Bedankt dat je het leiderschap op je wil nemen. Heel spontaan van je

Dit topic kan niet eens zonder mij.

Ik twijfel...

Vertel eens Grafje, waarom twijfelt gij?

niels94 schreef:
Vertel eens Grafje, waarom twijfelt gij?

niels94 schreef:
Wat ik minder vind aan dit spel is dat er maar 3 mensen zijn die al hun tips hebben beoordeeld. Als het er een paar zijn is het natuurlijk helemaal niet erg, maar het overgrote deel...

Dat dus, maar daar heb ik al veelvuldig over geklaagd in het verleden.

En de laatste keren dat ik meedeed heb ik maar weinig echt nieuwe muziek leren kennen die ik bovengemiddeld vond. De positieve uitschieters waren vooral voor mij nog onbekende albums van bands/artiesten die ik al lang en breed kende. Niet dat daar iets mis mee is, maar over de breedte bezien toch een beetje teleurstellend.

Rhythm & Poetry schreef:
Dit topic kan niet eens zonder mij.
Ik dacht dat je daarover twijfelde

Hoe minder deelnemers je hebt, hoe groter mij de kans lijkt dat iedereen zijn tips beoordeeld. In een grotere groep zijn er altijd wel een paar mensen die er de kantjes vanaf lopen. Met 8 of 9 deelnemers gebeurt dat niet zo snel. Bovendien zijn er een paar on-/minder gemotiveerde mensen al afgehaakt voor de nieuwe ronde.

Ach, het wordt weer kouder buiten dus ik zal hier vast meer tijd voor hebben.

Deelnemers nieuwe ronde:

- Principal2000
- niels94
- jassn
- Rhythm & Poetry
- reijersen
- jasper1991
- stoepkrijt
- Teunnis
- Graf

Yes, nu ga ik een moddervette hiphopplaat voor je uitzoeken die niet hoger krijgt dan 2 sterren.

Ik ga meteen een tip zoeken! Voor de rest heb ik namelijk allemaal al wat gevonden (hoewel ik er wat Jasper betreft nog niet helemaal uit ben).

Ik heb voor iedereen al een tip, dit topic kan me niet snel genoeg beginnen. Temeer omdat tip op kip rijmt in de volgende zin: "Met hart en ziel zoek ik naar een tip, kukeleku ik ben een haan en geen kip!"

Rhythm & Poetry schreef:
Yes, nu ga ik een moddervette hiphopplaat voor je uitzoeken die niet hoger krijgt dan 2 sterren.
Als iedereen dat nu doet, weten we zeker dat we hem voor altijd weggejaagd hebben.

Rhythm & Poetry schreef:
Ik heb voor iedereen al een tip

Krijgt iedereen hiphop voorgeschoteld?

Dat of Christina Aguilera. Dat zijn Rob's specialiteiten
(Ok, dat was de laatste slappe one-liner...)

stoepkrijt schreef:
(quote)

Krijgt iedereen hiphop voorgeschoteld?

Nope, 'slechts' vier mensen. Jij zit niet bij de gelukkigen.

Rhythm & Poetry schreef:
(quote)

Nope, 'slechts' vier mensen. Jij zit niet bij de gelukkigen.

Ik krijg dus hiphop...

Gast
geplaatst: vandaag om 17:05 uur

geplaatst: vandaag om 17:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.