Muziek / Muziekgames / Super Tip-Topper
zoeken in:
0
geplaatst: 4 oktober 2011, 17:33 uur
Daar maak je me dan erg blij mee 
Kunnen we onze tips trouwens ook al eerder naar Niels sturen? Dan kunnen er eventueel nog vervangende albums gezocht worden als de ontvanger het album al kent of twee keer getipt heeft gekregen. Het risico op dubbele tips acht ik bij mij toch vrij hoog.

Kunnen we onze tips trouwens ook al eerder naar Niels sturen? Dan kunnen er eventueel nog vervangende albums gezocht worden als de ontvanger het album al kent of twee keer getipt heeft gekregen. Het risico op dubbele tips acht ik bij mij toch vrij hoog.
0
geplaatst: 4 oktober 2011, 17:36 uur
Maar dat is wel een beetje onhandig omdat er nog nieuwe aanmeldingen kunnen komen. Dan wordt het een rommeltje in niels zijn inbox.
0
geplaatst: 4 oktober 2011, 17:37 uur
O ja, das waar. Laten we het dan maar gewoon op zondag houden.
0
geplaatst: 4 oktober 2011, 17:38 uur
Laten we dit topic onzichtbaar maken zodat er geen nieuwe aanmeldingen meer komen.
0
geplaatst: 4 oktober 2011, 18:16 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Maar dat is wel een beetje onhandig omdat er nog nieuwe aanmeldingen kunnen komen. Dan wordt het een rommeltje in niels zijn inbox.
Bingo, daarom heb ik dat inderdaad liever niet. We kunnen ook gewoon stiekem de boel vervroegen naar vrijdag, want ik heb ook wel zin om te beginnen eigenlijk. Maar niet verder vertellen, hè

stoepkrijt schreef:
Ik krijg dus hiphop...
Ik krijg dus hiphop... Rhythm & Poetry schreef:
Nee.
Nee.
stoepkrijt schreef:
Ik denk er ineens aan mijn tip aan jou te gaan veranderen...

0
geplaatst: 4 oktober 2011, 18:54 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Hmm, ik vind dat stoepkrijt wel toe is aan wat goede hiphop.
Hmm, ik vind dat stoepkrijt wel toe is aan wat goede hiphop.
Zolang het goede hiphop is vind ik het best

Wat is trouwens die standaard tip? When Life Gives You Lemons...?
0
geplaatst: 4 oktober 2011, 18:58 uur
Die ja. Maar die ga je maar mooi zelf luisteren als je na het beluisteren van onze tips denkt: holy shit, waarom heb ik me nooit eerder in hip-hop verdiept? 

0
geplaatst: 4 oktober 2011, 19:13 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Yes, nu ga ik een moddervette hiphopplaat voor je uitzoeken die niet hoger krijgt dan 2 sterren.
Yes, nu ga ik een moddervette hiphopplaat voor je uitzoeken die niet hoger krijgt dan 2 sterren.
Ja, want ik luister nooit naar hiphop

0
geplaatst: 4 oktober 2011, 19:15 uur
Misschien heeft hij je in het verleden hip-hop getipt en kreeg hij nooit hoger dan 2*? (dit is een serieuze vraag, want ik weet het niet
).
).
0
geplaatst: 4 oktober 2011, 19:21 uur
GrafGantz schreef:
(quote)
Jawel, ik weet dat je van Cannibal Ox, El-P en consorten houdt. Maar ik ga je dus een moddervette 50 Centesque plaat tippen.

0
geplaatst: 4 oktober 2011, 22:31 uur
Jurassic 5. Als het woord 'gezellig' bij Rob valt kan het niets anders zijn... 

0
geplaatst: 5 oktober 2011, 15:17 uur
Hoop wel dat iedereen alles wat hij reeds kent ook "bestemd" heeft.
0
geplaatst: 5 oktober 2011, 18:02 uur
Bij mij praat je meestal over een stuk of tien albums die ik wel beluisterd heb en niet bestemd.
0
geplaatst: 5 oktober 2011, 21:12 uur
Weet niet met hoeveel we van start gaan maar ik heb voor het huidige deelnemersveld voor iedereen al een album uitgezocht.
0
geplaatst: 5 oktober 2011, 21:15 uur
Ik weet niet hoe je accuraat in het Lets schrijft, maar ook ik heb tot nu toe voor iedereen een tip gevonden.
0
geplaatst: 5 oktober 2011, 21:29 uur
Tuurlijk, en dan mag het van mij wel zo'n beetje van start gaan. Groep van 10, met ieder 9 albums te beluisteren, vind ik wel zat eigenlijk.
0
geplaatst: 5 oktober 2011, 21:59 uur
Ja, daar ben ik het wel mee eens. L_T_B is de perfecte man voor ons elftal met één rode kaart, ook al snap ik zijn smaak nog niet.
0
geplaatst: 6 oktober 2011, 10:49 uur
Doe maar lekker mee. Ik heb al een tip voor je 
Zullen we het daar maar op houden?

niels94 schreef:
We kunnen ook gewoon stiekem de boel vervroegen naar vrijdag, want ik heb ook wel zin om te beginnen eigenlijk.
We kunnen ook gewoon stiekem de boel vervroegen naar vrijdag, want ik heb ook wel zin om te beginnen eigenlijk.
Zullen we het daar maar op houden?
0
geplaatst: 6 oktober 2011, 10:59 uur

Mag L_T_B op de lijst?
Dan gaan we gewoon van start met deze 10, prima aantal.* denotes required fields.