MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Super Tip-Topper

zoeken in:
Met een 4,4 (of hoger) van Jasper kan je nog een plekje opschuiven, duimen maar

L_T_B schreef:
stoepkrijt: Tired Pony - The Place We Ran From 3,4*

De tipper beoordeling:
3,22* - 29,0 / 09 / 00 - L_T_B
3,22* - 28,9 / 09 / 00 - stoepkrijt
Flauw hoor...

GrafGantz schreef:
Met een 4,4 (of hoger) van Jasper kan je nog een plekje opschuiven, duimen maar
Dit was de bewuste tip. Jasper zei dat hij overal voor openstond, maar toch heb ik het gevoel dat dit niets voor hem is.

De allerlaatste tip is aan mij besteed: Funkadelic - Maggot Brain getipt door principal2000.

Het duurde even, maar het bevalt me. Een avontuurlijk en boeiend album is Maggot Brain wat mij betreft. Een mix van soul en funk met psychedelische invloeden is opvallend, maar de meeste nummers smaken me wel.

Het album opent dan wel met een bluesy gitaarsolo van een minuutje of tien - die dan ook gelijk symbool staat voor het avontuur in het album. Best leuk, maar het duurt wel iets te lang wat mij betreft. Can You Get To That, Hit It and Quit It en Back in Our Minds vind ik leuke nummers en de afsluiter freakt wat te lang door.

Veel pakkende passages worden afgewisseld met ietwat mislukte ideeën. In het geheel vind ik het toch wel een stoere onderneming. Gewaagde tip en het kwartje had ook de andere kant uit kunnen vallen, maar leuk om gehoord te hebben.

3,4*

Verder 0,2 erbij voor jassn: The National – High Violet (3,8* -> 4,0*) en 0,2 eraf voor niels94: Cult of Luna – Eternal Kingdom (3,9* ->3,7*)

Definitieve lijst;

De tipper beoordeling:

3,68* - 33,1 / 09 / 00 - jassn
3,58* - 32,2 / 09 / 00 - Teunnis
3,56* - 32,0 / 09 / 00 - Rhythm & Poetry
3,36* - 30,2 / 09 / 00 - Reijersen
3,30* - 29,7 / 09 / 00 - GrafGantz
3,30* - 29,7 / 09 / 00 - Jasper1991
3,22* - 29,0 / 09 / 00 - L_T_B
3,22* - 28,9 / 09 / 00 - stoepkrijt
2,99* - 26,9 / 09 / 00 - niels94
2,91* - 26,2 / 09 / 00 - Principal2000

De gebruiker beoordeling:

3,87* - 34,8 / 09 / 00 - Teunnis
3,61* - 32,5 / 09 / 00 - niels94
3,53* - 31,8 / 09 / 00 - jassn
3,40* - 30,6 / 09 / 00 - stoepkrijt
3,38* - 30,4 / 09 / 00 - Jasper1991
3.19* - 28,7 / 09 / 00 - GrafGantz
3,14* - 28,3 / 09 / 00 - Principal2000
3,06* - 27,5 / 09 / 00 - Reijersen
3,01* - 27,1 / 09 / 00 - Rhythm & Poetry
2,93* - 26,4 / 09 / 00 - L_T_B

Applausje voor onszelf.

Jammer dat ik onderaan eindig, maar dat komt vooral door scores van 2 users.
De volgende ronde sla ik over. Wel fijn dat iedereen deze rond commitment heeft getoond. Da's wel eens anders geweest!

Ik vond het ook leuk voor een keertje, maar volgende keer gun ik de plek aan iemand anders. Al met al toch wel een hoop leuke dingen ontdekt.

Ik laat ook even lopen voor de volgende keer, zal het topic in de gaten houden. Misschien dat ik later weer in stap.

Wie doet er de volgende editie mee?

- R&P

Ik sla, zoals ik al zei, voor het eerst sinds ik meedoe een ronde over. Dat ligt niet aan dit spel, die ik nog steeds erg leuk vind, maar aan het feit dat ik al aan (wat mij betreft genoeg) andere topics meedoe, waaronder mijn eigen tip topic. En het moet allemaal wel leuk blijven.

Ik ben wel van de partij

- R&P
- Ward

stoepkrijt schreef:
Flauw hoor...

Ik heb dat cijfer echt bedacht voordat ik de lijst ging doorrekenen. Maar wat mij betreft zijn we gewoon ex aequo geëindigd.

- R&P
- Ward
- jassn

- R&P
- Ward
- jassn
- Hoi

Veel afwezigen - dan zal ik weer inhaken.

- R&P
- Ward
- jassn
- Hoi
- Masimo

- R&P
- Ward
- jassn
- Hoi
- Masimo
- Teunnis

Tot nu toe alleen nog maar deelnemers met een muzieksmaak die ik alleszins kan waarderen. Hopelijk krijg ik wel genoeg spannende tips.

EDIT: Ook nog een applausje voor onszelf inderdaad. Het is wel zo fijn als al je tips ook daadwerkelijk beluisterd worden.

Als ik het goed begrijp is het de bedoeling elkaar albums/EPS te tippen die je zelf kent? Hoeveel tijd is er voor het beoordelen?

3-4 maanden, tijd genoeg

1 per week, dat is te doen; nu nog iets fatsoenlijks vinden voor de andere deelnemers

- R&P
- Ward
- jassn
- Hoi
- Masimo
- Teunnis
- inquestos

Een bedankje aan alle tippers Ik heb mooie dingen ontdekt, ookal waren niet alle tips even geslaagd

Ook ik doe deze keer niet meer mee. Voor een langzame beoordelaar als ik is het toch nog een hele onderneming: 3 extra albums per maand beluisteren. Ik ga weer eens een tijdje mijn eigen muziek uitzoeken

- R&P
- Ward
- jassn
- Hoi
- Masimo
- Teunnis
- inquestos
- AOVV

Teveel teleurstellende tips deze ronde, dus ik hou het voor gezien.

- R&P
- Ward
- jassn
- Hoi
- Masimo
- Teunnis
- inquestos
- AOVV
-Snoeperd

Zoveel gezellige users, ik doe mee.

Hoeveel deelnemers zoeken we eigenlijk?

Nog één. (als we iig weer met 10 deelnemers spelen, en dat lijkt me een mooit getal; 9 kan natuurlijk ook)

Oke, 10 lijkt me inderdaad een mooi getal (kans ook groter dat iedereen zijn tips ook daadwerkelijk beluisterd worden). Ik heb er weer zin in!

- R&P
- Ward
- Hoi
- Masimo
- Teunnis
- inquestos
- AOVV
-Snoeperd

ik ga toch passen deze keer, nu ik de mumeladder volg en ik daar nog bijna niks van ken, gaat er daar toch veel tijd in. Hopelijk kan ik de volgende keer ook weer meedoen, want heb hier echt al veel goeie tips gekregen.

Dan zoeken we opeens weer 2 extra deelnemers, of houden we het op 8?

...FUCK IT ik doe wel weer mee

- R&P
- Ward
- Hoi
- Masimo
- Teunnis
- inquestos
- AOVV
-Snoeperd
- niels94

Vuillakken... Hebben jullie het weer voor elkaar Dat doen jullie expres hè. Allemaal leuke users die in geen tijden meer meegedaan of zelfs nooit meededen hebben gaan ineens meedoen als ik niet meer mee wil doen Check mij eens 4x 'meedoen' in een andere vorm opschrijven.

Ik stel voor dat we het bij 9 houden. 8 albums beoordelen is een mooi getal

Gast
geplaatst: vandaag om 03:47 uur

geplaatst: vandaag om 03:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.