Muziek / Muziekgames / Super Tip-Topper
zoeken in:
0
geplaatst: 3 januari 2012, 22:50 uur
Leuk. Niels doet mee! Ga je nog wel tijd genoeg hebben voor al die tips? 

0
geplaatst: 3 januari 2012, 23:14 uur
niels94 schreef:
Ik stop wel met school. Ben binnenkort 18, dus dan kan dat.
Ik stop wel met school. Ben binnenkort 18, dus dan kan dat.
Ach, ik was met 17 jaar al (fulltime) aan het werk.

Ook ik doe deze ronde niet mee. De drukke periode op mijn (bovenstaande) werk heeft zich weer aangediend.
0
geplaatst: 4 januari 2012, 18:48 uur
niels94 schreef:
...FUCK IT ik doe wel weer mee
- R&P
- Ward
- Hoi
- Masimo
- Teunnis
- inquestos
- AOVV
-Snoeperd
- niels94
Vuillakken... Hebben jullie het weer voor elkaar
Dat doen jullie expres hè. Allemaal leuke users die in geen tijden meer meegedaan of zelfs nooit meededen hebben gaan ineens meedoen als ik niet meer mee wil doen
Check mij eens 4x 'meedoen' in een andere vorm opschrijven.
Ik stel voor dat we het bij 9 houden. 8 albums beoordelen is een mooi getal
...FUCK IT ik doe wel weer mee

- R&P
- Ward
- Hoi
- Masimo
- Teunnis
- inquestos
- AOVV
-Snoeperd
- niels94
Vuillakken... Hebben jullie het weer voor elkaar
Dat doen jullie expres hè. Allemaal leuke users die in geen tijden meer meegedaan of zelfs nooit meededen hebben gaan ineens meedoen als ik niet meer mee wil doen
Check mij eens 4x 'meedoen' in een andere vorm opschrijven.Ik stel voor dat we het bij 9 houden. 8 albums beoordelen is een mooi getal
Tof dat je toch meedoet! ik vind 9 deelnemers ook prima hoor, kun je goed de tijd nemen voor elke tip. Wanneer beginnen we? Ik kan mijn tips voor iedereen het vroegst maandagavond klaar hebben liggen...
0
geplaatst: 7 januari 2012, 09:37 uur
0
geplaatst: 7 januari 2012, 09:39 uur
- R&P
- Ward
- Hoi
- Masimo
- Teunnis
- inquestos
- AOVV
-Snoeperd
- niels94
- jassn
pfff ik doe toch mee
veel te leuk spelletje
- Ward
- Hoi
- Masimo
- Teunnis
- inquestos
- AOVV
-Snoeperd
- niels94
- jassn
pfff ik doe toch mee
veel te leuk spelletje
0
geplaatst: 7 januari 2012, 09:44 uur
AOVV schreef:
Mij goed. Hoe lang duurt zo'n spel trouwens gemiddeld?
3-4 maanden dacht ik(quote)
Mij goed. Hoe lang duurt zo'n spel trouwens gemiddeld?
wie doet de organisatie?
0
geplaatst: 7 januari 2012, 12:02 uur
We zijn nu met zijn tienen. Mooi aantal. Kunnen binnenkort wel beginnen denk ik?
0
geplaatst: 7 januari 2012, 12:04 uur
Oui.
Nu slechts de organisatie aanwijzen. Ik vrees dat ik niet geschikt ben, mijn organisatie zal ongeveer even chaotisch zijn als een kleuterklas in brandoefening.
Nu slechts de organisatie aanwijzen. Ik vrees dat ik niet geschikt ben, mijn organisatie zal ongeveer even chaotisch zijn als een kleuterklas in brandoefening.
0
geplaatst: 7 januari 2012, 12:16 uur
Ik wil wel maar kan pas definitief als ik uit het ziekenhuis ben (nu alleen op verlof).
0
geplaatst: 8 januari 2012, 13:47 uur
Jongens, ik trek me terug, helaas. Heb het nog eens op een rijtje gezet en ben tot de conclusie gekomen dat ik nu toch echt teveel hooi op de vork neem. Ik doe op dit moment aan de volgende topics mee: het Niels Tip-Topic, het Metal Album van de Week, het Review Album van de Maand, de alternatieve top 152, de song van het jaar 2011 competitie en de MuMe Mixtape Cirkel. Daarnaast wil ik ook nog zelf uitgekozen muziek beluisteren en heb ik nog zoiets als een leven. Ik zit ook nog eens in het examenjaar dus eigenlijk doe ik al teveel. Nóg meer albums erbij, daar heb ik eerlijk gezegd geen zin in, ondanks al die leuke users en het feit dat ik ongetwijfeld wat leuke tips zou krijgen. Had mijn tips zelfs al uitgezocht, mocht je er iets mee willen doen, hier staan ze:
- R&P: Baby Huey – The Baby Huey Story: The Living Legend (1971)
- Ward: CYNE – Time Being (2003)
- Hoi: Faust – Faust (1971)
- Masimo: Negurã Bunget – Om (2006)
- Teunnis: Tangerine Dream - Encore (1977)
- inquestos: Sparklehorse – Vivadixiesubmarinetransmissionplot (1995)
- AOVV: Emperor – Anthems to the Welkin at Dusk (1997)
-Snoeperd: Gospel – The Moon Is a Dead World (2005)
- jassn: Bonobo - Black Sands (2010)
- R&P: Baby Huey – The Baby Huey Story: The Living Legend (1971)
- Ward: CYNE – Time Being (2003)
- Hoi: Faust – Faust (1971)
- Masimo: Negurã Bunget – Om (2006)
- Teunnis: Tangerine Dream - Encore (1977)
- inquestos: Sparklehorse – Vivadixiesubmarinetransmissionplot (1995)
- AOVV: Emperor – Anthems to the Welkin at Dusk (1997)
-Snoeperd: Gospel – The Moon Is a Dead World (2005)
- jassn: Bonobo - Black Sands (2010)
0
geplaatst: 8 januari 2012, 15:08 uur
En mijn tips zijn klaar. 
Nog steeds geen organisator gevonden?

Nog steeds geen organisator gevonden?
0
geplaatst: 8 januari 2012, 16:32 uur
Die plaat van Emperor ken ik al, Niels, maar het maakt niet uit hoor. 
Het volste begrip!
Wat mij betreft, mag het allemaal nog wel even duren vooraleer we van start gaan, deze maand kan ik toch niet veel beluisteren, vrees ik (examens).

Het volste begrip!
Wat mij betreft, mag het allemaal nog wel even duren vooraleer we van start gaan, deze maand kan ik toch niet veel beluisteren, vrees ik (examens).
0
geplaatst: 8 januari 2012, 17:20 uur
Was ook al zeer verbaasd dat ik hem niet in je stemmenlijst zag staan...

0
geplaatst: 8 januari 2012, 17:22 uur
niels94 schreef:
(quote)
Daar moet je niet echt op afgaan, vermoed ik. Ik ken een pak meer albums dan degene waar ik op gestemd heb. Binnenkort maar eens wat meer stemmen plaatsen, denk ik. Probleem is dat ik het altijd zo moeilijk vind..

0
geplaatst: 8 januari 2012, 17:22 uur
niels94 schreef:
Jongens, ik trek me terug, helaas.
En toch heb ik 't gevoel dat je je weer gaat bedenken Jongens, ik trek me terug, helaas.

Denk aan ons, wij lieve knakkers zouden met alle liefde tips voor je zoeken. Is school dan écht belangrijker?

0
geplaatst: 8 januari 2012, 17:29 uur
Masimo schreef:

Denk aan ons, wij lieve knakkers zouden met alle liefde tips voor je zoeken. Is school dan écht belangrijker?
(quote)
En toch heb ik 't gevoel dat je je weer gaat bedenken 
Ja, Niels. Kom op. Een leven kan je later ook nog opbouwen, als je met pensioen bent.

0
geplaatst: 8 januari 2012, 17:31 uur
Denk aan de tere kinderzieltjes die je met deze terugtrekking onvriendelijk hard beschadigen zal..
0
geplaatst: 8 januari 2012, 17:39 uur
Ongeveer:
Niels Tip-Topic = 3/4 albums per maand
Metal Album v.d. Week = 2 albums per maand (luister niet alles)
MuMe Mixtape Cirkel = 1 album per maand
Review Album van de Maand = 1 albums per maand
Song van het jaar 2011 competitie/alternatieve top 152 = elke dag een boel nummers luisteren
Daar zouden dan nog zo'n 2/3 albums per maand voor dit spel bij moeten komen... dat is gewoon te veel mensjes
En natuurlijk is het wel te doen, maar ik zou de albums niet zo vaak kunnen beluisteren als ik deed + nóg minder tijd hebben voor zelf uitgezochte albums én wordt het een 'opgave' (en dat mag niet de bedoeling zijn). Dus daarom 
Niels Tip-Topic = 3/4 albums per maand
Metal Album v.d. Week = 2 albums per maand (luister niet alles)
MuMe Mixtape Cirkel = 1 album per maand
Review Album van de Maand = 1 albums per maand
Song van het jaar 2011 competitie/alternatieve top 152 = elke dag een boel nummers luisteren
Daar zouden dan nog zo'n 2/3 albums per maand voor dit spel bij moeten komen... dat is gewoon te veel mensjes
En natuurlijk is het wel te doen, maar ik zou de albums niet zo vaak kunnen beluisteren als ik deed + nóg minder tijd hebben voor zelf uitgezochte albums én wordt het een 'opgave' (en dat mag niet de bedoeling zijn). Dus daarom 
0
geplaatst: 8 januari 2012, 17:46 uur

Tuurlijk, is goed, ik nam je sowieso al niets kwalijk hoor.. Jammer, maar helaas. Hoewel ik je toch nog wel 'ns opzadel met mijn mogelijke tip voor jou. Ha!
0
geplaatst: 8 januari 2012, 17:48 uur
Ik weet al wat ik ga doen, Masimo. Ik ga spitten en spitten en wanneer het mijn beurt is om Niels een tip te geven in zijn nu al legendarische topic, geef ik hem de moeilijkste plaat die ik kan vinden! Met opzet!
Niet waar hoor, Niels.
Niet waar hoor, Niels.

0
geplaatst: 8 januari 2012, 17:49 uur
Mijn tip in het Niels Tip-Topic gaat ook gruwelijk worden.. Wraak!
0
geplaatst: 8 januari 2012, 17:53 uur
Ah shit, ik lees net dat Niels niet meer tips wilt in dat topique 

0
geplaatst: 8 januari 2012, 17:55 uur
Ach Teunnis, zet jezelf toch gewoon achteraan in het rijtje, dat heeft user Snoeperd ook gedaan, dacht ik. 

* denotes required fields.