Muziek / Muziekgames / Super Tip-Topper
zoeken in:
0
geplaatst: 8 januari 2012, 18:58 uur
AOVV schreef:
Ach Teunnis, zet jezelf toch gewoon achteraan in het rijtje, dat heeft user Snoeperd ook gedaan, dacht ik.
Ach Teunnis, zet jezelf toch gewoon achteraan in het rijtje, dat heeft user Snoeperd ook gedaan, dacht ik.
Nee, nee, ik ben gewoon eerlijk geweest

Wanneer beginnen we? Ik ga morgen wel even mijn tips zoeken.
0
geplaatst: 8 januari 2012, 19:06 uur
Sorry, Snoeperd, mijn fout. Het was blijkbaar iemand anders, ik weet niet waar die hersenkronkel vandaan kwam. Niet persoonlijk bedoeld. Sorry. 
Ik heb wel wat dingetjes in m'n hoofd om als tip mee te geven, maar nog niet voor iedereen. Misschien toch eens achter zoeken dan.

Ik heb wel wat dingetjes in m'n hoofd om als tip mee te geven, maar nog niet voor iedereen. Misschien toch eens achter zoeken dan.
0
geplaatst: 8 januari 2012, 19:29 uur
Dat was hoi123 en je hebt gelijk 
Ik smokkel je wel binnen, de volgende keer dat ik een tip bespreek sta jij op miraculeuze wijze ineens achteraan, niemand die het ziet, gnagna
Fuck, wat ben ik toch inconsequent...
Nee, maar jij mag er nog wel bij. Ik wil alleen niet dat ik zometeen zoveel tippers krijg dat ik jaren bezig ga zijn... Dus jij bent de aller, aller, aller, aller, ALLERlaatste!

Ik smokkel je wel binnen, de volgende keer dat ik een tip bespreek sta jij op miraculeuze wijze ineens achteraan, niemand die het ziet, gnagna

Fuck, wat ben ik toch inconsequent...
Nee, maar jij mag er nog wel bij. Ik wil alleen niet dat ik zometeen zoveel tippers krijg dat ik jaren bezig ga zijn... Dus jij bent de aller, aller, aller, aller, ALLERlaatste!
0
geplaatst: 8 januari 2012, 19:37 uur
Het kan soms toch snel gaan. Ik heb nu voor iedereen een tip (voor Niels zelfs 4, omdat hij zo leuk is, ook al doet ie niet mee!). 

0
geplaatst: 10 januari 2012, 00:40 uur
Heb een druk weekend achter de rug, maar ik ben al begonnen met tips te zoeken en heb dat morgenavond wel ergens klaar denk ik! 

0
geplaatst: 12 januari 2012, 02:28 uur
Oke, ook ik heb al mijn tips uitgezocht dus wat mij betreft kunnen we beginnen!
Wat ik hier zo lees hebben buiten mij ook AOVV, R&P en hoi123 hun tips bij elkaar. Hoe staat het met de rest?
Wat ik hier zo lees hebben buiten mij ook AOVV, R&P en hoi123 hun tips bij elkaar. Hoe staat het met de rest?
0
geplaatst: 12 januari 2012, 08:44 uur
ik heb nog altijd geen gevonden voor R&P (veel te moeilijk ) voor de rest heb ik voor iedereen 1.
0
geplaatst: 14 januari 2012, 12:30 uur
Ik wil best de organisatie op me nemen, maar ik weet niet precies wat het inhoudt? Ik weet dat ik alle tips voor iedereen op een rij moet zetten en het beoordelingsschema moet opstellen, is dat alles?
Ik zal naar de anderen een PM sturen om te vragen hoe het er voor staat met het uitzoeken van tips.
Ik zal naar de anderen een PM sturen om te vragen hoe het er voor staat met het uitzoeken van tips.
0
geplaatst: 15 januari 2012, 14:12 uur
Tips verzonden.
Laten we een deadline stellen voor het bedenken van aanraders, of een datum waarop we gaan beginnen?
Woensdag aanstaande?
Laten we een deadline stellen voor het bedenken van aanraders, of een datum waarop we gaan beginnen?

Woensdag aanstaande?
0
geplaatst: 15 januari 2012, 14:17 uur
Dat zint mij zeer zeker, dat plan. Ik ga mijn tips ook reeds verzenden.
0
geplaatst: 15 januari 2012, 16:10 uur
Ik heb wel vernomen dat de deelname van Rhythm & Poetry wellicht even uitgesteld moet worden. In principe kunnen we het spel al wel openen, en als Rob later eventueel wil inhaken dan doet hij alsnog mee. Hij is sowieso altijd wel snel geweest met tips beluisteren en bestemmen, dus dat moet geen probleem zijn.
0
geplaatst: 17 januari 2012, 21:59 uur
Ik heb er nu voor iedereen wel een gevonden, behalve Teunnis (die had al mijn mogelijke tips al beoordeeld).
We mogen alles doorsturen naar Ward? of moeten we zelf iedereen onze tip versturen?
We mogen alles doorsturen naar Ward? of moeten we zelf iedereen onze tip versturen?
0
geplaatst: 17 januari 2012, 22:01 uur
Alles doorsturen naar Ward, maar je kan testen of iemand de tip al kent door diegene die tip te zenden.. Ward maakt de overzichten, en stelt de lijst samen. Zo ongeveer. Toch? 

0
geplaatst: 18 januari 2012, 00:09 uur
Het is een driedubbelalbum, dat wil meestal niet zo snel in Top 10's terecht komen.
0
geplaatst: 18 januari 2012, 00:14 uur
Toch niet dat van Joanna? eventjes zeggen dat ik dat al ken ...
Anders wel een leuke uitdaging en daar hou ik wel van.
0
geplaatst: 18 januari 2012, 17:10 uur
Ik heb mijn tips nu allemaal gestuurd. En van de meesten ook gekregen.
0
geplaatst: 18 januari 2012, 17:13 uur
jassn schreef:
Nee, deze is van een jaartje eerder.
0
geplaatst: 18 januari 2012, 18:11 uur
Ik heb iedereen voorzien van een tip!
Holy Sh*t, als iemand mij nog wil vern*ken moet ie die tippen. 
jassn schreef:
Toch niet dat van Joanna?
Joanna heeft een driedubbelaar Toch niet dat van Joanna?
0
geplaatst: 18 januari 2012, 18:40 uur
ik heb het gezien maar ben het alweer vergeten, zag er interessant uit 

0
geplaatst: 18 januari 2012, 18:41 uur
inquestos schreef:
Ik heb iedereen voorzien van een tip!
ik denk dat ik best mijn tip verander dan Ik heb iedereen voorzien van een tip!
(quote)
Joanna heeft een driedubbelaar

0
geplaatst: 18 januari 2012, 18:46 uur
Oke ik heb bijna alles binnen. Ik verwacht nog een vervangende tip van Masimo en dan zijn we klaar om te beginnen! Dus moeten er nog tips veranderd worden, stuur me een PM 

* denotes required fields.