MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Hip-Hop Track K.O.

zoeken in:
MAS schreef:
Net even Edan geluisterd maar I Against I is duidelijk beter.

4-0

Hoewel ik er vrede mee heb, I Against I is natuurlijk wel een erg sterk nummer.

28. Y Society - Don't Do It (Rhythm & Poetry) vs Atmosphere - Wooden Ships (JLjuju)

0-1

panjoe (moderator)
3-4

pqt
3-5

ik vond beide niet echt super, maargoed.

pqt
29. Typhoon - Hotel Beschaving (Arrie) vs Clipse - Grindin' (Benno)

FightForMore
3 - 0

4-0, Grindin' is echter wel hard

pqt
30. Murs & 9th Wonder - The Pain (Lukk0) vs Gorillaz - Sound Check (Gravity) (fabblwaps)

pqt
2-1

En in welk opzicht is die van Gorillaz hiphop?

3-2. Deze track is underrated, wel een lastige keus.

@ Pqt: Hip-Hop kan ook zonder rap en met zang.

pqt
het klonk meer dromerig en elctro-achtig. Vond er ook vrij weinig aan, maar dat is dan weer mijn mening .

Hip-Hop kan ook dromerig en electro achtig klinken. Gorillaz is meestal een mengelmoes van verschillende stijlen, waaronder Hip-Hop. Als je iets als boom-bap verwacht dan valt het tegen inderdaad.

pqt schreef:
het klonk meer dromerig en elctro-achtig. Vond er ook vrij weinig aan, maar dat is dan weer mijn mening .
Het is een groeier, gewoon nog een paar keer proberen. voor mij is het na vaak luisteren uitgegroeid tot mijn favoriete track van een (voor mij) 5 sterren album.

3-4

Vind het ook geen hiphop, maar wel één van mijn favoriete Gorillaz-nummers. En dan te bedenken dat ik Gorillaz-fan ben, geniaal nummer dus.

panjoe (moderator)
3-5

Is wel hiphop hoor, met dub en elektro .

pqt
31. Atmosphere - The Woman With the Tattooed... (Timmie) vs Wu Tang-Clan - Can It Be All So Simple (Kemm)

1-0 Beiden erg nice

pqt
2-0

Proof beat komt hard

Gast
geplaatst: vandaag om 22:54 uur

geplaatst: vandaag om 22:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.