MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of 2005 !

zoeken in:
Ik ben na Achtung Baby, in ieder geval qua albums afgehaakt bij U2.
Zooropa was en is niet mijn ding, Pop is erg matig en met de 2 albums daarna kregen ze me ook niet echt meer te pakken. Op elk album zijn wel een paar goede nummers te vinden maar daar houd het dan ook wel mee op, maar de passie waar hier over gesproken wordt, ontbreekt voor mij volledig op deze albums. Pas op het laatste album, wat ik een stuk beter vind dan de 4 albums daarvoor, hoor ik in sommige nummers weer wat van die oude passie terug.

Ik ben het met LucM wel eens dat het mode lijkt om langlopende en populaire bands als U2 gewoon standaard af te zeiken en dat alleen al op de naam U2 (ik zeg niet dat dat in dit topic het geval is)
Ik blijf zelf, ondanks dat ze de laatste 20 jaar geen echt geweldige albums meer hebben gemaakt, toch een zwak voor U2 houden en hoop nog steeds dat ze me toch nog een keer echt weten te verrassen.

Terugkomend op het nummer in dit topic, Sometimes You Can't Make It On Your Own, ik vond dat eerst ook een vreselijk nummer, moet zeggen dat ook ik het in de loop der jaren wat meer ben gaan waarderen maar een echte favoriet zal het ook voor mij nooit worden.

Poehee....dat viel nog niet mee om aan 10 nummers te komen die mogen blijven, wat een treurig jaar qua hits.

Anouk - Lost
Bob Sinclar - Love Generation
Coldplay - Speed of Sound
De Jeugd van Tegenwoordig - Watskeburt
Gorillaz - Feel Good Inc.
Kelly Clarkson - Since U Been Gone
Madonna - Hung Up
Robbie Williams - Tripping
Sugababes - Push the Button
U2 - Sometimes You Can't Make it on Your Own

Weet je wat mode is: de mening van mensen met een smaak die afwijkt van de massa verkondigen als onzin. Er staat toch imo (in my opinion, voor de leek)? Wie zijn dan de heren muziekprofessors om te zeggen dat mijn mening onzin is?

Tuurlijk chargeer ik; U2 heeft best nog een paar nummers gemaakt dit decennium die ik wel kan aanhoren, vooral op hun laatste album, maar Cedars of Lebanon is het enige nummer dat ik zelf nog zou opzetten, mede vanwege de samenwerking met Harold Budd. Ik zeik U2 dus niet af omdat het een 'grote' of langlopende band is, maar gewoon omdat ik dat, wat ze de afgelopen jaren hebben geproduceerd ver beneden de peil van hun jaren '80-werk vind en over het algemeen leeg, aanstellerig en pompeus. Dat zijn net geen kenmerken die ik waardeer in muziek. Zie voor de rest Starbright Boy, die mijn gevoel over U2 ook prima verwoordt...

Het jaren '80-werk van U2 vind ik ook beter dan wat ze in de jaren '00 brengen maar dan alles wat U2 nu brengt bagger noemen vind ik sterk overdreven. Laten wij relativeren.

De deadline is inmiddels verstreken, ik kom zo met de uitslag van de tweede ronde.

De volgende tien nummers vallen af:

James Blunt - You're Beautiful 5
Black Eyed Peas - My Humps 4
Mario - Let Me Love You 4
Will Smith - Switch 4
Di-rect - Hungry for Love 3
Guus Meeuwis - Geef mij je angst 3
Mariah Carey - We Belong Together 1
Katerine - New Day 0
Sandrine - Goosebumps 0
Tony Christie - Amarillo 0

DjFrankie (moderator)
Zelfde post als dinsdag dus geen veranderingen !!

01. Coldplay - Speed of Sound

Hoewel die mening hier niet zo vaak wordt gedeeld vind ik Coldplay een geweldige band, ook dit nummer klinkt er gaaf, ik houd hiervan.

02. U2 - Sometimes You Can't Make it on Your Own

Ook U2 is gewoon een geweldige band, hoewel ze vroeger op hun best waren is dit nummer weer een pareltje in de treurnis van 2005

03. Anouk - Lost

Haar beste nummer vol overgave, je gelooft haar gewoon,

04. Madonna - Hung Up

Zeer knap gemaakte dance song van klassieker van ABBA

05. Racoon - Love You More

Ook hier geld dat die mening niet veel zal worden gedeeld maar ook Racoon kan ik waarderen, nummer verveeld mij niet.

06. Daniel Powter - Bad Day

Blijft in je hoofd zitten zonder dat het irriteerd.

2 rockende dames op 7 en 8

07. Kelly Clarkson - Since U Been Gone
08. Anouk - Girl

De altijd brave sugababes troeven Gorillaz af idd,.

09. Sugababes - Push the Button

En Damon Albarn en consorten maken de lijst vol.
10. Gorillaz - Feel Good Inc.

1. Anouk - Girl
2. Racoon - Love You More
3. Anouk - Lost
4. U2 - Sometimes You Can't Make it on Your Own
5. Robbie Williams - Tripping
6. Coldplay - Speed of Sound
7. Kelly Clarkson - Since U Been Gone
8. Madonna - Hung Up
9. Katie Melua - Nine Million Bicycles
10.Daniel Powter - Bad Day

1. Gorillaz - Feel Good Inc.
2. Snoop Dogg ft. Charlie Wilson & Justin Timberlake - Signs
3. De Jeugd van Tegenwoordig - Watskeburt
4. Kanye West ft. Jamie Foxx - Gold Digger
5. Pussycat Dolls - Don't Cha
6. Coldplay - Speed of Sound
7. Gwen Stefani - Hollaback Girl
8. Sugababes - Push the Button
10. Bob Sinclar - Love Generation

Dit keer heb ik alleen aan de nummers 9 en 10 een vreselijke hekel. Hulde.

DjFrankie (moderator)
Rhythm & Poetry schreef:
Dit keer heb ik alleen aan de nummers 9 en 10 een vreselijke hekel. Hulde.

Die mening deel ik met nummer 9 vreselijk

Wat een afgrijselijke track is het toch ook. Ik ben er dan ook goed ziek van dat Will Smith niet meer tussen de kandidaten zit.

1. De Jeugd van Tegenwoordig - Watskeburt
2. Gorillaz - Feel Good Inc.
3. Madonna - Hung Up
4. Gwen Stefani - Hollaback Girl
5. Coldplay - Speed of Sound
6. Sugababes - Push the Button
7. Kanye West ft. Jamie Foxx - Gold Digger
8. Snoop Dogg ft. Charlie Wilson & Justin Timberlake - Signs
9. U2 - Sometimes You Can't Make it on Your Own
10. Robbie Williams - Tripping

Almu
1. U2 - Sometimes You Can't Make it on Your Own
2. Coldplay - Speed of Sound
3. Madonna - Hung Up
4. Anouk - Girl
5. Racoon - Love You More
6. Gorillaz - Feel Good Inc.
7. Katie Melua - Nine Million Bicycles
8. Daniel Powter - Bad Day
9. Pussycat Dolls - Don't Cha
10. Sugababes - Push the Button

DjFrankie (moderator)
Rhythm & Poetry schreef:
Wat een afgrijselijke track is het toch ook. Ik ben er dan ook goed ziek van dat Will Smith niet meer tussen de kandidaten zit.

De zoetsappigheid van een overrijpe sinaasappel, druipt ervan af.
Dan liever een harde peer van Wil Smith idd.

Opvallend dat de Sky Radio-muziek van Anouk (Lost), Katie Melua en Racoon de finale heeft gehaald. Vind dat echt verschrikkelijke muziek eerlijk gezegd...

Mijn top 10 dan maar:

1. Madonna - Hung Up
Tsja, ik zou mezelf voor de gek houden als ik dit niet op één zou zetten. 2005 was voor mij toch wel het jaar van Madonna. Stuart Price (aka Jacques Lu Cont aka Zoot Woman aka Les Rythmes Digitales etc.) was destijds mijn favoriete producer en met Madonna maakte hij een van de beste pop-albums van de laatste jaren, vol inventieve samples of suggesties van samples (o.a. Pet Shop Boys, Stooges en hier natuurlijk Abba). Mijn toenmalige huisgenote draaide niets anders en echt erg vond ik dat niet. Ik herinner me ook nog wel hoe geniaal Erol Alkan dit nummer destijds mixte met New Order's Blue Monday bij Rauw in Tivoli. Met name de break is pure euforie.

2. Robbie Williams - Tripping
In retrospect vind ik dit misschien wel Robbie's sterkste single, al heb ik ook een zwak voor Rudebox. Echt een geniaal popnummer met verrassende wendingen en prachtige melodieën. Knap gearrangeerd ook met de percussie, blazers en strijkers.

3. Gorillaz - Feel Good Inc.
Destijds waren mijn dj-maatje en ik compleet uitzinnig over dit nummer ("single van het jaar" waren we van overtuigd), maar nu heeft het toch wel wat aan kracht ingeboet. Het moment waarop de muziek stil valt en Damon Alban begint te zingen zorgt nog wel voor kippenvel, maar het is toch anders dan toen. Wel grappig hoe Demon Days beetje bij beetje begint uit te groeien tot een van de klassieke albums van de laatste jaren.

4. Kelly Clarkson - Since U Been Gone
Volgens mij de enige Idols-gerelateerde plaat die ik echt goed vind. Lekker stevige powerpop en bovenal een goed liedje. Ik zie dat zelfs het blad (en ouwe rockers-bolwerk) Rolling Stone dit nummer in zijn lijst van 500 beste songs allertijden heeft staan, dus ik ben niet helemaal gek.

5. Black Eyed Peas - Don't phunk with my heart
Superieure popmuziek met een stuwende dansbeat en goede zanglijnen. Heb altijd wel een zwak gehad voor BEP, maar dit is een van hun leukste nummers.

6. De Jeugd van Tegenwoordig - Watskeburt
Over tijdgebonden muziek gesproken. Destijds was ik zo verslaafd aan dit nummer dat dit nog altijd hoog in mijn last.fm-statistieken prijkt, al heb ik het na 2005 amper meer gedraaid. Heb sindsdien mijn zwak voor De Jeugd wel behouden, al geloof ik het wel met dit nummer. Het staat vooral hoog vanwege de impact die het toen had en de goede herinneringen eraan.

De meningen over Gwen zijn verdeeld, maar dit heb ik altijd een leuk nummer gevonden. Gezien de tekst en het tempo in combinatie met de inventieve beat een verwijzing naar Queen's Another One the Dust, denk ik. Een van de leukere popartiesten van midden jaren '90.

8. Kanye West ft. Jamie Foxx - Gold Digger
Leuk nummer, vooral als naar het einde toe de blazers erbij komen.

9. Snoop Dogg ft. Charlie Wilson & Justin Timberlake - Signs
Leuk feestnummer met Snoop en Justin, al is de glans er na 5 jaar wel wat vanaf.

10. Shakira ft. Alejandro Sanz - La Tortura
Een Shakira's leukere nummers met een lekker opzwepend refrein. Ook pluspunten vanwege de accordeon en mooie opbouw naar het outro.

Een aan mijn nummer 1 van 2005.
Had ik op voorhand voorspeld aan herman.

Ik vind You're Beautiful van James Blunt een prachtig liedje.

Eens kijken wat er over blijft, want opnieuw
is bijna de helft van mijn oorpronkelijke top 10 naar de maan.

01. Coldplay - Speed of Sound
Er staat geen maat op de mineur van deze britpop band.

02. Daniel Powter - Bad Day
Zoals een ballad hoort te zijn ... meeslepend ipv slijmerig.

03. Bob Sinclar - Love Generation
Een winterhit, maar heerlijk zomerse meezinger.

04. Robbie Williams - Tripping
Eén van Robbies beste songs vind ik.

05. Katie Melua - Nine Million Bicycles
Van dezelfde onweerstaanbare meligheid als Bright Eyes van Art Garfunkel.
En van dezelfde componist: namelijk Mike Batt.

06. Black Eyed Peas - Don't phunk with my heart
My Humps vond ik leuker, maar ook deze is verslavend.

07. Madonna - Hung Up
Meer een (weliswaar erg geslaagde) remake dan een sample.
Want de bloemen zijn voor die onweerstaanbare riedel van ABBA.

08. Anouk - Girl
Alternatieve vorm van girlpower.

09. Sugababes - Push the Button
Leuke band en in de top 10 door het afvallen van andere favorieten.

10. Gorillaz - Feel Good Inc
Heel aardige van de apen.

2. Robbie Williams - Tripping
3. Madonna - Hung Up
4. Black Eyed Peas - Don't phunk with my heart
5. Gwen Stefani - Hollaback Girl
6. Kanye West ft. Jamie Foxx - Gold Digger
7. Shakira ft. Alejandro Sanz - La Tortura
8. Bob Sinclar - Love Generation
9. Kelly Clarkson - Since U Been Gone
10. Pussycat Dolls - Don't Cha

Akkoord, 2005 was een mager hitjaar - wat de meeste users zeggen - maar deze 10 mogen er zeker zijn.

Met afstand het beste nummer in de lijst: origineel, grappig en goed doordacht met aanstekelijke melodie en baslijn. Heel leuke clip ook.

2. Katie Melua - Nine Million Bicycles
Een nummer waarvan je niet snel zou denken dat ik dat in een top-10 opneem maar ik vind het erg mooi: romantisch, sfeervol met aparte stem. Inderdaad zoet maar dan op een aangename manier.

3. Coldplay - Speed of Sound
Sterke, sfeervolle en vakkundige song zoals wij van Coldplay gewoon zijn. Wel begint Coldplay hier op routine te drijven.

4. Robbie Williams - Tripping
Prima popsong van Robbie Williams: erg knap in elkaar gestoken, licht reggae-getint, één van zijn beste nummers.

5. Daniel Powter - Bad Day
Nadien niets meer van gehoord maar dit is wel een sterke pianoballad dat terecht een evergreen is geworden.

6. Sugababes - Push the Button
Van prefab-bands wil ik eerst en vooral aanstekelijke popsongs horen zoals dit vrolijke nummer hier dat in je hoofd blijft hangen.

7. Anouk - Girl
Dit verkies ik toch boven het melige Lost, een sterk rockende Anouk waarbij het ritme mij doet denken aan London Calling van the Clash.

8. U2 - Sometimes You Can't Make it on Your Own
Wat voor Coldplay geldt kan ik ook zeggen over dit U2-nummer: degelijk en professioneel maar ook wat routineus.

9. Bob Sinclar - Love Generation
Deze grote hit was de laatste die ik kon pruimen van Bob Sinclar. Zomers met apart ritme en natuurlijk dat gefluit.

10. Snoop Dogg ft. Charlie Wilson & Justin Timberlake - Signs
Tenslotte dit nummer opgenomen, leuk funky rapnummer dat mij een beetje doet denken aan Prince.

Net als dazzler vind ik het jammer dat James Blunt is afgevallen, You're Beautiful vind ik een prachtige song.

dazzler schreef:
Een aan mijn nummer 1 van 2005.
Had ik op voorhand voorspeld aan herman.

Het scheelde niet veel, één stem meer en hij had ex aequo gestaan met Shakira.

Kijk eens aan, LucM en ik hebben toch weer 8 identieke nummers in de top 10.
En met Blunt erbij hadden we er samen 9 dezelfde gehad. Verschillen dus hoofdzakelijk
van mening over The Black Eyed Peas ... eens benieuwd hoe het in 2006 zal verlopen,
want ik vind 2005 ook het zwakste jaar van de hele nillies reeks (samen met 2003).

1. Katie Melua - Nine Million Bicycles
Fraai gezongen, originele tekst en erg mooi ingehouden gebracht.

Zoals eerder opgemerkt, betrouwbare kwaliteit maar niet erg spannend.

3. U2 - Sometimes You Can't Make it on Your Own
Ik dacht even dat ik dit een vervelende single vond, maar ik ben in de war met Stuck in a moment. Deze klinkt prima, met een jaren 80 Edge-gitaartje erin.

4. Gorillaz - Feel Good Inc.
Grappig deuntje.

5. Racoon - Love You More
Mooie ballad, maar wel iets te veel gehoord.

7.Bob Sinclar - Love Generation
8. Robbie Williams - Tripping
9. Daniel Powter - Bad Day
10. Anouk - Lost

Mijn top10 :

01. Sugababes - Push the Button :
Mag geen verrassing zijn, de Sugababes hebben een fantastische keten van hits gehad in het begin van de 00's en Push the Button was daar een van de laatste van, maar daarom niet minder. Blijft een fantastisch geproduceerd popnummer, en ik mis de oude Sugababes echt enorm als ik dit weer zo terughoor.

02. Madonna - Hung Up :
Ten tijde vond ik dit nummer echt verschrikkelijk. Heb echter pas vorig jaar haar album Confessions ontdekt en deze stond daar dus ook op. Het nummer is heel erg gaan groeien en is vind ik nu zelfs bijzonder goed.

03. Coldplay - Speed of Sound :
Ben niet echt een Coldplay fan maar Speed of Sound is echt mijn favoriete nummer van hun. Heerlijke sfeer in het nummer, ik droom er echt bij weg. Prachtnummer.

04. Robbie Williams - Tripping :
Een van Robbie's lekkerste hits. Vind 'm erg apart maar dat is juist positief, was een goede comeback single destijds en terrecht #1.

05. Shakira feat. Alejandro Sanz - La Tortura :
Lekker spaans nummer, vind het echt een sfeerzetter. Meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen, echt een zomernummer. De outro (daarmee bedoel ik Shakira's solo stukje op het eind), is het beste aan het nummer.

06. Black Eyed Peas - Don't Phunk With My Heart :
Eigenlijk had ik veel, veel, veel liever gezien dat My Humps door was gegaan, en die had dan op #2 gestaan ofzo, maar Don't Phunk With My Heart is ook erg goed. De clip vond ik destijds ook erg leuk.

07. De Jeugd van Tegenwoordig - Watskeburt :
Toch een lekker nummer, terwijl het een stijl is waar ik helemaal niet van houdt. Had nooit verwacht dat De Jeugd van Tegenwoordig stand zou houden vooral nadat opvolgende single Voorjekijkendoorlope (ofzoiets) niet veel deed. Dit blijft toch wel een erg lekker nummer.

08. Ja hier komt het dus : Pussycat Dolls - Don't Cha :
Vind het toch wel een erg lekker nummer. Vooral de tekst vind ik eigenlijk leuk. Niet speciaal maar toch wel erg ''ontdeugend''. Leuke eerste single van deze voormalige band waar ik in het begin helemaal niks aan vond (en misschien had dat zo moeten blijven).

09. Kanye West feat. Jamie Foxx - Gold Digger :
Allebei leuke artiesten, deze samenwerking viel me in het begin ietwat tegen, maar nu vind ik 'm goed, al moet ik hem ook niet te vaak horen. Dus vandaar een bescheiden 9e plek in m'n top10.

10. Katie Melua - Nine Million Bicycles :
Ten tijde vond ik het echt fantastisch, nu doet het me eigenlijk vrij weinig. Toch nog een plaatsje in de top10 vanwege te weinig goede tracks en de herinneringen.

1. Bob Sinclar - Love Generation
2. U2 - Sometimes You Can't Make it on Your Own
4. Gorillaz - Feel Good Inc.
5. Sugababes - Push the Button
6. Gwen Stefani - Hollaback Girl
7. Daniel Powter - Bad Day
8. Robbie Williams – Tripping
10. Snoop Dogg ft. Charlie Wilson & Justin Timberlake - Signs

1. Madonna - Hung Up
3. Gorillaz - Feel Good Inc.
4. De Jeugd van Tegenwoordig - Watskeburt
5. Robbie Williams - Tripping
6. Anouk - Lost
7. Kelly Clarkson - Since U Been Gone
8. U2 - Sometimes You Can't Make it on Your Own
9. Daniel Powter - Bad Day
10. Bob Sinclar - Love Generation

Was ik Robbie Williams vergeten bij mijn eerste lijstje. Eerherstel in mijn definitieve top 10, ten koste van een van de Anouk-nummers.

1. Madonna - Hung Up
Erg sterke single van Madonna. Niet alles in het afgelopen decennium was even goed, maar dit was de fraaiste van haar hits in de jaren '00.

2. Watskebeurt - De Jeugd van Tegenwoordig
Ik kan het nog steeds goed hebben, ondanks dat er destijds geen ontkomen aan was, Blijf de beat ook erg fijn vinden.

3. Feel Good Inc. - Gorillaz
Vind dit juist leuker dan toen, toen trok het een beetje aan me voorbij. Nu vind ik het een fris en creatief nummer.

4. Push The Button - Sugababes
Mischien wel de laatste ècht leuke Sugababes-hit. Tegenwoordig is er niet veel meer van over maar er was een heel lange tijd dat ze een van lichtpuntjes in de hitlijsten waren.

5. Hollaback Girl - Gwen Stefani
Leuke novelty-hit van Gwen. Vind dit haar leukste solosingle.

6. Since U Been Gone - Kelly Clarkson
Je hoort dat de laatste jaren meer. Vooral bij Amerikaanse zangeressen. Enorm volume in een wegblaasrefrein. Heerlijk om me te bleren onder de douche ofzo. Dit is het beste in zijn soort.

7. Girl - Anouk
Leuke wat doodgedraaide single. Lang niet zo goed als het drietal van haar laatste album (tevens de drie beste singles die ze ooit uitbracht wat mij betreft), maar leuk.

8. Tripping - Robbie Williams
Vind dit lang niet zijn beste single, maar leuk en goed gemaakt is het wel.

9. Speed Of Sound - Coldplay
Aardige single uit de minste periode van Coldplay (het erg matige X&Y).

10. Bob Sinclair - Love Generation
Ontzettende plastic kitsch, maar het heeft iets onweerstaanbaars.

Het ergste is er in twee rondes wel uitgefilterd. De rest is veelal het ene oor in het andere uit.

1. Shakira ft. Alejandro Sanz - La Tortura
2. Pussycat Dolls - Don't Cha
3. Bob Sinclar - Love Generation
4. Snoop Dogg ft. Charlie Wilson & Justin Timberlake - Signs
5. Coldplay - Speed of Sound
8. Gorillaz - Feel Good Inc.
9. Sugababes - Push the Button
10. U2 - Sometimes You Can't Make it on Your Own

Bijzonder mager hitjaar. Geen van de 10 zou ik nu nog uit mezelf opzetten..

johannesA
1. U2 - Sometimes You Can't Make it on Your Own
2. Racoon - Love You More
4. Kelly Clarkson - Since U Been Gone
5. Anouk - Girl
6. Anouk - Lost
7.Robbie Williams - Tripping
8. Madonna - Hung Up
10. Daniel Powter - Bad Day

2 top nummers, 3 t/m 8 prima en 9 en 10 zijn opvulling.

Oeh dit is qua muziek een heel belangrijk jaar voor mij. In februari 2005 maakte ik kennis met een band genaamd de Pixies, zoiets had ik nog nooit meegemaakt. In maart 2005 kocht ik de verzamelaar Wave of Mutilation, in een klap was mijn hele cdcollectie van toen overbodig te zijn. 14 mei 2005 ren ik gillend naar beneden, de Pixies komen op Lowlands, mijn leven was compleet .

Niet heel veel later (30 juli 2005) kom ik erachter dat er naast moviemeter ook een musicmeter bestaat. Op homepage staat ene Sufjan Stevens met Illinois op nummer 1. Daar begon het, via Sufjan maakte ik kennis met Belle and Sebastian. Sindsdien is mijn visie op muziek vrijwel niet meer veranderd.

1. De Jeugd van Tegenwoordig – Watskeburt?!
Watskeburt?!. Dé zomerhit van de brugklas. Toen ik ze op Lowlands zag wist ik het zeker, dit zijn blijverdjes, iig voor mij. Parels voor de Zwijnen kocht ik op de dag van de release. Er is best wel een kans dat dat een van mijn meest beluisterde albums allertijden is.

2. Madonna – Hung Up
Vond ik toen helemaal geweldig, nu nog steeds. Toch wel een hele goede periode van Madonna, Get Together vond ik ook een geweldige single.

3. Gorillaz – Feel Good Inc.
Demon Days. De enige cd die het hele gezin tijdens 3 weken Italië geweldig vond. Daarom moet ik bij deze cd ook altijd aan de zomer denken. Vorige week Gorillaz in de HMH bevestigde voor mij nogmaals dat Damon Albarn een van de grootste artiesten van afgelopen 20 jaar is.

4. Black Eyed Peas – Don’t Phunk With My Heart
Heerlijke zomerhit, nog steeds leuk om af en toe te horen. Hun beste nummer.

5. Kelly Clarkson – Since U Been Gone
Toen kon ik er niet zoveel mee, hoorde wel dat het beter was dan de andere Idolsfinalisten, maar hoorde hem toch wel net iets te vaak. Nu vind ik 'm erg leuk om af en toe te horen. Ik weet nog wel dat ik Miss Independent een geweldig nummer vond (maar die was al een paar jaar eerder, dacht ik).

6. Shakira – La Tortura
Shakira .

7. Gwen Stefani – Hollaback Girl
Erg leuk nummer, geinige clip.

8. Kanye West – Gold Digger
Iets te vaak gehoord, maar blijft natuurlijk een erg leuk nummer. Heard 'Em Say vond ik veel leuker, weet ik nog.

9. Snoop Dogg - Signs
Fijn nummer voor feestjes .

10. Coldplay – Speed of Sound
Begin melodietje hoef ik niet meer te horen. Verder is het wel een aardig nummer.

musiq48
01. U2 - Sometimes You Can't Make it on Your Own
02. Coldplay - Speed of Sound
03. Anouk - Girl
04. Madonna - Hung Up
05. Racoon - Love You More
06. Pussycat Dolls - Don't Cha
07. Katie Melua - Nine Million Bicycles
08. Daniel Powter - Bad Day
09. Gorillaz - Feel Good Inc.
10. De Jeugd van Tegenwoordig - Watskeburt

Gast
geplaatst: vandaag om 06:55 uur

geplaatst: vandaag om 06:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.