Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of 2005 !
zoeken in:
0
geplaatst: 24 november 2010, 11:38 uur
herman schreef:
Don't Speak vond ik niet best (eigenlijk vond ik van No Doubt alleen de geflopte singles Hey Baby en Hella Good erg leuk), maar Gwen Stefani solo heb ik altijd wel kunnen waarderen eigenlijk. Al haar singles dan in ieder geval.
Hollaback Girl is een leuke Neptunes-productie met een lekkere beat, verder vind ik het wel een grappige flirt met jaren '80 old school hip hop. Tekstueel stelt het misschien weinig voor, maar ik heb liever dit soort pretentieloze pop dan serieuze dramatiek waar ik niets bij voel.
Ik heb het eerste album van Gwen trouwens ook op 3* staan, maar dat komt vooral door de trage nummers erop. De uptempo-singles vind ik stuk voor stuk erg goed.
Don't Speak vond ik niet best (eigenlijk vond ik van No Doubt alleen de geflopte singles Hey Baby en Hella Good erg leuk), maar Gwen Stefani solo heb ik altijd wel kunnen waarderen eigenlijk. Al haar singles dan in ieder geval.
Hollaback Girl is een leuke Neptunes-productie met een lekkere beat, verder vind ik het wel een grappige flirt met jaren '80 old school hip hop. Tekstueel stelt het misschien weinig voor, maar ik heb liever dit soort pretentieloze pop dan serieuze dramatiek waar ik niets bij voel.
Ik heb het eerste album van Gwen trouwens ook op 3* staan, maar dat komt vooral door de trage nummers erop. De uptempo-singles vind ik stuk voor stuk erg goed.
Ben het met vrijwel elk punt dat je hier aandraagt eens. Dat moeten we vieren

Ik heb alleen geen stem voor haar eerste album als geheel aangezien ik daar alleen de singles van ken. Haar tweede ken ik wel, die staat hier op 3,5. En daar vind ik zowaar de tragere nummers zeker zo goed als de uptempo tracks

0
geplaatst: 24 november 2010, 11:43 uur
Ik ben het ook met het meeste eens, behalve dat ik Don't Speak wel goed vind. 

0
musiq48
geplaatst: 24 november 2010, 11:43 uur
Anouk - Girl
Coldplay - Speed of Sound
Daniel Powter - Bad Day
Di-rect - Hungry for Love
Gorillaz - Feel Good Inc.
Katie Melua - Nine Million Bicycles
Madonna - Hung Up
Pussycat Dolls - Don't Cha
Sugababes - Push the Button
U2 - Sometimes You Can't Make it on Your Own
Daniel Powter - Bad Day
Di-rect - Hungry for Love
Madonna - Hung Up
0
geplaatst: 24 november 2010, 16:58 uur
Black Eyed Peas - Don't phunk with my heart
De Jeugd van Tegenwoordig - Watskeburt
Gwen Stefani - Hollaback Girl
Kanye West ft. Jamie Foxx - Gold Digger
Kelly Clarkson - Since U Been Gone
Madonna - Hung Up
Mario - Let Me Love You
Shakira ft. Alejandro Sanz - La Tortura
Madonna - Hung Up
Mario - Let Me Love You
0
geplaatst: 24 november 2010, 17:14 uur
Anouk - Girl
Anouk - Lost
Daniel Powter - Bad Day
Guus Meeuwis - Geef mij je angst
Madonna - Hung Up
Racoon - Love You More
Robbie Williams - Tripping
Anouk - Lost
Daniel Powter - Bad Day
Guus Meeuwis - Geef mij je angst
Madonna - Hung Up
Racoon - Love You More
0
geplaatst: 24 november 2010, 17:38 uur
Deze 10 zijn het geworden:
Snoop Dogg ft. Charlie Wilson & Justin Timberlake - Signs
Will Smith - Switch
Will Smith - Switch
0
geplaatst: 24 november 2010, 17:46 uur
GrafGantz schreef:
Ik heb alleen geen stem voor haar eerste album als geheel aangezien ik daar alleen de singles van ken. Haar tweede ken ik wel, die staat hier op 3,5. En daar vind ik zowaar de tragere nummers zeker zo goed als de uptempo tracks
(quote)

De tweede ken ik dan weer niet. De singles zijn wel weer erg leuk.
0
geplaatst: 24 november 2010, 17:56 uur
herman schreef:
Om heel eerlijk te zijn ben ik het hier ook mee eens, de muziek doet het 'm in dit nummer. Nu moet ik zeggen dat ik ook wel een zwak heb voor Rich Girl (ft. Eve). Heerlijk gewoon

0
geplaatst: 24 november 2010, 18:01 uur
Goh, dat er serieus mensen zijn die Feel Good Inc. niet in de top 10 met blijvers zetten. Daar begrijp ik dus helemaal niks van. 

0
geplaatst: 24 november 2010, 20:11 uur
Die zullen gedacht hebben: Feel Good Inc. gaat zeker door, dus zet ik een andere favoriet in de plaats die minder kans heeft om door te gaan.
0
Almu
geplaatst: 24 november 2010, 20:58 uur
Goh, dat er serieus mensen zijn die Sometimes You Can't Make it on Your Own niet in de top 10 met blijvers zetten. Daar begrijp ik dus helemaal niks van.
0
geplaatst: 24 november 2010, 21:11 uur
Die heb ik zelf bij de blijvers maar ik snap wel degelijk dat er mensen zijn die dat niet doen.
0
Almu
geplaatst: 24 november 2010, 22:03 uur
Gorillazze zijn nog aan het bijkomen op Glastonbury zo slecht was het (zelfs met Bobby Womack)
0
geplaatst: 24 november 2010, 22:05 uur
Gorillaz is niet al te best inderdaad (laatste album erg slecht zelfs).
0
geplaatst: 24 november 2010, 23:42 uur
LucM schreef:
Tja, er waren nog veel meer - en vooral ergere - draken dan Amarillo al vind ik dit nummer inderdaad niet in de startlijst thuishoren.
Tja, er waren nog veel meer - en vooral ergere - draken dan Amarillo al vind ik dit nummer inderdaad niet in de startlijst thuishoren.
Mwoah, een stuk of drie komen in de buurt, maar ik verkies pakweg K3 echt elke dag boven deze ellende.
Vind Hollaback Girl trouwens echt een tof nummer. Zonder meer top 5 bij mij.
En die U2 ballade vind ik vooral oninteressant, het doet me niks. Zoals alles van alle albums sinds All That You Can't Leave Behind eigenlijk.
0
geplaatst: 25 november 2010, 00:14 uur
Sometimes You Can't Make it on Your Own is natuurlijk niet het beste U2-nummer maar in deze (matige) lijst is dat top-10-materiaal.
Eén nummer vind ik hier duidelijk bovenuit steken (en ik ben beslist niet de enige hier die daar zo over denk).
Eén nummer vind ik hier duidelijk bovenuit steken (en ik ben beslist niet de enige hier die daar zo over denk).
0
geplaatst: 25 november 2010, 00:18 uur
Ik vond What You Waiting For? erg leuk destijds, maar de singles daarna werden steeds irritanter. Al valt Hollaback Girl bij herbeluistering nu wel mee. En dat nummer van U2 is natuurlijk vreselijk. 
Bob Sinclar - Love Generation
Madonna - Hung Up

Bob Sinclar - Love Generation
Madonna - Hung Up
0
geplaatst: 25 november 2010, 00:32 uur
Eens met Koenr, What You Waiting For? vind ik een prima single, veel leuker dan Hollaback Girl.
0
geplaatst: 25 november 2010, 00:50 uur
0
geplaatst: 25 november 2010, 12:14 uur
Het laatste album van Gorillaz vereist wel wat draaibeurten.
Het U2-nummer is niet slecht, maar doet me eigenlijk ook niet zoveel. Het is wel 1 van 2 redelijke nummers die U2 maakte in het vorige decennium (nee, ik ben totaal geen fan van hun laatste albums). Stuck... is de andere.
Het U2-nummer is niet slecht, maar doet me eigenlijk ook niet zoveel. Het is wel 1 van 2 redelijke nummers die U2 maakte in het vorige decennium (nee, ik ben totaal geen fan van hun laatste albums). Stuck... is de andere.
0
geplaatst: 25 november 2010, 12:20 uur
Meen je dat? Vind beiden enorme zeiknummers. U2 heeft imo maar één goed nummer gemaakt het afgelopen decennium: Cedars of Lebanon...
0
geplaatst: 25 november 2010, 13:11 uur
Dat is wel een mooi ingetogen nummer, maar ook een beetje saai. Maar goed, ik ben sowieso niet echt een U2-fan en de dingen die ik wel echt leuk vind, vinden de meeste U2-fans dan weer niet zo veel aan.
0
geplaatst: 25 november 2010, 14:59 uur
Titmeister schreef:
Meen je dat? Vind beiden enorme zeiknummers. U2 heeft imo maar één goed nummer gemaakt het afgelopen decennium: Cedars of Lebanon...
Er zijn goeie nummers en zeiknummers en daartussen gaapt de leegte.
Zou dat ene goeie U2 nummer van het afgelopen decennium een toevalstreffer zijn?
Het lijkt haast wel. Ik mis af en toe wat nuance in de commentaren.
Het moet behoorlijk gestonken hebben om zoveel zeiknummers
te moeten ondergaan alvorens Cedars of Lebanon aan te treffen, denk ik dan.
0
geplaatst: 25 november 2010, 16:24 uur
kaztor schreef:
Zin met 'ieder', 'eigen' en 'smaak' erin...
Zin met 'ieder', 'eigen' en 'smaak' erin...
'Hij maakt ieder smaak eigen'? Edit: laat maar, ik zie dat die zin niet klopt.

Anyway, dat snap ik heus wel joh.
Ik pest Rob maar een beetje met zijn slechte smaak. 
0
geplaatst: 25 november 2010, 16:45 uur
Titmeister schreef:
U2 heeft imo maar één goed nummer gemaakt het afgelopen decennium: Cedars of Lebanon...
U2 heeft imo maar één goed nummer gemaakt het afgelopen decennium: Cedars of Lebanon...
Wat een onzin, blijkbaar is het de mode op MuMe om langlopende bands af te zeiken. Sometimes You Can't Make It on Your Own behoort zeker niet tot de beste U2-nummers (in een GH van de jaren '80 zou dit zelfs niet in mijn top-10 voorkomen) maar U2 overstijgt ruimschoots de andere 'rock'bands in de lijst als Kane en Di-rect evenals die idols en andere prefab-sterretjes. Wat U2 wel brengt en de voornoemde acts missen is PASSIE.
0
geplaatst: 25 november 2010, 23:31 uur
Passie. Laat dat nou net zijn wat ik niet meer voel bij U2 en waardoor ik er sinds All That.. op uitgekeken ben. Vind wat ze doen nu veilige doordrukjes van wat ze ooit deden. Liever U2 dan Di-rect of nog veel erger: Kane. Maar er zijn minstens twaalf Sugababes hits die ik een stuk leuker vind om mar eens wat te noemen.
En als ik dan The Unforgettable Fire hoor (mijn favoriete U2-nummer denk ik) dan vind ik het verschil zelfs schrijnend. Maar probeer dat maar eens uit te leggen, da's puur wat ik voel.
En als ik dan The Unforgettable Fire hoor (mijn favoriete U2-nummer denk ik) dan vind ik het verschil zelfs schrijnend. Maar probeer dat maar eens uit te leggen, da's puur wat ik voel.
0
geplaatst: 26 november 2010, 00:32 uur
De oudere U2-nummers vind ik globaal ook wat beter. Merkwaardig dat ik aanvankelijk niet zo veel moest hebben van Sometimes You Can't Make It on Your Own, maar dit nummer wist ik later te waarderen. Al zal dat nooit tot mijn favoriete U2-nummers horen.
* denotes required fields.