Muziek / Muziekgames / Greatest Hits !
zoeken in:
0
geplaatst: 20 april 2012, 23:55 uur
Amazona
Bitter-Sweet
Both Ends Burning
Just Another High
Ladytron
Mother of Pearl
Out of the Blue
Prairie Rose
Psalm
Sunset
Stranded is toch echt hun beste..
Bitter-Sweet
Both Ends Burning
Just Another High
Ladytron
Mother of Pearl
Out of the Blue
Prairie Rose
Psalm
Sunset
Stranded is toch echt hun beste..
0
geplaatst: 20 april 2012, 23:57 uur
Bete Noire (BF)
Both Ends Burning (al vind ik de cover van Fatal Flowers nog vele malen beter)
Don't Stop the Dance (BF)
Is Your Love Strong Enough? (BF)
Kiss and Tell (BF)
Seven Deadly Sins (BF)
The Name of the Game (BF)
The Price of Love (BF)
The Right Stuff (BF)
Your Painted Smile (BF)
Beetje veel Ferry misschien maar de belangrijke stukken van RM staan er al bij en verder heb ik meer met Ferry solo.
Both Ends Burning (al vind ik de cover van Fatal Flowers nog vele malen beter)
Don't Stop the Dance (BF)
Is Your Love Strong Enough? (BF)
Kiss and Tell (BF)
Seven Deadly Sins (BF)
The Name of the Game (BF)
The Price of Love (BF)
The Right Stuff (BF)
Your Painted Smile (BF)
Beetje veel Ferry misschien maar de belangrijke stukken van RM staan er al bij en verder heb ik meer met Ferry solo.
0
geplaatst: 21 april 2012, 00:24 uur
Amazona
Beauty Queen
Chance Meeting
Editions of You
For your Pleasure
Ladytron
Manifesto
Mother of Pearl
Psalm
The Bob (Medley)
De twee titelnummers van For Your Pleasure en Manifesto horen er natuurlijk ook bij!
Beauty Queen
Chance Meeting
Editions of You
For your Pleasure
Ladytron
Manifesto
Mother of Pearl
Psalm
The Bob (Medley)
De twee titelnummers van For Your Pleasure en Manifesto horen er natuurlijk ook bij!
0
geplaatst: 21 april 2012, 00:45 uur
Both Ends Burning
Don't Stop the Dance (BF)
Kiss and Tell (BF)
Mother of Pearl
Out of the Blue
Sea Breezes
The Price of Love (BF)
The Space Between
Trash
You Can Dance (BF)
Don't Stop the Dance (BF)
Kiss and Tell (BF)
Mother of Pearl
Out of the Blue
Sea Breezes
The Price of Love (BF)
The Space Between
Trash
You Can Dance (BF)
0
geplaatst: 21 april 2012, 03:12 uur
A Hard Rain's Gonna Fall (Bryan Ferry)
All I Want Is You
Bete Noire (Bryan Ferry)
Both Ends Burning
Don't Stop the Dance (Bryan Ferry)
Fool for Love (Bryan Ferry)
Kiss and Tell (Bryan Ferry)
Mother of Pearl
Seven Deadly Sins (Bryan Ferry)
The Price of Love (Bryan Ferry)
All I Want Is You
Bete Noire (Bryan Ferry)
Both Ends Burning
Don't Stop the Dance (Bryan Ferry)
Fool for Love (Bryan Ferry)
Kiss and Tell (Bryan Ferry)
Mother of Pearl
Seven Deadly Sins (Bryan Ferry)
The Price of Love (Bryan Ferry)
0
geplaatst: 21 april 2012, 08:32 uur
Fijn, ik kan ein-de-lijk weer meedoen
2 HB
Amazona
Both Ends Burning
Editions Of You
For Your Pleasure
Ladytron
Mother Of Pearl
Serenade
The Bogus Man
The Right Stuff (Bryan Ferry)
2 HB
Amazona
Both Ends Burning
Editions Of You
For Your Pleasure
Ladytron
Mother Of Pearl
Serenade
The Bogus Man
The Right Stuff (Bryan Ferry)
0
geplaatst: 21 april 2012, 10:45 uur
Hhhmm Bryan Ferry mag ook meedoen. Die kan toch ook gewoon zelf een eigen versie hebben? Zeker gezien het feit dat hij bijna 2 x zoveel albums heeft in vergelijk met Roxy Music.
Maar goed, we zijn de moeilijkste niet:
Amazona
Boys and Girls (Ferry)
Don't Stop the Dance (Bryan Ferry)
For Your Pleasure
Kiss and Tell (Ferry)
Ladytron
Mamouna (Ferry)
Mother of Pearl
Psalm
Trash
Maar goed, we zijn de moeilijkste niet:
Amazona
Boys and Girls (Ferry)
Don't Stop the Dance (Bryan Ferry)
For Your Pleasure
Kiss and Tell (Ferry)
Ladytron
Mamouna (Ferry)
Mother of Pearl
Psalm
Trash
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 21 april 2012, 11:40 uur
dazzler schreef:
Bryan Ferry solo mag dus ook
Bryan Ferry solo mag dus ook
En die nummers moet ik in de 2e ronde zeker ook eerst allemaal beluisteren voordat ik ze weg mag stemmen
Ok... Roxy Music.
Mij valt wederom op dat van sommige artiesten de startlijst gewoon al tamelijk compleet is. Maar deze tien zag ik nog wel graag toegevoegd:
2 H.B.
Both Ends Burning
Editions of You
Flesh and Blood
For Your Pleasure
Ladytron
Manifesto
Psalm
Serenade
Trash
0
geplaatst: 21 april 2012, 14:52 uur
2 H.B.
Chance Meeting
Editions of You
The Bogus Man
For Your Pleasure
Psalm
Sunset
Out of the Blue
Prairie Rose
Casanova
Chance Meeting
Editions of You
The Bogus Man
For Your Pleasure
Psalm
Sunset
Out of the Blue
Prairie Rose
Casanova
0
geplaatst: 21 april 2012, 18:52 uur
Roxy Music
Nominaties:
Beauty Queen
Both Ends Burning
Casanova
Don't Stop the Dance (Bryan Ferry)
Editions of You
For Your Pleasure
Ladytron
Mother Of Pearl
Prairie Rose
The Bogus Man
Nominaties:
Beauty Queen
Both Ends Burning
Casanova
Don't Stop the Dance (Bryan Ferry)
Editions of You
For Your Pleasure
Ladytron
Mother Of Pearl
Prairie Rose
The Bogus Man
0
Mind Ruler
geplaatst: 21 april 2012, 22:06 uur
Ik heb enkel The Collection maar vind daar wel àlles goed op.
Kan dus helaas weer niet meedoen.
Kan dus helaas weer niet meedoen.
0
geplaatst: 21 april 2012, 22:42 uur
Dat begrijp ik niet zo goed.
Je bedoelt dat je niet kan meedoen met de nominatieronde?
Maar met de twee volgende rondes kan je toch perfect meespelen?
Je bedoelt dat je niet kan meedoen met de nominatieronde?
Maar met de twee volgende rondes kan je toch perfect meespelen?
0
geplaatst: 22 april 2012, 00:28 uur
Amazona
Both Ends Burning
Boys and Girls (BF)
Don't Stop the Dance (BF)
For Your Pleasure
Grey Lagoons
Ladytron
Sea Breezes (veel te weinig stemmen voor dit prachtnummer)
Sensation (BF)
The Bogus Man
Both Ends Burning
Boys and Girls (BF)
Don't Stop the Dance (BF)
For Your Pleasure
Grey Lagoons
Ladytron
Sea Breezes (veel te weinig stemmen voor dit prachtnummer)
Sensation (BF)
The Bogus Man
0
geplaatst: 22 april 2012, 11:36 uur
Prachtige kandidaat!
Ik heb mij alleen toch op Roxy Music gestort, Ferry is een eigen aflevering waard. Aangezien wel de keuze is gemaakt vind ik dat we in ieder geval niet om The Price of Love heen kunnen.
All I want is you
Amazona
Both ends burnin'
Editions of you
For your pleasure
My only love
Out of the blue
Sea breezes
Sunset
The price of love (Bryan Ferry)
Ik heb mij alleen toch op Roxy Music gestort, Ferry is een eigen aflevering waard. Aangezien wel de keuze is gemaakt vind ik dat we in ieder geval niet om The Price of Love heen kunnen.
All I want is you
Amazona
Both ends burnin'
Editions of you
For your pleasure
My only love
Out of the blue
Sea breezes
Sunset
The price of love (Bryan Ferry)
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 22 april 2012, 11:40 uur
Both Ends Burning
Boys and Girls (BF)
Don't Stop the Dance (BF)
Is Your Love Strong Enough? (BF)
Kiss and Tell (BF)
Ladytron
Sea Breezes
Seven Deadly Sins (BF)
The Name of the Game (BF)
The price of love (BF)
Boys and Girls (BF)
Don't Stop the Dance (BF)
Is Your Love Strong Enough? (BF)
Kiss and Tell (BF)
Ladytron
Sea Breezes
Seven Deadly Sins (BF)
The Name of the Game (BF)
The price of love (BF)
0
geplaatst: 22 april 2012, 13:37 uur
Het verwondert me * dat Ferry solo zoveel fans heeft onder de deelnemers.
Toch vrees ik dat een Greatest Hits of Bryan Ferry een startlijst zou opleveren
waar verder niet zoveel meer aan toe te voegen valt. Ik tel heel wat unieke nominaties.
Ik kom zeker nog met een lijstje tussen de pampers door.
* en dat is geen waardeoordeel maar een mededeling dat ik het niet had verwacht
Er zal altijd wel een spanning zijn tussen mensen die vinden dat we de artiesten puur moeten spelen
en mensen die vinden dat we best een componist centraal mogen plaatsen in één en dezelfde editie.
Herinner jullie Sting (met The Police) en Paul Simon (met Simon & Garfunkel).
Ook hier is Bryan Ferry toch wel de compositorische spilfiguur (voor zover het geen covers betreft).
Japan / David Sylvian en Jam / Style Council / Paul Weller zou ik ook graag samenvoegen.
Jammer voor de die-hards van een specifieke artiest, maar interessant om te zien
in hoeverre bijvoorbeeld Style Council hits overeind blijven naast nummers van The Jam.
Het blijft een discussie waarin beide kampen meer dan één punt hebben.
Toch vrees ik dat een Greatest Hits of Bryan Ferry een startlijst zou opleveren
waar verder niet zoveel meer aan toe te voegen valt. Ik tel heel wat unieke nominaties.
Ik kom zeker nog met een lijstje tussen de pampers door.
* en dat is geen waardeoordeel maar een mededeling dat ik het niet had verwacht
Er zal altijd wel een spanning zijn tussen mensen die vinden dat we de artiesten puur moeten spelen
en mensen die vinden dat we best een componist centraal mogen plaatsen in één en dezelfde editie.
Herinner jullie Sting (met The Police) en Paul Simon (met Simon & Garfunkel).
Ook hier is Bryan Ferry toch wel de compositorische spilfiguur (voor zover het geen covers betreft).
Japan / David Sylvian en Jam / Style Council / Paul Weller zou ik ook graag samenvoegen.
Jammer voor de die-hards van een specifieke artiest, maar interessant om te zien
in hoeverre bijvoorbeeld Style Council hits overeind blijven naast nummers van The Jam.
Het blijft een discussie waarin beide kampen meer dan één punt hebben.
0
geplaatst: 22 april 2012, 13:55 uur
Het album Flesh&Blood is geloof ik niet zo populair; de nominatie Eight Miles High ervan zal het waarschijnlijk niet halen. Omdat het een Roxy Music - Greatest Hits is heb ik het aandeel Bryan Ferry maar tot drie beperkt. Overigens is het geen enkel probleem om voor Bryan Ferry minimaal 30 steengoede nummers te noemen. Voor mij hadden Roxy Music en Bryan Ferry niet gecombineerd gehoeven, al vraag ik me wel af of een topic over alleen Bryan Ferry veel deelnemers zal krijgen; de albums hebben niet zo veel stemmen en zelfs binnen Roxy Music fans is er een “scheiding” tussen de vroege en latere RM-periode alsook soms een (automatische) afkeer van het solowerk van Bryan Ferry.
Misschien een idee om voor deze KO het veto-recht weer eens van stal te halen?
Nominaties:
Both Ends Burning
Don’t Stop the Dance (Bryan Ferry)
Eight Miles High
For Your Pleasure
Kiss and Tell (Bryan Ferry)
Manifesto
Mother of Pearl
Seven Deadly Sins (Bryan Ferry)
The Main Thing
While My Heart Is Still Beating
Misschien een idee om voor deze KO het veto-recht weer eens van stal te halen?
Nominaties:
Both Ends Burning
Don’t Stop the Dance (Bryan Ferry)
Eight Miles High
For Your Pleasure
Kiss and Tell (Bryan Ferry)
Manifesto
Mother of Pearl
Seven Deadly Sins (Bryan Ferry)
The Main Thing
While My Heart Is Still Beating
0
geplaatst: 22 april 2012, 23:36 uur
A Hard Rain Is Gonna Fall (Bryan Ferry)
Both Ends Burning
Don't Stop the Dance (Bryan Ferry)
Ladytron
Over You
The Bob (Medley)
The Main Thing
The Price of Love (Bryan Ferry)
To Turn Me On
While My Heart Is Still Beating
Ik behoor wellicht tot het kamp van de underdog: Avalon boven !!!
Both Ends Burning
Don't Stop the Dance (Bryan Ferry)
Ladytron
Over You
The Bob (Medley)
The Main Thing
The Price of Love (Bryan Ferry)
To Turn Me On
While My Heart Is Still Beating
Ik behoor wellicht tot het kamp van de underdog: Avalon boven !!!
0
geplaatst: 22 april 2012, 23:39 uur
Dazzler, je moet natuurlijk wel goed op de startlijst letten. Nu is het lijstje ongeldig.
0
geplaatst: 22 april 2012, 23:41 uur
Verzachtende omstandigheden voor Dazz i.v.m. met hernieuwde vaderschap
Maar wel nog aanpassen, Gunter.
Maar wel nog aanpassen, Gunter.
0
geplaatst: 23 april 2012, 07:48 uur
Lijstje aangepast: het moet inderdaad de Thrill van het nieuwe vaderschap geweest zijn.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 23 april 2012, 08:14 uur
dazzler schreef:
Ik behoor wellicht tot het kamp van de underdog: Avalon boven !!!
Ik behoor wellicht tot het kamp van de underdog: Avalon boven !!!
Dan had je beter wat Manifesto / Flesh + Blood nominaties kunnen indienen. Heb nooit begrepen waarom Avalon, wat in mijn optiek een slap aftreksel van Flesh + Blood is, hier zo populair is.
0
geplaatst: 23 april 2012, 08:43 uur
Both Ends Burning en Mother of Pearl redden het denk ik wel dus dit worden mijn 10 nominaties:
2 H.B.
A Really Good Time
All I Want Is You
Beauty Queen
Editions of You
Just Another High
Manifesto
Out of the Blue
Prairie Rose
Psalm
2 H.B.
A Really Good Time
All I Want Is You
Beauty Queen
Editions of You
Just Another High
Manifesto
Out of the Blue
Prairie Rose
Psalm
0
geplaatst: 23 april 2012, 09:08 uur
Casartelli schreef:
Heb nooit begrepen waarom Avalon, wat in mijn optiek een slap aftreksel van Flesh + Blood is, hier zo populair is.
Heb nooit begrepen waarom Avalon, wat in mijn optiek een slap aftreksel van Flesh + Blood is, hier zo populair is.
Ik vind Avalon de overtreffende trap van Flesh + Blood.
Het geluid op Avalan is loepzuiver: gitaar, sax, synths, drums en vocalen: alles in evenwicht.
De intro van Take a Chance with Me is een subliem voorbeeld van het instrumentale kleurpalet.
Jammer dat je het radiofonisch elegante Over You niet nomineerde.
Je gaat wel voor Trash, de wat ongelukkige, eerste single van Manifesto.
0
geplaatst: 23 april 2012, 09:16 uur
Het geluid is zeker loepzuiver, helaas zelfs klinisch en daardoor veel te glad en geen enkel emotie meer voelbaar op dit album. Trash is sowieso al beter dan elke track op Avalon dus zo vreemd vind ik het niet. Dat het geen hit is geworden maakt daarin toch niets uit?
0
geplaatst: 23 april 2012, 09:29 uur
vigil schreef:
Het geluid is zeker loepzuiver, helaas zelfs klinisch en daardoor veel te glad en geen enkel emotie meer voelbaar op dit album. Trash is sowieso al beter dan elke track op Avalon dus zo vreemd vind ik het niet. Dat het geen hit is geworden maakt daarin toch niets uit?
Het geluid is zeker loepzuiver, helaas zelfs klinisch en daardoor veel te glad en geen enkel emotie meer voelbaar op dit album. Trash is sowieso al beter dan elke track op Avalon dus zo vreemd vind ik het niet. Dat het geen hit is geworden maakt daarin toch niets uit?
Helemaal mee oneens.
0
geplaatst: 23 april 2012, 09:29 uur
ik snap de populariteit voor Avalon ook niet, meer van hetzelfde van de voorgaande albums maar dan slechter. Ik vind het 1 vd zwakste albums van RM, alleen More Than This kan er mee door.
0
Aquila
geplaatst: 23 april 2012, 10:02 uur
2 H.B.
Amazona
Bitter-Sweet
Both Ends Burning
Casanova
Chance Meeting
Editions of You
Out of the Blue
She Sells
The Bogus Man
Amazona
Bitter-Sweet
Both Ends Burning
Casanova
Chance Meeting
Editions of You
Out of the Blue
She Sells
The Bogus Man
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.