Muziek / Muziekgames / Greatest Hits !
zoeken in:
0
geplaatst: 16 oktober 2012, 17:07 uur
Aikea Guinea
Beatrix *
Carolyn's Fingers
Cherry Coloured Funk *
Heaven or Las Vegas
Lorelei
Peppermint Pig *
Song to the Siren (This Mortal Coil)
Sugar Hiccup
Tishbite
Beatrix *
Carolyn's Fingers
Cherry Coloured Funk *
Heaven or Las Vegas
Lorelei
Peppermint Pig *
Sugar Hiccup
Tishbite
0
geplaatst: 17 oktober 2012, 10:49 uur
Ja, dat is goed te doen. Maar ik wil ze wel graag meerdere keren beluisteren voor ik een fatsoenlijk oordeel kan vellen. Als ik ieder nummer 1 keer luister kan ik nog geen onderscheid maken. Zeker niet bij Cocteau Twins 

0
geplaatst: 17 oktober 2012, 11:18 uur
Bluebeard
Cherry Coloured Funk *
Garlands
Heaven or Las Vegas
Iceblink Luck
In Our Angelhood *
Seekers Who Are Lovers
The Hollow Men *
Tishbite
De drie laatste albums hebben mij nooit zo veel gedaan. Waarschijnlijk niet ijl genoeg. Daarna wordt het al moeilijker. Uiteindelijk toch ook maar Song to the Siren erbij gezet. Schitterend, maar wel een cover en bovendien vind ik toch niet dat hij in de Cocteau Twins Greatest Hits hoort. Al is het natuurlijk prima te verdedigen als je het wel vindt. Gevoelskwestie.
Cherry Coloured Funk *
Garlands
Heaven or Las Vegas
Iceblink Luck
In Our Angelhood *
Seekers Who Are Lovers
The Hollow Men *
Tishbite
De drie laatste albums hebben mij nooit zo veel gedaan. Waarschijnlijk niet ijl genoeg. Daarna wordt het al moeilijker. Uiteindelijk toch ook maar Song to the Siren erbij gezet. Schitterend, maar wel een cover en bovendien vind ik toch niet dat hij in de Cocteau Twins Greatest Hits hoort. Al is het natuurlijk prima te verdedigen als je het wel vindt. Gevoelskwestie.
0
geplaatst: 17 oktober 2012, 11:32 uur
Aikea Guinea
Bluebeard
Carolyn's Fingers
Donimo *
How to Bring a Blush to the Snow
Iceblink Luck
Pearly Dewdrop's Drops
Sea Swallow Me (The Moon and the Melodies)
Tishbite
Over het algemeen liggen de oudere nummers me beter, maar er zijn gelukkig ook genoeg uitzonderingen. Tishbite is er daar eigenlijk ook een van, maar er moeten er nu eenmaal 10 afvallen in plaats van 9. Treasure heeft veel geluk gehad, want Pandora, Beatrix en Ivo stonden gedrieën net boven de eliminatiestreep.
Edit: Het valt me nu pas op hoeveel nummers uit de startlijst in mijn lijstje staan. Daar zal dazzler niet blij mee zijn
Bluebeard
Carolyn's Fingers
Donimo *
Iceblink Luck
Pearly Dewdrop's Drops
Tishbite
Over het algemeen liggen de oudere nummers me beter, maar er zijn gelukkig ook genoeg uitzonderingen. Tishbite is er daar eigenlijk ook een van, maar er moeten er nu eenmaal 10 afvallen in plaats van 9. Treasure heeft veel geluk gehad, want Pandora, Beatrix en Ivo stonden gedrieën net boven de eliminatiestreep.
Edit: Het valt me nu pas op hoeveel nummers uit de startlijst in mijn lijstje staan. Daar zal dazzler niet blij mee zijn

0
Aquila
geplaatst: 17 oktober 2012, 12:00 uur
stoepkrijt schreef:
Dat viel me bij mijn eigen lijstje ook op, dus ik heb het nog niet durven posten. Ik heb ook Ivo erin staan. Ik heb ergens een donkerbruin vermoeden dat dat dazzlers nummer 1 is. Maar die lijkt redelijk safe. Er is bij deze editie groot ontzag voor de organisatie
Trouwens opvallend veel Song to the Siren al genoemd. Komt het omdat mensen het niet als Cocteau Twins nummer zien of omdat ze het gewoon niet mooi vinden (of de derde optie, wel als CT nummer zien én het mooi vinden, maar de rest beter?).
0
geplaatst: 17 oktober 2012, 12:20 uur
Zoals gezegd: ik vind het schitterend. Maar voor mij hoort het niet echt bij Cocteau Twins. En ja, je moet wat selecteren om af te vallen.
0
geplaatst: 17 oktober 2012, 12:51 uur
Wie Ivo, Lorelei, Donimo, Pearly Dewdrop's Drops
of How to Bring a Blush elimineert kent natuurlijk niets van muziek.
Laat dat vooral duidelijk zijn.

Over Song to the Siren.
Je kan discussiëren over het feit of die erbij hoort.
Maar die versie niet goed vinden, doet mijn wenkbrauwen fronsen.
En dat laatste was niet om te lachen.
Laat dat vooral duidelijk zijn.

Over Song to the Siren.
En dat laatste was niet om te lachen.
0
geplaatst: 17 oktober 2012, 13:56 uur
dazzler schreef:
Wie Ivo, Lorelei, Donimo, Pearly Dewdrop's Drops
[...]
Over Song to the Siren.
Ik scoor 4 uit 6 Wie Ivo, Lorelei, Donimo, Pearly Dewdrop's Drops
[...]
Over Song to the Siren.
Als ik nu maar niet uitgesloten word van verdere deelname...
0
Aquila
geplaatst: 17 oktober 2012, 14:35 uur
De twee openingsnummers van Treasure vind (ook) ik de minste (van dat album)... Een score van 3 uit 6 - dan heb ik er toch nog een beetje kijk op 
Aikea Guinea
Bluebeard
Carolyn's Fingers
Cherry Coloured Funk *
Donimo *
Ivo
Lorelei
Persephone *
Seekers Who Are Lovers
Tishbite
Ik neem trouwens aan dat we in de finale met Shallow Then Halo spelen... (met dubbell l en enkel l)

Aikea Guinea
Bluebeard
Carolyn's Fingers
Cherry Coloured Funk *
Donimo *
Ivo
Lorelei
Persephone *
Seekers Who Are Lovers
Tishbite
Ik neem trouwens aan dat we in de finale met Shallow Then Halo spelen... (met dubbell l en enkel l)
0
geplaatst: 17 oktober 2012, 17:03 uur
Aikea Guinea
Bluebeard
Cherry Coloured Funk *
Heaven or Las Vegas
Iceblink Luck
Lazy Calm
Seekers Who Are Lovers
The Hollow Men *
Tishbite
Lange tijd niet geweten dat This Mortail Coil dezelfde mensen waren als Cocteau Twins. Song to the Siren is mooi, maar geef mij toch maar het complete tweede album.
Bluebeard
Cherry Coloured Funk *
Heaven or Las Vegas
Iceblink Luck
Lazy Calm
Seekers Who Are Lovers
The Hollow Men *
Tishbite
Lange tijd niet geweten dat This Mortail Coil dezelfde mensen waren als Cocteau Twins. Song to the Siren is mooi, maar geef mij toch maar het complete tweede album.
0
Aquila
geplaatst: 17 oktober 2012, 17:19 uur
This Mortal Coil is soms mét dezelfde mensen als Cocteau Twins en dan weer Dead Can Dance en Wire en ...
This Immortal Coil is trouwens ook niet mis, maar dat is weer een heel ander verhaal.
This Immortal Coil is trouwens ook niet mis, maar dat is weer een heel ander verhaal.
0
geplaatst: 17 oktober 2012, 20:10 uur
Een bedroevend aantal van 6 eliminatoren.
Dat zijn er 4 minder dan het aantal nominatoren.
Jammer, want het geeft eigenlijk een wat vertekend beeld.
Kom achteraf niet klagen dat uw favorieten eruit liggen.
Er zijn 9 songs die minstens 3 keer zijn weggestemd.
6 Tishbite
5 Aikea Guinea
5 Bluebeard
5 Cherry Coloured Funk *
3 Carolyn's Fingers
3 Heaven or Las Vegas
3 Iceblink Luck
3 Seekers Who Are Lovers
3 Song to the Siren (This Mortal Coil)
En er komen 8 songs in aanmerking voor een tie-break.
2 Beatrix *
2 Donimo *
2 How to Bring a Blush to the Snow
2 In Our Angelhood *
2 Lorelei
2 Peppermint Pig *
2 Persephone *
2 The Hollow Men *
Het gebeurt zelden of nooit dat we nummers met 2 antistemmen moeten wegsturen.
En aangezien er maar 6 users deelnamen aan de 2de ronde, stel ik voor om de finale
met 21 nummers te spelen. Kans is groot dat de tie-break weer een ex aequo oplevert.
Dat zijn er 4 minder dan het aantal nominatoren.
Jammer, want het geeft eigenlijk een wat vertekend beeld.
Kom achteraf niet klagen dat uw favorieten eruit liggen.
Er zijn 9 songs die minstens 3 keer zijn weggestemd.
6 Tishbite
5 Aikea Guinea
5 Bluebeard
5 Cherry Coloured Funk *
3 Carolyn's Fingers
3 Heaven or Las Vegas
3 Iceblink Luck
3 Seekers Who Are Lovers
3 Song to the Siren (This Mortal Coil)
En er komen 8 songs in aanmerking voor een tie-break.
2 Beatrix *
2 Donimo *
2 How to Bring a Blush to the Snow
2 In Our Angelhood *
2 Lorelei
2 Peppermint Pig *
2 Persephone *
2 The Hollow Men *
Het gebeurt zelden of nooit dat we nummers met 2 antistemmen moeten wegsturen.
En aangezien er maar 6 users deelnamen aan de 2de ronde, stel ik voor om de finale
met 21 nummers te spelen. Kans is groot dat de tie-break weer een ex aequo oplevert.
0
geplaatst: 17 oktober 2012, 20:14 uur
GREATEST HITS OF COCTEAU TWINS !
3de RONDE finale
En nu eens kijken hoeveel top 10 lijstjes we kunnen oogsten.
Beatrix *
Blue Bell Knoll
Donimo *
Five Ten Fifty Fold
Garlands
In Our Angelhood *
Ivo
Lazy Calm
Lorelei
Musette and Drums *
Pandora
Pearly Dewdrop's Drops
Peppermint Pig *
Persephone *
Shallow Then Halo
Sugar Hiccup
The Hollow Men *
The Thinner the Air *
Wax and Wane *
Opvallend: geen enkele finalist van Heaven or Las Vegas (1990)
en met Song to the Siren en Seekers Who Are Lovers verdwijnen twee nummers
die bij de meeste die hards tot de Cocteau Twins klassiekers worden gerekend.
Deadline 3de ronde is vrijdagavond om 20.00u.
3de RONDE finale
En nu eens kijken hoeveel top 10 lijstjes we kunnen oogsten.
Beatrix *
Blue Bell Knoll
Donimo *
Five Ten Fifty Fold
Garlands
In Our Angelhood *
Ivo
Lazy Calm
Lorelei
Musette and Drums *
Pandora
Pearly Dewdrop's Drops
Peppermint Pig *
Persephone *
Shallow Then Halo
Sugar Hiccup
The Hollow Men *
The Thinner the Air *
Wax and Wane *
en met Song to the Siren en Seekers Who Are Lovers verdwijnen twee nummers
die bij de meeste die hards tot de Cocteau Twins klassiekers worden gerekend.
Deadline 3de ronde is vrijdagavond om 20.00u.
0
geplaatst: 17 oktober 2012, 20:23 uur
Had even wat onverwacht oponthoud vanavond waardoor ik net te laat ben met mijn lijstje afvallers (en dan zal je net zien dat Dazzler wel redelijk op tijd is)....heel jammer dat Song to the Siren (dat was mijn nr 1 of 2 geworden) er uit ligt 

0
geplaatst: 17 oktober 2012, 20:40 uur
Hoe zag je lijst eruit El Ninjo?
Zolang er geen top 10 staat, wil ik hem nog in overweging nemen.
Edit: El Ninjo is blijkbaar niet meer online. We gaan dus gewoon door met de huidige finalelijst.
Zolang er geen top 10 staat, wil ik hem nog in overweging nemen.
Edit: El Ninjo is blijkbaar niet meer online. We gaan dus gewoon door met de huidige finalelijst.
0
geplaatst: 17 oktober 2012, 21:03 uur
In overweging? Afhankelijk van of er daardoor favorieten uit gaan? 

0
Aquila
geplaatst: 17 oktober 2012, 21:38 uur
Bij het album Garlands werd al een link gelegd met Faith van The Cure. Nu ben ik geen verklaard Cure-fan, maar Garlands zou het beste album kunnen zijn dat The Cure nooit maakte. Garlands is in elk geval beter dan welk Cure album dan ook maar. Niks ten nadele van Smith c.s. maar er is hier een unieke combinatie aan het werk die zorgt dat het geheel meer is dan de som der delen om het met een uitdrukking te ondersteunen. IJsbogen noemt dazzler geloof ik die mooie geluiden die door een kloppend hart van de bas en de stem van Fraser worden omlijst.
De opener hakt er altijd weer in. De titel altijd wat bizar gevonden, Blood Bitch is minder subtiel en met minder diepgang dan Cocteau Twins voor mijn gevoel voor staat. Mijn huidige nummer 1 is een waardig opvolger. Blijf het een mooi diep nummer vinden. Diepe landschappen, vergezichten of is het mist?
Head over Heels doet meer met melodieën, maar bevat dezelfde sferen. Een sfeer die omslaat op Treasure. Ik ben er geen verklaard fan van. Ivo kan ik niet mee uit de voeten, maar Beatrix met dat prachtige begin vind ik dan weer een nummer van een wervelende romantisch-gothische (denk aan Anton Pieck) sferen. Hier klinkt Fraser als een engel en breekbaar.
01. Blood Bitch
01. Shallow Then Halo
02. Five Ten Fifty Fold
03. In Our Angelhood *
04. Beatrix *
05. Peppermint Pig *
06. Wax and Wane *
07. Pandora
08. Musette and Drums *
09. Garlands
10. Sea Swallow Me (The Moon and the Melodies)
En aangezien Song to the Siren de Gentlemen Take Polaroids van deze editie is zal ik daar ook nog iets over zeggen. Had bij zeker een 5e stek gehaald. Hoewel ik het origineel beter vind en All Tomorrow's Parties (zie ook vorige week) een betere cover, is de TMC-gedaante van het nummer absoluut klasse. Met diezelfde diepte die ik net beschreef, de gecombineerde breekbaarheid van vergezichten en uitzichtloosheid.
De opener hakt er altijd weer in. De titel altijd wat bizar gevonden, Blood Bitch is minder subtiel en met minder diepgang dan Cocteau Twins voor mijn gevoel voor staat. Mijn huidige nummer 1 is een waardig opvolger. Blijf het een mooi diep nummer vinden. Diepe landschappen, vergezichten of is het mist?
Head over Heels doet meer met melodieën, maar bevat dezelfde sferen. Een sfeer die omslaat op Treasure. Ik ben er geen verklaard fan van. Ivo kan ik niet mee uit de voeten, maar Beatrix met dat prachtige begin vind ik dan weer een nummer van een wervelende romantisch-gothische (denk aan Anton Pieck) sferen. Hier klinkt Fraser als een engel en breekbaar.
01. Blood Bitch
01. Shallow Then Halo
02. Five Ten Fifty Fold
03. In Our Angelhood *
04. Beatrix *
05. Peppermint Pig *
06. Wax and Wane *
07. Pandora
08. Musette and Drums *
09. Garlands
10. Sea Swallow Me (The Moon and the Melodies)
En aangezien Song to the Siren de Gentlemen Take Polaroids van deze editie is zal ik daar ook nog iets over zeggen. Had bij zeker een 5e stek gehaald. Hoewel ik het origineel beter vind en All Tomorrow's Parties (zie ook vorige week) een betere cover, is de TMC-gedaante van het nummer absoluut klasse. Met diezelfde diepte die ik net beschreef, de gecombineerde breekbaarheid van vergezichten en uitzichtloosheid.
0
geplaatst: 17 oktober 2012, 21:49 uur
El Ninjo schreef:
Had even wat onverwacht oponthoud vanavond waardoor ik net te laat ben met mijn lijstje afvallers (en dan zal je net zien dat Dazzler wel redelijk op tijd is)....
Had even wat onverwacht oponthoud vanavond waardoor ik net te laat ben met mijn lijstje afvallers (en dan zal je net zien dat Dazzler wel redelijk op tijd is)....
Ik had gisteravond geen tijd om een en ander te beluisteren en dacht daar nu aan gaan te beginnen. Blijkbaar gaat dit spel gewoon te snel voor me want de eliminatieronde is alweer voorbij helaas

0
geplaatst: 17 oktober 2012, 22:56 uur
Dit spel loopt al twee jaar volgens de ondertussen ingeburgerde time slots.
Niet erg als het eens een keertje te snel voor je gaat. Wel jammer natuurlijk.
Je mag altijd (liefst in pm) uitstel vragen als de artiest van de week je na aan het hart ligt.
Mocht ik bijvoorbeeld geweten hebben dat twee users pas later op de avond konden indienen,
dan had ik daar rekening mee gehouden. Zeker omdat 6 deelnemers echt wel heel weinig was.
@chevy93: met "in overweging" bedoel ik dat El Ninjo's lijst misschien weinig verschil
had gemaakt. Of misschien net wel, en dus de moeite om alsnog een tie-break te doen.
Niet erg als het eens een keertje te snel voor je gaat. Wel jammer natuurlijk.
Je mag altijd (liefst in pm) uitstel vragen als de artiest van de week je na aan het hart ligt.
Mocht ik bijvoorbeeld geweten hebben dat twee users pas later op de avond konden indienen,
dan had ik daar rekening mee gehouden. Zeker omdat 6 deelnemers echt wel heel weinig was.
@chevy93: met "in overweging" bedoel ik dat El Ninjo's lijst misschien weinig verschil
had gemaakt. Of misschien net wel, en dus de moeite om alsnog een tie-break te doen.
0
geplaatst: 17 oktober 2012, 23:00 uur
Aquila schreef:
Bij het album Garlands werd al een link gelegd met Faith van The Cure. Nu ben ik geen verklaard Cure-fan, maar Garlands zou het beste album kunnen zijn dat The Cure nooit maakte.
Bij het album Garlands werd al een link gelegd met Faith van The Cure. Nu ben ik geen verklaard Cure-fan, maar Garlands zou het beste album kunnen zijn dat The Cure nooit maakte.
Ik omschreef ooit in een artikel het geluid van Cocteau Twins
als een soort ambient variant van het Cure geluid (zie The Hollow Men).
Daarmee bedoelde ik, wat Aquila volgens mij ook ervaart op Garlands.
0
geplaatst: 17 oktober 2012, 23:01 uur
dazzler schreef:
Zonde. Cherry Coloured Funk en het titelnummer vond ik mooie ontdekkingen (ik kende het hele album nog niet). Die laatste had misschien zelfs mijn top 10 wel gehaald. Seekers Who Are lovers had ook nog mee kunnen doen voor een top 10-positie.Opvallend: geen enkele finalist van Heaven or Las Vegas (1990)
Maar goed, er is nog genoeg moois over!
0
geplaatst: 17 oktober 2012, 23:19 uur
Ja, titelnummer van Heaven or Las Vegas had bij mij ook de top 10 gehaald. Ben me nu door de volledige finalelijst aan het werken dus daar ben ik absoluut op tijd voor
Andere nummers die ik node mis:
Aloysius
Iceblink Luck
Aikea-Guinea
Frou-Frou Foxes
Dear Heart
Cherry Coloured Funk

Andere nummers die ik node mis:
Aloysius
Iceblink Luck
Aikea-Guinea
Frou-Frou Foxes
Dear Heart
Cherry Coloured Funk

0
geplaatst: 17 oktober 2012, 23:36 uur
Ik had Song to the Siren en Seekers Who Are Lovers een top 10 plaats gegund.
En misschien Heaver or Las Vegas om wat evenwicht in de lijst te krijgen.
Nu gaat hij uiteraard vooral uit ouder materiaal bestaan.
En misschien Heaver or Las Vegas om wat evenwicht in de lijst te krijgen.
Nu gaat hij uiteraard vooral uit ouder materiaal bestaan.
0
geplaatst: 17 oktober 2012, 23:41 uur
Song to the Siren is prachtig maar zou ik desondanks niet in mijn top 10 opgenomen hebben wegens het feit dat het zuiver gezien geen Cocteau Twins is. Alles van The Moon and the Melodies hoort daar wat mij betreft net wel bij (al is het enige nummer in de finale niet goed genoeg voor een top 10 plek hier). Wellicht vreemd maar zo voel ik dat nu eenmaal 

0
geplaatst: 17 oktober 2012, 23:46 uur
GrafGantz schreef:
Song to the Siren is prachtig maar zou ik desondanks niet in mijn top 10 opgenomen hebben wegens het feit dat het zuiver gezien geen Cocteau Twins is. Alles van The Moon and the Melodies hoort daar wat mij betreft net wel bij (al is het enige nummer in de finale niet goed genoeg voor een top 10 plek hier). Wellicht vreemd maar zo voel ik dat nu eenmaal
Song to the Siren hoort net als Teardrop en Moses in een Liz Fraser toptien thuis, eventueel ook net zoals het nooit gereleaste duet met Paul Buchanan - en voor intimi het duet met Jeff Buckley.
Draai de laatste tijd meer CT dan DCD en da's niet alleen een teken van het seizoen.
0
geplaatst: 17 oktober 2012, 23:48 uur
Moeilijk moeilijk...
01. The Thinner the Air
02. Five Ten Fiftyfold
03. Persephone
04. Peppermint Pig
05. Musette and Drums
06. Lazy Calm
07. Donimo
08. Shallow Then Halo
09. Lorelei
10. Sugar Hiccup
01. The Thinner the Air
02. Five Ten Fiftyfold
03. Persephone
04. Peppermint Pig
05. Musette and Drums
06. Lazy Calm
07. Donimo
08. Shallow Then Halo
09. Lorelei
10. Sugar Hiccup
0
geplaatst: 17 oktober 2012, 23:58 uur
Top 10:
Musette and Drums *
-Met grote afstand mijn favoriet, indrukwekkend nummer!!
Five Ten Fifty Fold
-Prachtige opbouw en typische subtiele sfeer van de CT in begintijd, voordat het blije elven werden.
In Our Angelhood *
-Muzikaal betoveren en toch grillig en agressief durven zijn. Die bas!!
Persephone *
-Eén van de wat agressievere nummers op Treasure en daarmee ook één van de beste
Wax and Wane *
-Vet nummer, waar je gelijk in de bas getrokken wordt.
Shallow Then Halo
-Prima doemsfeertje van het debuut die in ieder nummer voelbaar is.
Ivo
-Heerlijk gitaargedreven en esotherisch!
The Hollow Men *
-Lekker dreigend en zwaar nummer met heerlijke bas, erg van de Cure afgeleid inderdaad.
Beatrix *
-Eén van de vreemdere nummers van Treasure, maar aangezien Cicely ontbreekt, deze dan maar als de laatste vertegenwoordiger.
The Thinner the Air *
-Niet van hun beste plaat, maar deze bevat zo zijn hoogtepunten
Tsja, zo kan ik ook makkelijk redeneren over de platen van Smith c.s. natuurlijk...
Musette and Drums *
-Met grote afstand mijn favoriet, indrukwekkend nummer!!
Five Ten Fifty Fold
-Prachtige opbouw en typische subtiele sfeer van de CT in begintijd, voordat het blije elven werden.
In Our Angelhood *
-Muzikaal betoveren en toch grillig en agressief durven zijn. Die bas!!
Persephone *
-Eén van de wat agressievere nummers op Treasure en daarmee ook één van de beste
Wax and Wane *
-Vet nummer, waar je gelijk in de bas getrokken wordt.
Shallow Then Halo
-Prima doemsfeertje van het debuut die in ieder nummer voelbaar is.
Ivo
-Heerlijk gitaargedreven en esotherisch!
The Hollow Men *
-Lekker dreigend en zwaar nummer met heerlijke bas, erg van de Cure afgeleid inderdaad.
Beatrix *
-Eén van de vreemdere nummers van Treasure, maar aangezien Cicely ontbreekt, deze dan maar als de laatste vertegenwoordiger.
The Thinner the Air *
-Niet van hun beste plaat, maar deze bevat zo zijn hoogtepunten
Aquila schreef:
Niks ten nadele van Smith c.s. maar er is hier een unieke combinatie aan het werk die zorgt dat het geheel meer is dan de som der delen om het met een uitdrukking te ondersteunen.
Niks ten nadele van Smith c.s. maar er is hier een unieke combinatie aan het werk die zorgt dat het geheel meer is dan de som der delen om het met een uitdrukking te ondersteunen.
Tsja, zo kan ik ook makkelijk redeneren over de platen van Smith c.s. natuurlijk...
0
geplaatst: 18 oktober 2012, 00:01 uur
Kom er net tot mijn grote schok achter dat From the Flag Stones nog geen enkele keer genoemd is in dit topic. Dat was een geheide top 3 notering voor mij maar staat niet in de startlijst en wordt daarna ook door helemaal niemand genoemd. Ben ik dan echt de enige die dit een van hun beste nummers vind? 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.