Muziek / Muziekgames / MusicMeter: Song van het Jaar 2011 competitie
zoeken in:
0
geplaatst: 20 juni 2011, 20:08 uur
Zelf vind ik het ook niet zo'n bijzondere ladder. Alleen mijn nummer 1 vind ik echt goed.
01. The Echelon Effect - Handing over to Summer
02. Danger Mouse & Daniele Luppi feat. Jack White - The Rose with the Broken Neck
03. The Wombats - Tokyo (Vampires & Wolves)
04. Little Scream - The Heron and the Fox
01. The Echelon Effect - Handing over to Summer
02. Danger Mouse & Daniele Luppi feat. Jack White - The Rose with the Broken Neck
03. The Wombats - Tokyo (Vampires & Wolves)
04. Little Scream - The Heron and the Fox
0
geplaatst: 20 juni 2011, 20:15 uur
1. Radiohead - Lotus Flower
2. Jamie Woon - Lady Luck
3. The Wombats - Tokyo (Vampires & Wolves)
4. Danger Mouse & Daniele Luppi feat. Jack White - The Rose with the Broken Neck
2. Jamie Woon - Lady Luck
3. The Wombats - Tokyo (Vampires & Wolves)
4. Danger Mouse & Daniele Luppi feat. Jack White - The Rose with the Broken Neck
0
geplaatst: 20 juni 2011, 21:51 uur
Ik weet niet of het al mag, maar ik was benieuwd hoe mijn nominatie het doet en ik zie nu dat het ook al 24 uur is geweest.
(14 deelnemers):
01. Radiohead - Lotus Flower: 23
02. Danger Mouse & Daniele Luppi feat. Jack White - The Rose with the Broken Neck: 19
03. The Echelon Effect - Handing over to Summer: 18
03. Jamie Woon - Lady Luck: 18
03. Kitty, Daisy & Lewis - I'm So Sorry: 18
06. The Wombats - Tokyo (Vampires & Wolves): 17
07. Peaking Lights - Summertime: 15
08. Little Scream - The Heron and the Fox: 11
(14 deelnemers):
01. Radiohead - Lotus Flower: 23
02. Danger Mouse & Daniele Luppi feat. Jack White - The Rose with the Broken Neck: 19
03. The Echelon Effect - Handing over to Summer: 18
03. Jamie Woon - Lady Luck: 18
03. Kitty, Daisy & Lewis - I'm So Sorry: 18
06. The Wombats - Tokyo (Vampires & Wolves): 17
07. Peaking Lights - Summertime: 15
08. Little Scream - The Heron and the Fox: 11
0
geplaatst: 20 juni 2011, 21:59 uur
Uw volgorde klopt trouwens The Echelon Effect heeft meest 1ste plaatsen en jamie woon heeft meer 2de plaatsen dan Kitty, Daisy & Lewis
0
geplaatst: 20 juni 2011, 21:59 uur
Echelon Effect is door, meer nummer 1-noteringen. Jammer, vond Kitty, Daisy & Lewis één van de betere nominaties deze ronde. 

0
geplaatst: 20 juni 2011, 22:02 uur
The Wombats eruit met 1 punt t.o.v. de nummer 3 aaaarghhh
Ik eis een hertelling...too close to call

0
geplaatst: 20 juni 2011, 22:05 uur
jassn schreef:
Uw volgorde klopt trouwens The Echelon Effect heeft meest 1ste plaatsen en jamie woon heeft meer 2de plaatsen dan Kitty, Daisy & Lewis
Ik wist niet hoe de volgorde cq. gelijke standen werkte, dus heb ze gewoon willekeurig op 3 gezet. Uw volgorde klopt trouwens The Echelon Effect heeft meest 1ste plaatsen en jamie woon heeft meer 2de plaatsen dan Kitty, Daisy & Lewis

Poeha schreef:
Be my guest. Ik eis een hertelling...too close to call

0
geplaatst: 20 juni 2011, 22:06 uur
Nieuwe ronde dan maar?
Finaleladder 3:
Alela Diane & Wild Divine - Rising Greatness (hier een liveversie
Atmosphere - Ain't Nobody
Explosions in the Sky - Postcard from 1952
Bell X1 - Hey Anna Lena
Fleet Foxes - The Shrine / An Argument
Jonathan Jeremiah - Happiness
The National - Think You Can Wait
Tyler, the Creator - Tron Cat
=> Spotify-playlist
Finaleladder 3:
Alela Diane & Wild Divine - Rising Greatness (hier een liveversie
Atmosphere - Ain't Nobody
Explosions in the Sky - Postcard from 1952
Bell X1 - Hey Anna Lena
Fleet Foxes - The Shrine / An Argument
Jonathan Jeremiah - Happiness
The National - Think You Can Wait
Tyler, the Creator - Tron Cat
=> Spotify-playlist
0
geplaatst: 20 juni 2011, 22:11 uur
0
geplaatst: 20 juni 2011, 22:17 uur
1. Jonathan Jeremiah - Happiness
2. The National - Think You Can Wait
3. Atmosphere - Ain't Nobody
4. Bell X1 - Hey Anna Lena
2. The National - Think You Can Wait
3. Atmosphere - Ain't Nobody
0
geplaatst: 20 juni 2011, 22:36 uur
hoi123 schreef:
Echelon Effect is door, meer nummer 1-noteringen. Jammer, vond Kitty, Daisy & Lewis één van de betere nominaties deze ronde.
Zonde, zo'n leuk liedje (èn Jamie Woon) eruit tegen een doordeweeks rockplaatje. Maar goed, het was een leuke ontdekking. Ik blijf hem in ieder geval draaien.
Maar toch, deze had ik allebei in mijn maand top 5 gezet.Dat Peaking Lights het niet zou halen had ik wel vrede mee. Toch wat te experimenteel voor de meesten, denk ik.
0
geplaatst: 20 juni 2011, 22:37 uur
1 Tyler, the Creator - Tron Cat
2 Fleet Foxes - The Shrine / An Argument
3 Explosions in the Sky - Postcard from 1952
4 Atmosphere - Ain't Nobody
Samen met Yonkers en Bastard is Tron Cat het meest briljante nummer van Tyler, the Creator. Die teksten zijn letterlijk te gruwelijk. Over een ding valt niet te twisten, dit is grensverleggend. De andere drie zijn ook erg goed. Tot slot nog een eervolle vermelding voor The National.
2 Fleet Foxes - The Shrine / An Argument
3 Explosions in the Sky - Postcard from 1952
4 Atmosphere - Ain't Nobody
Samen met Yonkers en Bastard is Tron Cat het meest briljante nummer van Tyler, the Creator. Die teksten zijn letterlijk te gruwelijk. Over een ding valt niet te twisten, dit is grensverleggend. De andere drie zijn ook erg goed. Tot slot nog een eervolle vermelding voor The National.
0
geplaatst: 20 juni 2011, 22:39 uur
herman schreef:
Zonde, zo'n leuk liedje eruit tegen een doordeweeks rockplaatje. Maar goed, het was een leuke ontdekking. Ik blijf hem in ieder geval draaien.
(quote)
Zonde, zo'n leuk liedje eruit tegen een doordeweeks rockplaatje. Maar goed, het was een leuke ontdekking. Ik blijf hem in ieder geval draaien.
Ik heb goed nieuws voor jou en slecht nieuws voor mij. Ik ging toch maar even snel kijken of het puntentotaal wel op een tiental uitkwam en toen kwam ik erachter dat Kitty, Daisy & Lewis één puntje te weinig hebben gekregen van chevy. Daarmee zit The Echelon Effect helaas niet in de finale

0
geplaatst: 20 juni 2011, 22:39 uur
herman schreef:
Dat Peaking Lights het niet zou halen had ik wel vrede mee. Toch wat te experimenteel voor de meesten, denk ik.
Dat is nog niet het ergste ook Lady Luck eruit (quote)

Dat Peaking Lights het niet zou halen had ik wel vrede mee. Toch wat te experimenteel voor de meesten, denk ik.

Al vind The Echelon Effect ook nog goed, wel minder dan die 2
0
geplaatst: 20 juni 2011, 22:44 uur
Kitty, Daisy & Lewis door! 
(Al was the Echelon Effect ook prima)

(Al was the Echelon Effect ook prima)
0
geplaatst: 20 juni 2011, 23:00 uur
Teunnis schreef:
Daarmee zit The Echelon Effect helaas niet in de finale
(quote)
Daarmee zit The Echelon Effect helaas niet in de finale
Toch goed geprobeerd chevy

0
geplaatst: 20 juni 2011, 23:12 uur
1. Alela Diane & Wild Divine - Rising Greatness
2. Fleet Foxes - The Shrine / An Argument
3. The National - Think You Can Wait
1 en 2 springen er voor mij wel bovenuit. The National is ook wel aangenaam om naar te luisteren, maar het liedje grijpt me niet echt. Van de afvallers vond ik de hiphop-nummers weinig aan, trok de stem van Jeremiah me helemaal niet en vond ik EitS wel erg voorspelbaar. Ooit een band die in mijn top 10 staat, maar afgaande op dit nummer kan ik hun nieuwe album wel overslaan. Zelden zo'n getelefoneerde climax gehoord.
2. Fleet Foxes - The Shrine / An Argument
1 en 2 springen er voor mij wel bovenuit. The National is ook wel aangenaam om naar te luisteren, maar het liedje grijpt me niet echt. Van de afvallers vond ik de hiphop-nummers weinig aan, trok de stem van Jeremiah me helemaal niet en vond ik EitS wel erg voorspelbaar. Ooit een band die in mijn top 10 staat, maar afgaande op dit nummer kan ik hun nieuwe album wel overslaan. Zelden zo'n getelefoneerde climax gehoord.
0
geplaatst: 20 juni 2011, 23:53 uur
1. Jonathan Jeremiah - Happiness
2. Tyler, the Creator - Tron Cat
3. Fleet Foxes - The Shrine / An Argument
En jeej, Kitty en Daisy en Lewis!
2. Tyler, the Creator - Tron Cat
3. Fleet Foxes - The Shrine / An Argument
En jeej, Kitty en Daisy en Lewis!

0
geplaatst: 21 juni 2011, 00:32 uur
1 Bell X1 - Hey Anna Lena
2 Jonathan Jeremiah - Happiness
3 Alela Diane & Wild Divine - Rising Greatness
4 The National - Think You Can Wait
2 Jonathan Jeremiah - Happiness
3 Alela Diane & Wild Divine - Rising Greatness
4 The National - Think You Can Wait
0
geplaatst: 21 juni 2011, 00:34 uur
Teunnis schreef:
Ik ging toch maar even snel kijken of het puntentotaal wel op een tiental uitkwam en toen kwam ik erachter dat Kitty, Daisy & Lewis één puntje te weinig hebben gekregen van chevy.
Dat krijg je met hoofdrekenen. Maar alleen de bovenste 3 gaan door begrijp ik?Ik ging toch maar even snel kijken of het puntentotaal wel op een tiental uitkwam en toen kwam ik erachter dat Kitty, Daisy & Lewis één puntje te weinig hebben gekregen van chevy.
herman schreef:
en vond ik EitS wel erg voorspelbaar. Ooit een band die in mijn top 10 staat, maar afgaande op dit nummer kan ik hun nieuwe album wel overslaan. Zelden zo'n getelefoneerde climax gehoord.
Je wordt inderdaad oud. en vond ik EitS wel erg voorspelbaar. Ooit een band die in mijn top 10 staat, maar afgaande op dit nummer kan ik hun nieuwe album wel overslaan. Zelden zo'n getelefoneerde climax gehoord.

0
geplaatst: 21 juni 2011, 00:39 uur
chevy93 schreef:
Maar alleen de bovenste 3 gaan door begrijp ik?
Maar alleen de bovenste 3 gaan door begrijp ik?
herman schreef:
De bedoeling is weer een top 4 te maken. Van elke ladder gaan de beste 3 door naar de maandfinale.
De bedoeling is weer een top 4 te maken. Van elke ladder gaan de beste 3 door naar de maandfinale.
0
geplaatst: 21 juni 2011, 00:40 uur
Ik zie het, ja. Jammer, maar misschien beter. Nu gaan niet Jan en alleman hen beluisteren. Dan blijft het een beetje exclusief. Daarbij is het toch wel te hoog gegrepen voor de meesten, viel nog mee dat die de finaleladder haalde. 

0
geplaatst: 21 juni 2011, 09:21 uur
1. Bell X1 - Hey Anna Lena
2. Alela Diane & Wild Divine - Rising Greatness
4. Explosions in the Sky - Postcard from 1952
Hey Anna Lena is nu al het mooiste openingsnummer van 2011. Mag deze KO winnen, nummer 2 en 3 kende ik nog niet maar vind ik beiden verassend mooi. EitS staat bij gebrek aan beter maar op 4, ook al kan ik me goed vinden in wat Herman erover zegt.
2. Alela Diane & Wild Divine - Rising Greatness
Hey Anna Lena is nu al het mooiste openingsnummer van 2011. Mag deze KO winnen, nummer 2 en 3 kende ik nog niet maar vind ik beiden verassend mooi. EitS staat bij gebrek aan beter maar op 4, ook al kan ik me goed vinden in wat Herman erover zegt.
0
geplaatst: 21 juni 2011, 09:28 uur
1. Tyler, The Creator - Tron Cat
2. Atmosphere - Ain't Nobody
3. Alela Diane & Wild Divine - Rising Greatness
2. Atmosphere - Ain't Nobody
3. Alela Diane & Wild Divine - Rising Greatness
0
geplaatst: 21 juni 2011, 09:38 uur
1) Fleet Foxes - The Shrine / An Argument
2) lela Diane & Wild Divine - Rising Greatness
3) The National - Think You Can Wait
4) Bell X1 - Hey Anna Lena
Zelfde redenen als Herman voor mijn afvallers, buiten dat ik die van Atmosphere wel nog goed vind maar het 1 van de mindere nummers is van hun laatste album.
2) lela Diane & Wild Divine - Rising Greatness
3) The National - Think You Can Wait
4) Bell X1 - Hey Anna Lena
Zelfde redenen als Herman voor mijn afvallers, buiten dat ik die van Atmosphere wel nog goed vind maar het 1 van de mindere nummers is van hun laatste album.
0
geplaatst: 21 juni 2011, 09:42 uur
Dat laatste ben ik wel met je eens, sowieso valt dat album me toch wat tegen, helaas.
* denotes required fields.