Muziek / Muziekgames / MusicMeter: Song van het Jaar 2011 competitie
zoeken in:
0
Mb.
geplaatst: 28 augustus 2011, 19:29 uur
Mag ik een nummer nomineren waarvan het album al in 2010 werd uitgebracht? Het nummer is echter als single met clip naar voren gebracht in 2011.
0
geplaatst: 28 augustus 2011, 20:00 uur
Mb. schreef:
Mag ik een nummer nomineren waarvan het album al in 2010 werd uitgebracht? Het nummer is echter als single met clip naar voren gebracht in 2011.
Als het als officiële single is uitgebracht in 2011 kan ik geen reden bedenken waarom niet.
0
geplaatst: 28 augustus 2011, 20:06 uur
kan inderdaad. En Katy B ook wel, als ie hier pas in 2011 is uitgebracht.
0
geplaatst: 28 augustus 2011, 20:51 uur
45. Circle Takes the Square - Enter by the Narrow Gates
46. Apathy ft. Xzibit - The Recipe
Had Vrij van Rico & Kubus op zich ook wel willen nomineren, maar dat album is nog niet uit dus ik wacht liever tot volgende maand, misschien staan er nog wel sterkere nummers op het nieuwe album
Dan maar Apathy met de verrassende Xzibit. Veel hip-hop deze maand zo te zien. Hopelijk zijn er nu wat meer mensen die muziek als Circle Takes the Square goed vinden.
46. Apathy ft. Xzibit - The Recipe
Had Vrij van Rico & Kubus op zich ook wel willen nomineren, maar dat album is nog niet uit dus ik wacht liever tot volgende maand, misschien staan er nog wel sterkere nummers op het nieuwe album
Dan maar Apathy met de verrassende Xzibit. Veel hip-hop deze maand zo te zien. Hopelijk zijn er nu wat meer mensen die muziek als Circle Takes the Square goed vinden.
0
geplaatst: 28 augustus 2011, 20:51 uur
Dustbowl schreef:
43. Gotye - Somebody That I Used To Know
44. dEUS - Constant Now (link naar spotify, staat niet op youtube)
Constant Now43. Gotye - Somebody That I Used To Know
44. dEUS - Constant Now (link naar spotify, staat niet op youtube)
enigste lied dat er wel op staat

0
geplaatst: 28 augustus 2011, 20:54 uur
Ataloona schreef:
Ik ook niet, Lil' Wayne is niet bepaald de meest geliefde rapper op de site, maar veel van zijn nummer zijn een soort guilty pleasures voor mij.
Ik ook niet, Lil' Wayne is niet bepaald de meest geliefde rapper op de site, maar veel van zijn nummer zijn een soort guilty pleasures voor mij.
Goede kans dat hij punten van mij gaat krijgen, met name die beat is geweldig. En zeg nooit nooit, laatst kwam Ali B ook erg ver (finale?). Alleen is 6 Foot 7 Foot meer mijn guilty pleasure
Dat nummer met Bruno Mars daarentegen... 
0
geplaatst: 28 augustus 2011, 20:57 uur
Ik vind Lil´ Wayne vooral goed als gitarist. Zijn duimtechniek is onnavolgbaar:
0
geplaatst: 28 augustus 2011, 20:58 uur
Lil' Wayne zuigt gewoon 95% van de tijd, maar ik moet gewoon toegeven dat hij ook een aantal aardige nummers gemaakt heeft. Dit nummer komt van Rebirth. Dat is het enige album dat ik 0,5 heb gegeven en daarmee het slechtste album dat ik ooit heb gehoord. Zegt dat genoeg? 

0
geplaatst: 28 augustus 2011, 21:04 uur
Mwa, zijn albums zijn enorm wisselvallig, maar zijn recente album is dan toch wel na dat ongelovelijk slechte Rebirth een stap in de goede richting. President Carter is enorm sterk.
0
geplaatst: 28 augustus 2011, 21:07 uur
Mee eens, een behoorlijke stap beter ook dan I Am Not a Human Being (ook zoiets
), maar kan het jammer genoeg door enkele missers nét geen voldoende geven. Staan inderdaad enkele nummers op die ik gewoon 'goed' vind (en dat is al een stap verder dan veel muziekliefhebbers willen gaan, het is stoer om op Lil' Wayne te haten, al is het ergens wel begrijpelijk) maar ook enkele draken (How to Hate en How to Love bijvoorbeeld
). Alleen Tha Carter II krijgt een voldoende. En toch blíjf ik zijn nieuwe albums luisteren op zoek naar die paar knallers en uit een soort jeugdsentiment 
Wel blijf ik vinden dat die vent er stoer uitziet
), maar kan het jammer genoeg door enkele missers nét geen voldoende geven. Staan inderdaad enkele nummers op die ik gewoon 'goed' vind (en dat is al een stap verder dan veel muziekliefhebbers willen gaan, het is stoer om op Lil' Wayne te haten, al is het ergens wel begrijpelijk) maar ook enkele draken (How to Hate en How to Love bijvoorbeeld
). Alleen Tha Carter II krijgt een voldoende. En toch blíjf ik zijn nieuwe albums luisteren op zoek naar die paar knallers en uit een soort jeugdsentiment 
Wel blijf ik vinden dat die vent er stoer uitziet

0
geplaatst: 28 augustus 2011, 21:14 uur
47. Bell x 1 - 4 minute mile
48. Steven Wilson - Remainder the Black Dog
dEUS zal voor de volgende maand zijn
Had ook nog graag Holocene van Bon Iver genomineerd 
48. Steven Wilson - Remainder the Black Dog
dEUS zal voor de volgende maand zijn
Had ook nog graag Holocene van Bon Iver genomineerd 
0
Mb.
geplaatst: 28 augustus 2011, 21:15 uur
49. Intalek & Ritchcraft - Beautiful Noise
50. Boho Fau - Boho Flow
Eigenlijk deel ik weinig van de Hip-Hop die ik ken (en graag beluister) en kom ik meer naar MusicMeter voor de kleine Soul-gemeenschap (met users als Reijersen, kemm, principal etc..), maar bij deze dacht ik: laat ik is een duit in het zakje doen. Misschien niet de meest bekende namen, maar hopelijk valt het in goede aarde bij de wat meer Hip-Hop omarmende users hier.
50. Boho Fau - Boho Flow
Eigenlijk deel ik weinig van de Hip-Hop die ik ken (en graag beluister) en kom ik meer naar MusicMeter voor de kleine Soul-gemeenschap (met users als Reijersen, kemm, principal etc..), maar bij deze dacht ik: laat ik is een duit in het zakje doen. Misschien niet de meest bekende namen, maar hopelijk valt het in goede aarde bij de wat meer Hip-Hop omarmende users hier.

0
geplaatst: 28 augustus 2011, 21:20 uur
@Niels, dat is ook precies de reden waarom ik eigenlijk soms wel graag naar Wayne luister. Op zijn albums staan toch altijd weer een paar leuke bangers of zeer relaxte tracks, maar ook bagger van de hoogste klasse. Gelukkig rapt hij op dit nieuwe album weer op een gewone manier, net als op Game's album. (tussen Tha Carter III en IV begon hij opeens rare capriolen met autotune uittehalen en zijn stem te blijven krakken
)
)
0
geplaatst: 28 augustus 2011, 21:38 uur
51. Red Hot Chili Peppers - Even You, Brutus
52. Seasick Steve -You Can't Teach An Old Dog ...
Seasick Steve - You Can't Teach an Old Dog New Tricks
52. Seasick Steve -You Can't Teach An Old Dog ...
Seasick Steve - You Can't Teach an Old Dog New Tricks
0
geplaatst: 28 augustus 2011, 21:40 uur
inquestos schreef:
Kan ik 2 plekken reserveren? Heb er waarschijnlijk pas morgenavond tijd voor
Geldt eigenlijk ook voor mij. Ik denk dat ik morgenmiddag wel met nummers kom, maar ik zou het zonde vinden als er ondertussen mensen mij voor gaan.Kan ik 2 plekken reserveren? Heb er waarschijnlijk pas morgenavond tijd voor
0
geplaatst: 28 augustus 2011, 21:57 uur
Even mijn nominaties in de lijst zetten. Ten tijde van mijn post was Ploppesteksel nog aan het zoeken naar nummers.
bennerd schreef:
Nominaties:
53. Smoke DZA - Personal Party [ft. Curren$y]
54. TRC - Define Cocky
Dat laatste nummer dateert al uit 2007, maar is onlangs herschreven en op een nieuwe reguliere full-length gezet. Telt mee dus, volgens mij.
Nominaties:
53. Smoke DZA - Personal Party [ft. Curren$y]
54. TRC - Define Cocky
Dat laatste nummer dateert al uit 2007, maar is onlangs herschreven en op een nieuwe reguliere full-length gezet. Telt mee dus, volgens mij.
0
geplaatst: 29 augustus 2011, 07:08 uur
0
geplaatst: 29 augustus 2011, 16:15 uur
0
geplaatst: 29 augustus 2011, 18:27 uur
Gelukkig, je moet er niet aan denken dat die track twee keer meedoet.
0
geplaatst: 29 augustus 2011, 18:53 uur
Lekkere eindlijst met een terechte maar eigenlijk wel onverwachte winnaar. 'Still Life' was maar met hakken over de sloot en enige promo in de finale terecht gekomen. Een smet is wel dat Amatorski op plek twee staat. Wel Mooi om te zien dat Austra gewaardeerd wordt. Jammer alleen dat Poeha besloot ook maar een nummer van Austra te nomineren, en nog wel koos voor 'Beat and the Pulse' wat hij zelf niet eens het beste nummer vond
. En gelijk had hij.
Ik ga zo twee nummers plaatsen.
. En gelijk had hij. Ik ga zo twee nummers plaatsen.
0
geplaatst: 29 augustus 2011, 19:13 uur
Net een paar minuten te laat om aan te passen.
[quote]chevy93 schreef:
Hier alvast de eerste:
55. Glorie - Water Drops
56. Spaces - Singularity
Van de laatste ga ik ook eens het hele album beluisteren. Lekker opzwepend.
[quote]chevy93 schreef:Hier alvast de eerste:
55. Glorie - Water Drops
56. Spaces - Singularity
Van de laatste ga ik ook eens het hele album beluisteren. Lekker opzwepend.

0
geplaatst: 29 augustus 2011, 19:29 uur
61. Bombay Bicycle Club - Shuffle
62. Tycho - Hours
Ik zie dat Teunnis 'Locked' van Four Tet al heeft genomineerd. Top, hoef ik het zelf niet meer te doen!
Ik denk dat Brothers van 'The War on Drugs', en Santa Fe van Beirut het wel op eigen kracht weten te schoppen tot de selectie van volgende maand.
Nummer 63&64 zijn dus nog vrij!
62. Tycho - Hours
Ik zie dat Teunnis 'Locked' van Four Tet al heeft genomineerd. Top, hoef ik het zelf niet meer te doen!
Ik denk dat Brothers van 'The War on Drugs', en Santa Fe van Beirut het wel op eigen kracht weten te schoppen tot de selectie van volgende maand.
Nummer 63&64 zijn dus nog vrij!
0
geplaatst: 29 augustus 2011, 20:41 uur
IK stem deze ronde niet, te weinig tijd om goede keuzes te maken.
En zo kan ik me ook niet ergeren aan de stemmingen
En zo kan ik me ook niet ergeren aan de stemmingen

0
geplaatst: 29 augustus 2011, 20:44 uur
Jammer Poeha, zullen we zien dat in de finale Lil Wayne, a.k.a. 'de zanger Rinus van de hiphop', de eerste plek bestijgt.
Succes met het niet ergeren
Succes met het niet ergeren
0
geplaatst: 29 augustus 2011, 20:45 uur
Lil Wayne is de enige die juist niet in de finale mag komen, van de songs die ik tot nu toe ken 
Maar ik doe wel mee met stemmen, misschien helpt dat nog wat

Maar ik doe wel mee met stemmen, misschien helpt dat nog wat

* denotes required fields.