Muziek / Muziekgames / MusicMeter: Song van het Jaar 2011 competitie
zoeken in:
0
geplaatst: 5 juni 2011, 23:22 uur
Uitslag ladder 2 (16 deelnemers):
1. Atmosphere - Became 45
2. Danger Mouse & Daniele Luppi feat. Jack White - The Rose with the Broken Neck 26
3. The Wombats - Tokyo (Vampires & Wolves) 21
4. Peaking Lights - Summertime 19
5. Beastie Boys - Too Many Rappers [New Reactionaries Version] 19
6. White Elephant - Sir John 16
7. Blu - Amnesia 9
8. Paul Simon - The Afterlife 5
Peaking Lights is vierde geworden, dankzij meer nummer 1-noteringen.
Een hele indrukwekkende score voor Atmosphere, wie gaat hun nog van de winst afhouden? Jammer en verbazingwekkend van Beastie Boys, maar gelukkig is het Peaking Lights die ze eruit houdt.
1. Atmosphere - Became 45
2. Danger Mouse & Daniele Luppi feat. Jack White - The Rose with the Broken Neck 26
3. The Wombats - Tokyo (Vampires & Wolves) 21
4. Peaking Lights - Summertime 19
5. Beastie Boys - Too Many Rappers [New Reactionaries Version] 19
6. White Elephant - Sir John 16
7. Blu - Amnesia 9
8. Paul Simon - The Afterlife 5
Peaking Lights is vierde geworden, dankzij meer nummer 1-noteringen.
Een hele indrukwekkende score voor Atmosphere, wie gaat hun nog van de winst afhouden? Jammer en verbazingwekkend van Beastie Boys, maar gelukkig is het Peaking Lights die ze eruit houdt.
0
geplaatst: 5 juni 2011, 23:23 uur
Ladder 3: Spotify
Alela Diane & Wild Divine - Rising Greatness
Arbouretum - The Highwayman
Bill Callahan - Drover
Ghostpoet - Survive It
Kraak & Smaak - Dynamite
TV On The Radio - Second Song
Tyler, the Creator - Tron Cat
Young Knives - Love My Name
Alela Diane & Wild Divine - Rising Greatness
Arbouretum - The Highwayman
Bill Callahan - Drover
Ghostpoet - Survive It
Kraak & Smaak - Dynamite
TV On The Radio - Second Song
Tyler, the Creator - Tron Cat
Young Knives - Love My Name
0
geplaatst: 5 juni 2011, 23:25 uur
Alela Diane & Wild Divine - Rising Greatness heb ik op Grooveshark gevonden.
0
geplaatst: 5 juni 2011, 23:42 uur
Ladder 3:
1. Kraak & Smaak - Dynamite
2. Arbouretum - The Highwayman
3. Young Knives - Love My Name
4. TV On The Radio - Second Song
Beste ladder tot nog toe, wat een geweldig niveau, afgezet tegen ladder 2 al helemaal. Alle nummers prima tot goed, zelfs Tyler, the Creator levert hier een prima nummer af.
1. Kraak & Smaak - Dynamite
2. Arbouretum - The Highwayman
3. Young Knives - Love My Name
Beste ladder tot nog toe, wat een geweldig niveau, afgezet tegen ladder 2 al helemaal. Alle nummers prima tot goed, zelfs Tyler, the Creator levert hier een prima nummer af.
0
geplaatst: 6 juni 2011, 00:36 uur
Ladder 3:
1. Tyler, the Creator - Tron Cat
2. Bill Callahan - Drover
3. Alela Diane & Wild Divine - Rising Greatness
4. Ghostpoet - Survive It
Tyler en Callahan zijn subliem. De stem van Callahan is een van mijn favorieten. Als hij het telefoonboek zou voorlezen, dan zal het nog steeds geweldig zijn. Tron Cat is een eigen nominatie. Productie komt weer ontzettend hard. Tekst komt misschien iets te hard. Alela Diane heb ik altijd al een zwak voor gehad. Instrumentaal en compositorisch komt het niet verder dan een
, maar ze heeft een gouden strotje. Dit nummer van Ghostpoet is duidelijk minder dan Cash and Carry Me Home. Dat nummer moest het vooral hebben van de toffe productie die ik hier mis, maar nog steeds is het interessant genoeg om een vierde plek te veroveren. De rest is wel aardig, maar niet meer dan dat.
4. Ghostpoet - Survive It
Tyler en Callahan zijn subliem. De stem van Callahan is een van mijn favorieten. Als hij het telefoonboek zou voorlezen, dan zal het nog steeds geweldig zijn. Tron Cat is een eigen nominatie. Productie komt weer ontzettend hard. Tekst komt misschien iets te hard. Alela Diane heb ik altijd al een zwak voor gehad. Instrumentaal en compositorisch komt het niet verder dan een
, maar ze heeft een gouden strotje. Dit nummer van Ghostpoet is duidelijk minder dan Cash and Carry Me Home. Dat nummer moest het vooral hebben van de toffe productie die ik hier mis, maar nog steeds is het interessant genoeg om een vierde plek te veroveren. De rest is wel aardig, maar niet meer dan dat.
0
geplaatst: 6 juni 2011, 08:21 uur
Ladder 3:
1. TV On The Radio - Second Song
2. Bill Callahan – Drover
4. Tyler, the Creator - Tron Cat
Ik ben zeer verrast en onder de indruk van het nummer van TV on the Radio. Verder is het nummer van Callahan ook bovengemiddeld goed.
1. TV On The Radio - Second Song
2. Bill Callahan – Drover
Ik ben zeer verrast en onder de indruk van het nummer van TV on the Radio. Verder is het nummer van Callahan ook bovengemiddeld goed.
0
geplaatst: 6 juni 2011, 09:18 uur
1) Arbouretum - The Highwayman
2) Alela Diane & Wild Divine - Rising Greatness
3) TV On The Radio - Second Song
4) Bill Callahan - Drover
Weer maar 2 goeie liedjes ... 2 die meevallen en de rest is het niet waard om over te spreken. Ik ga toch eens album van Arbouretum beluisteren, echt goed dit liedje.
2) Alela Diane & Wild Divine - Rising Greatness
3) TV On The Radio - Second Song
4) Bill Callahan - Drover
Weer maar 2 goeie liedjes ... 2 die meevallen en de rest is het niet waard om over te spreken. Ik ga toch eens album van Arbouretum beluisteren, echt goed dit liedje.
0
geplaatst: 6 juni 2011, 13:13 uur
2. Alela Diane & Wild Divine - Rising Greatness
3. Ghostpoet - Survive It
4. Kraak & Smaak - Dynamite
0
geplaatst: 6 juni 2011, 13:45 uur
jassn schreef:
Ik ga toch eens album van Arbouretum beluisteren, echt goed dit liedje.
Ik ga toch eens album van Arbouretum beluisteren, echt goed dit liedje.
Het klinkt inderdaad wel goed, maar het onderscheidt zich wat mij betreft niet genoeg van het origineel.
0
geplaatst: 6 juni 2011, 18:03 uur
1. Ghostpoet - Survive It
2. Tyler, the Creator - Tron Cat
3. TV On The Radio - Second Song
Ghostpoet en Tyler zijn gelijkwaardig en duidelijk de besten, gevolgd door een erg leuke TV On The Radio. Voor Bill is er net geen plaats meer.. Van Alela heb ik precies al beter gehoord.
2. Tyler, the Creator - Tron Cat
Ghostpoet en Tyler zijn gelijkwaardig en duidelijk de besten, gevolgd door een erg leuke TV On The Radio. Voor Bill is er net geen plaats meer.. Van Alela heb ik precies al beter gehoord.
0
geplaatst: 6 juni 2011, 18:44 uur
Ladder 3:
1. Bill Callahan - Drover
2. TV On The Radio - Second Song
Verder vind ik die cover van Highwayman erg mooi gedaan, en zit ik nog te twijfelen over Alela Diane. Waarom zij dan niet en die probleempuber van een Tyler, The Creator wel? Eigenlijk gaat de hele hype rondom die jongen op deze site een beetje aan me voorbij, maar goed, als het nummer oké is verdient hij een plekje in de top 4. En Tron Cat is gewoon erg aardig gedaan.
Ik moet wel zeggen dat er niets echt bovenuit steekt voor mij, hier. Zelfs de americana/Nick Cave maniertjes van Callahan vind ik nou ook weer niet zo indrukwekkend dat ik helemaal wordt meegesleept. Misschien in een volgende ronde.
2. TV On The Radio - Second Song
Verder vind ik die cover van Highwayman erg mooi gedaan, en zit ik nog te twijfelen over Alela Diane. Waarom zij dan niet en die probleempuber van een Tyler, The Creator wel? Eigenlijk gaat de hele hype rondom die jongen op deze site een beetje aan me voorbij, maar goed, als het nummer oké is verdient hij een plekje in de top 4. En Tron Cat is gewoon erg aardig gedaan.
Ik moet wel zeggen dat er niets echt bovenuit steekt voor mij, hier. Zelfs de americana/Nick Cave maniertjes van Callahan vind ik nou ook weer niet zo indrukwekkend dat ik helemaal wordt meegesleept. Misschien in een volgende ronde.
0
geplaatst: 6 juni 2011, 20:52 uur
Een kopietje van kemm:
2. Tyler, The Creator - Tron Cat
3. TV on the Radio - Second Song
4. Kraak en Smaak - Dynamite
Alhoewel ik nu wel wat spijt heb dat ik Finished I Ain't niet genomineerd heb, is Survive It nog steeds even geniaal met zijn lome sfeertje en heerlijk refreintje. Perfect nummer om 's nachts te luisteren. Tron Cat vind ik één van de minderen van de goeden (Kunnen jullie me nog volgen?
) op Tyler's nieuwe, maar nog steeds behoorlijk geniaal met die heerlijk ironische lalalaatjes en de verziekte beat. TV on the Radio klinkt buitengewoon lekker en Kraak en Smaak is een fijn clubnummer, al is het wel een beetje jammer van het platte einde. Vlak daarachter Young Knives, dat een prima rocknummer is en erin gestaan zou hebben als de zang niet zo vreselijk veel op die van Maroon 5 (geen compliment) leek. Van de stem van Alela Dane ben ik hier niet zo'n liefhebber en de compositie komt niet verder dan redelijk, dus deze komt daarachter. Bill Callahan kan me zelden boeien en hier ook niet, maar omdat deze niet irriteert eindigt hij nog boven het slaapverwekkende Skyradiorocknummertje van Arbouretum.
2. Tyler, The Creator - Tron Cat
3. TV on the Radio - Second Song
4. Kraak en Smaak - Dynamite
Alhoewel ik nu wel wat spijt heb dat ik Finished I Ain't niet genomineerd heb, is Survive It nog steeds even geniaal met zijn lome sfeertje en heerlijk refreintje. Perfect nummer om 's nachts te luisteren. Tron Cat vind ik één van de minderen van de goeden (Kunnen jullie me nog volgen?
) op Tyler's nieuwe, maar nog steeds behoorlijk geniaal met die heerlijk ironische lalalaatjes en de verziekte beat. TV on the Radio klinkt buitengewoon lekker en Kraak en Smaak is een fijn clubnummer, al is het wel een beetje jammer van het platte einde. Vlak daarachter Young Knives, dat een prima rocknummer is en erin gestaan zou hebben als de zang niet zo vreselijk veel op die van Maroon 5 (geen compliment) leek. Van de stem van Alela Dane ben ik hier niet zo'n liefhebber en de compositie komt niet verder dan redelijk, dus deze komt daarachter. Bill Callahan kan me zelden boeien en hier ook niet, maar omdat deze niet irriteert eindigt hij nog boven het slaapverwekkende Skyradiorocknummertje van Arbouretum.
0
geplaatst: 6 juni 2011, 22:26 uur
1. Arbouretum - The Highwayman
0
geplaatst: 6 juni 2011, 23:13 uur
1 Young Knives - Love My Name
2 Alela Diane & Wild Divine - Rising Greatness
3 Arbouretum - The Highwayman
4 TV On The Radio - Second Song
2 Alela Diane & Wild Divine - Rising Greatness
3 Arbouretum - The Highwayman
4 TV On The Radio - Second Song
0
geplaatst: 7 juni 2011, 13:42 uur
2. Ghostpoet - Survive It
4. Arbouretum - The Highwayman
2. Ghostpoet - Survive It
4. Arbouretum - The Highwayman
0
geplaatst: 7 juni 2011, 13:43 uur
Co Jackso schreef:
Het klinkt inderdaad wel goed, maar het onderscheidt zich wat mij betreft niet genoeg van het origineel.
Wat is het origineel dan?(quote)
0
geplaatst: 7 juni 2011, 14:10 uur
Ik dacht van Highwayman, maar blijkbaar heb ik het ook mis:
http://en.wikipedia.org/wik...
http://en.wikipedia.org/wik...
0
geplaatst: 7 juni 2011, 16:13 uur
1. Young Knives - Love My Name
Love My Name is een erg leuk nummer en vind ik een leuke ontdekking. Datzelfde geldt voor Alela Diane: Mooi nummer dit! Survive It klinkt ook best goed en TV on the Radio laat uiteindelijk ook nog een positieve indruk achter, vooral dankzij het refrein. De rest van deze ladder is grauwe middelmaat. Of eigenlijk nog slechter dan dat.
Love My Name is een erg leuk nummer en vind ik een leuke ontdekking. Datzelfde geldt voor Alela Diane: Mooi nummer dit! Survive It klinkt ook best goed en TV on the Radio laat uiteindelijk ook nog een positieve indruk achter, vooral dankzij het refrein. De rest van deze ladder is grauwe middelmaat. Of eigenlijk nog slechter dan dat.
0
geplaatst: 7 juni 2011, 16:16 uur
0
geplaatst: 7 juni 2011, 18:33 uur
Uitslag ladder 3 (13 deelnemers):
1. Bill Callahan - Drover 21
2. Tyler, the Creator - Tron Cat 20
3. TV on the Radio - Second Song 20
4. Alela Diane & Wild Divine - Rising Greatness 20
5. Ghostpoet - Survive It 18
6. Arbouretum - The Highwayman 14
7. Young Knives - Love My Name 10
8. Kraak & Smaak - Dynamite 7
Volgorde van nummers 2 tot 4 is aan de hand van nummer 1-noteringen. Ben wel tevreden met de uitslag
1. Bill Callahan - Drover 21
2. Tyler, the Creator - Tron Cat 20
3. TV on the Radio - Second Song 20
4. Alela Diane & Wild Divine - Rising Greatness 20
5. Ghostpoet - Survive It 18
6. Arbouretum - The Highwayman 14
7. Young Knives - Love My Name 10
8. Kraak & Smaak - Dynamite 7
Volgorde van nummers 2 tot 4 is aan de hand van nummer 1-noteringen. Ben wel tevreden met de uitslag

0
geplaatst: 7 juni 2011, 18:33 uur
Ladder 4: Spotify, helaas zonder Low, Meindert Talma en Random Axe.
Ghostpoet - Gaaasp
Kitty, Daisy & Lewis - I'm So Sorry
Lamb - Wise Enough
Little Scream - The Heron and the Fox
Low - Nothing But Heart
Meindert Talma - De Zee Roept (link naar luisterpaal)
Random Axe - The Hex
The Kills - Future Starts Slow
Ghostpoet - Gaaasp
Kitty, Daisy & Lewis - I'm So Sorry
Lamb - Wise Enough
Little Scream - The Heron and the Fox
Low - Nothing But Heart
Meindert Talma - De Zee Roept (link naar luisterpaal)
Random Axe - The Hex
The Kills - Future Starts Slow
0
geplaatst: 7 juni 2011, 19:11 uur
Ladder 4:
1. Lamb - Wise Enough
2. The Kills - Future Starts Slow
3. Kitty, Daisy & Lewis - I'm So Sorry
4. Little Scream - The Heron and the Fox
Wise Enough komt maar langzaam op gang, maar de opbouw van dit nummer is geweldig! Mooi stemgeluid en gewoon een heel mooi nummer. Ook Future Starts Slow klinkt erg goed. Een van de weinige nummers met pit in deze ladder. De over-the-top blijheid van Kitty, Daisy & Lewis is voor mij een minpuntje, maar dat neemt niet weg dat het een erg leuk nummertje is. The Heron and the Fox is een leuk en zoet indiepop-nummertje dat bij mij ook erg goed in de smaak valt.
Ghostpoet klinkt niet verkeerd, maar er waren betere nummers in deze ladder. The Hex is nog best een aardig hiphopnummer, maar dit is simpelweg mijn genre niet. Low vind ik langdradig en ronduit saai. En Meindert Talma zingt alsof hij zout in zijn broek heeft… De songtekst vind ik ook niet echt hoogstaand. Hier kan ik dus helemaal niks mee.
1. Lamb - Wise Enough
4. Little Scream - The Heron and the Fox
Wise Enough komt maar langzaam op gang, maar de opbouw van dit nummer is geweldig! Mooi stemgeluid en gewoon een heel mooi nummer. Ook Future Starts Slow klinkt erg goed. Een van de weinige nummers met pit in deze ladder. De over-the-top blijheid van Kitty, Daisy & Lewis is voor mij een minpuntje, maar dat neemt niet weg dat het een erg leuk nummertje is. The Heron and the Fox is een leuk en zoet indiepop-nummertje dat bij mij ook erg goed in de smaak valt.
Ghostpoet klinkt niet verkeerd, maar er waren betere nummers in deze ladder. The Hex is nog best een aardig hiphopnummer, maar dit is simpelweg mijn genre niet. Low vind ik langdradig en ronduit saai. En Meindert Talma zingt alsof hij zout in zijn broek heeft… De songtekst vind ik ook niet echt hoogstaand. Hier kan ik dus helemaal niks mee.
0
geplaatst: 7 juni 2011, 19:28 uur
Ladder 4:
1. Ghostpoet - Gaaasp
2. Little Scream - The Heron and the Fox
3. Lamb - Wise Enough
4. Low - Nothing But Heart
Veel van de kwaliteit van de maand in deze ladder: had graag nog plaats gevonden voor Kemms geinige nominatie van Kitty, Daisy & Lewis, en vond The Kills ook best geinig, al vind ik wel al hun liedjes op elkaar lijken.
De enigen die het niveau niet kunnen bijbenen zijn noordelijke mafkees Meindert Talma (heeft wel eens geniale dingen opgenomen, maar dit gaat nergens over) en het nummer van Random Axe, dat zich alleen door de drumbreak juist boven de middelmaat weet te worstelen.
Het hier eerder terecht bewierrookte The Heron And The Fox is een van die sobere juweeltjes die je elk jaar een paar tegenkomt (zoals vorig jaar The Tallest Man). 'Gaaasp', voor mij met afstand het beste nummer van Ghostpoet, wint slechts nipt, terwijl het nog wel mijn eigen nominatie is. Lamb verrast door de kwaliteit van hun hoogtijdagen te benaderen. Low valt dan weer een beetje tegen, maar het is dan wel Low dat tegenvalt, dus toch ruim een plek in de top 4 waardig.
1. Ghostpoet - Gaaasp
2. Little Scream - The Heron and the Fox
3. Lamb - Wise Enough
4. Low - Nothing But Heart
Veel van de kwaliteit van de maand in deze ladder: had graag nog plaats gevonden voor Kemms geinige nominatie van Kitty, Daisy & Lewis, en vond The Kills ook best geinig, al vind ik wel al hun liedjes op elkaar lijken.
De enigen die het niveau niet kunnen bijbenen zijn noordelijke mafkees Meindert Talma (heeft wel eens geniale dingen opgenomen, maar dit gaat nergens over) en het nummer van Random Axe, dat zich alleen door de drumbreak juist boven de middelmaat weet te worstelen.
Het hier eerder terecht bewierrookte The Heron And The Fox is een van die sobere juweeltjes die je elk jaar een paar tegenkomt (zoals vorig jaar The Tallest Man). 'Gaaasp', voor mij met afstand het beste nummer van Ghostpoet, wint slechts nipt, terwijl het nog wel mijn eigen nominatie is. Lamb verrast door de kwaliteit van hun hoogtijdagen te benaderen. Low valt dan weer een beetje tegen, maar het is dan wel Low dat tegenvalt, dus toch ruim een plek in de top 4 waardig.
0
geplaatst: 7 juni 2011, 19:36 uur
1. Random Axe - The Hex
2. Low - Nothing But Heart
4. Ghostpoet - Gaaasp
Ik had Little Scream en Lamb ook nog wel een plaatsje gegunt, maar ja...
4. Ghostpoet - Gaaasp
Ik had Little Scream en Lamb ook nog wel een plaatsje gegunt, maar ja...
0
geplaatst: 7 juni 2011, 21:12 uur
1. Lamb - Wise Enough
3. Little Scream - The Heron and the Fox
4. Ghostpoet - Gaaasp
Lamb is echt fantastisch. wat een prachtige stem heeft Lou Rhodes toch.
Low was een mooie verrassing, naam veel voorbij zien komen maar nooit geluisterd, toch maar eens proberen.
Little Scream en Ghostpoet waren aardig, met de overige 4 kon ik niet veel.
Niet zo'n goede ladder wat mij betreft.
3. Little Scream - The Heron and the Fox
4. Ghostpoet - Gaaasp
Lamb is echt fantastisch. wat een prachtige stem heeft Lou Rhodes toch.
Low was een mooie verrassing, naam veel voorbij zien komen maar nooit geluisterd, toch maar eens proberen.
Little Scream en Ghostpoet waren aardig, met de overige 4 kon ik niet veel.
Niet zo'n goede ladder wat mij betreft.
0
geplaatst: 7 juni 2011, 21:19 uur
1. Kitty, Daisy & Lewis - I'm So Sorry
2. Ghostpoet - Gaaasp
3. Low - Nothing But Heart
4. The Kills - Future Starts Slow
K, D & L was voor mij de verrassing en ook veruit het leukste liedje: echt een heel fijne ska-deun. Ghostpoet is ook tof, al vond ik dat ladder van een paar weken geleden wel boeiender. Verder vond ik er niet veel aan. Ik merk dat ik de hiphop in dit spel maar een enkele keer kan waarderen. Zoiets als Random Axe vind ik echt geen klap aan, helemaal niet mijn ding. De oudgedienden Lamb, Low en The Kills komen niet in de buurt van hun beste werk, maar de laatste twee halen toch nog de top 4.
2. Ghostpoet - Gaaasp
3. Low - Nothing But Heart
K, D & L was voor mij de verrassing en ook veruit het leukste liedje: echt een heel fijne ska-deun. Ghostpoet is ook tof, al vond ik dat ladder van een paar weken geleden wel boeiender. Verder vond ik er niet veel aan. Ik merk dat ik de hiphop in dit spel maar een enkele keer kan waarderen. Zoiets als Random Axe vind ik echt geen klap aan, helemaal niet mijn ding. De oudgedienden Lamb, Low en The Kills komen niet in de buurt van hun beste werk, maar de laatste twee halen toch nog de top 4.
0
geplaatst: 7 juni 2011, 21:24 uur
1. Kitty, Daisy & Lewis - I'm So Sorry
2. Ghostpoet - Gaaasp
3. Lamb - Wise Enough
Kitty, Daisy en ook Lewis maken me altijd blij! Ghostpoet heeft eigenlijk alleen maar leuke nummers op z'n plaat, behalve misschien Liiines (ja, hij houdt van klinkers in drievoud). Lamb toont dat ze nog wat voorstellen anno 2011 en The Kills klinken wel fijn, zoals ze precies altijd klinken. Zolang het maar voor een nummertje is...
Low lijkt altijd een dubbeltje op z'n kant, al erg mooie dingen gehoord, maar ook tergend enerverende nummers waarvan je een mes in je oog zou rammen. Deze is helaas uit die laatste categorie. Meindert doet trouwens nog beter, daarbij mogen er twee messen in m'n oog alsjeblief. Danku.
2. Ghostpoet - Gaaasp
3. Lamb - Wise Enough
Kitty, Daisy en ook Lewis maken me altijd blij! Ghostpoet heeft eigenlijk alleen maar leuke nummers op z'n plaat, behalve misschien Liiines (ja, hij houdt van klinkers in drievoud). Lamb toont dat ze nog wat voorstellen anno 2011 en The Kills klinken wel fijn, zoals ze precies altijd klinken. Zolang het maar voor een nummertje is...
Low lijkt altijd een dubbeltje op z'n kant, al erg mooie dingen gehoord, maar ook tergend enerverende nummers waarvan je een mes in je oog zou rammen. Deze is helaas uit die laatste categorie. Meindert doet trouwens nog beter, daarbij mogen er twee messen in m'n oog alsjeblief. Danku.
0
geplaatst: 7 juni 2011, 21:46 uur
1. Random Axe - The Hex
3. Lamb - Wise Enough
4. Kitty, Daisy & Lewis - I'm So Sorry
Random Axe en iets minder The Kills steken er in deze nogal
ladder, bovenuit.
Daarna een gat naar de nummer 3 Lamb, die al net zo begon als de slaapverwekkende tracks van Little Scream en Low, met dien verstande dat naarmate het nummer vordert, ik toch moet toegeven dat het verwordt tot een nog nader te bepalen schoonheid die ik niet meer verwachtte. Kitty en co is gewoon een vrolijk deuntje en alleen daarom al snel beter dan wat hieronder nog voorbij hobbelt.
Meindert miste net de boot, niet bijzonder maar ook niet zo slecht als de meerderheid hier wenst aan te geven. Little Scream en Low mogen van mij meteen in het archief om nooit meer opgeduikeld te worden. Ghostpoet's Gaaasp vond ik eigenlijk nog zijn beste track tot nu toe maar ik kan dat Engelse accent van hem maar niet verdragen.
3. Lamb - Wise Enough
4. Kitty, Daisy & Lewis - I'm So Sorry
Random Axe en iets minder The Kills steken er in deze nogal
ladder, bovenuit.Daarna een gat naar de nummer 3 Lamb, die al net zo begon als de slaapverwekkende tracks van Little Scream en Low, met dien verstande dat naarmate het nummer vordert, ik toch moet toegeven dat het verwordt tot een nog nader te bepalen schoonheid die ik niet meer verwachtte. Kitty en co is gewoon een vrolijk deuntje en alleen daarom al snel beter dan wat hieronder nog voorbij hobbelt.
Meindert miste net de boot, niet bijzonder maar ook niet zo slecht als de meerderheid hier wenst aan te geven. Little Scream en Low mogen van mij meteen in het archief om nooit meer opgeduikeld te worden. Ghostpoet's Gaaasp vond ik eigenlijk nog zijn beste track tot nu toe maar ik kan dat Engelse accent van hem maar niet verdragen.
0
geplaatst: 7 juni 2011, 22:11 uur
1 Little Scream - The Heron and the Fox
2 The Kills - Future Starts Slow
3 Kitty, Daisy & Lewis - I'm So Sorry
4 Lamb - Wise Enough
2 The Kills - Future Starts Slow
3 Kitty, Daisy & Lewis - I'm So Sorry
4 Lamb - Wise Enough
* denotes required fields.