MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Outs & Ladders algemeen discussietopic

zoeken in:
Dwejkk_ schreef:
Voor de mensen die zich afvroegen waar die bleef, als de zoekfunctie weer perfect werkt open ik het topic voor de jaarlijkse album knock-out .
Volgens mij doet 'ie het weer.

En hij is er: Muziek >> Muziekgames >> Knock-out: Albums (Versie 7)

wibro schreef:
(quote)

Mooi werk "Dwejkk". Ik blijf gewoon doorgaan met de album knock-outs van de jaren zeventig. Voor de geïnteresseerden; wij zijn nu bezig met de 4e ronde Knock-out: 1974

Ik zou graag meedoen, maar ik ken verdomd weinig albums uit die periode.

De grote top 2000 ko is begonnen

Casartelli (moderator)
Casartelli schreef:
Zojuist is de Prog Songs KO geopend!

En we hebben het inmiddels tot de 2e ronde geschopt!

MDV
Is er animo voor een grote metalladder? Die eindigt met een top 50? Iets in deze richting:
-Iedereen nomineert een aantal nummers, maximaal twee per artiest per user
-In totaal maken we een lijst van 500 die verdeeld wordt in ladders van 5
-De eerste ronde wordt gespeeld met een puntensysteem waarbij de nummers 1 en 2 doorgaan
-De tweede ronde wordt gespeeld met een top 4 systeem, de helft valt af
-De laatste ronde wordt gespeeld door te stemmen op de overgebleven nummers, de 50 best scorende komen in de lijst

MDV, lijkt me leuk...
En als je hulp nodig heb, wil ik je best helpen

Casartelli (moderator)
Heeft op papier wel mijn interesse. Van de andere kant ben ik wat huiverig voor deelname aan weer een (intensief) luisterspelletje.

Casartelli schreef:
Heeft op papier wel mijn interesse. Van de andere kant ben ik wat huiverig voor deelname aan weer een (intensief) luisterspelletje.

plus 1

Lijkt me ook leuk, heb wel zin om weer eens wat metal te luisteren. Ik zal in ieder geval wat platen nomineren en daarna hier en daar wat meestemmen, heb echter net als onderstaanden niet de tijd om hier fulltime mee bezig te zijn

aslan (crew)
MDV schreef:
Ieen grote metalladder?

oké, laat het me maar weten als je van start gaat

MDV
Zo te horen willen jullie wel, dus ik open vandaag nog het topic. Wat denken jullie dat een goed aantal is om per persoon te nomineren? 15? 20? Meer?
En als je hulp nodig heb, wil ik je best helpen

Een beetje hulp kan ik inderdaad wel gebruiken. Ik weet niet zeker of ik altijd online ben om de nieuwe ladder te plaatsen, en ik zou eigenlijk niet weten hoe ik een kluit van 500 nummers onderverdeel in onwillekeurige ladders van 5.. Iets met excel toch?

Casartelli (moderator)
MDV schreef:
Zo te horen willen jullie wel, dus ik open vandaag nog het topic. Wat denken jullie dat een goed aantal is om per persoon te nomineren? 15? 20? Meer?

Ik zou zeggen: 10 per persoon en zodra het wat stilvalt kun je een inschatting maken tot hoe ver je uiteindelijk wilt gaan en mensen een 2e (en evt. 3e) serie laten indienen.
MDV schreef:
Een beetje hulp kan ik inderdaad wel gebruiken. Ik weet niet zeker of ik altijd online ben om de nieuwe ladder te plaatsen, en ik zou eigenlijk niet weten hoe ik een kluit van 500 nummers onderverdeel in onwillekeurige ladders van 5.. Iets met excel toch?

Kan ik je anders ook wel even mee helpen.

Afijn, aan hulp geen gebrek dus.

Mensen, we beginnen maar weer eens aan een nieuwe KO Songs, en wel die van 1989!

Ik heb mijn nominaties al klaarliggen.

Tijd voor de KO Songs 1990!

Is er interesse voor een tijdloze KO (met nummers van de tijdloze 100 van studio brussel), dus een herhaling van deze. Een KO die een beetje hetzelfde is als de top 2000 KO maar die sneller gedaan zou zijn.

Als die er komt, doe ik mee

Leuk idee Arcade Monkeys

De Commerciele jaren 90 Ko is begonnen

Muziek >> Muziekgames >> Commerciele Jaren 90 Ko

Inmiddels de Knock-out: 1973 geopend.

De KO Songs 1991 is geopend!

Wie doet mee aan de KO Songs 1992?

De Knock-out: 1973 is inmiddels de derde ronde ingegaan.

Voor de mensen die alleen dit topic in hun updates hebben:
Muziek >> Toplijsten en favorieten >> De MuMe Top 40 Editie #2: De 70s

Net zoals vorig jaar. De 60s zijn afgelopen weekend afgesloten. Stel een top 20 samen en daar bereken ik dan een uiteindelijk top 40 uit.

De Knock-out: 1973 is inmiddels de vierde ronde ingegaan.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:20 uur

geplaatst: vandaag om 05:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.