Muziek / Muziekgames / Knock-Outs & Ladders algemeen discussietopic
zoeken in:
0
geplaatst: 24 december 2011, 13:10 uur
Dwejkk_ schreef:
Voor de mensen die zich afvroegen waar die bleef, als de zoekfunctie weer perfect werkt open ik het topic voor de jaarlijkse album knock-out
.
Volgens mij doet 'ie het weer. Voor de mensen die zich afvroegen waar die bleef, als de zoekfunctie weer perfect werkt open ik het topic voor de jaarlijkse album knock-out
. 
0
geplaatst: 28 december 2011, 17:47 uur
En hij is er: Muziek >> Muziekgames >> Knock-out: Albums (Versie 7)
Ik zou graag meedoen, maar ik ken verdomd weinig albums uit die periode.
wibro schreef:
Mooi werk "Dwejkk". Ik blijf gewoon doorgaan met de album knock-outs van de jaren zeventig. Voor de geïnteresseerden; wij zijn nu bezig met de 4e ronde Knock-out: 1974
(quote)
Mooi werk "Dwejkk". Ik blijf gewoon doorgaan met de album knock-outs van de jaren zeventig. Voor de geïnteresseerden; wij zijn nu bezig met de 4e ronde Knock-out: 1974
Ik zou graag meedoen, maar ik ken verdomd weinig albums uit die periode.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 9 januari 2012, 22:58 uur
En we hebben het inmiddels tot de 2e ronde geschopt!
0
geplaatst: 23 januari 2012, 09:40 uur
Is er animo voor een grote metalladder? Die eindigt met een top 50? Iets in deze richting:
-Iedereen nomineert een aantal nummers, maximaal twee per artiest per user
-In totaal maken we een lijst van 500 die verdeeld wordt in ladders van 5
-De eerste ronde wordt gespeeld met een puntensysteem waarbij de nummers 1 en 2 doorgaan
-De tweede ronde wordt gespeeld met een top 4 systeem, de helft valt af
-De laatste ronde wordt gespeeld door te stemmen op de overgebleven nummers, de 50 best scorende komen in de lijst
-Iedereen nomineert een aantal nummers, maximaal twee per artiest per user
-In totaal maken we een lijst van 500 die verdeeld wordt in ladders van 5
-De eerste ronde wordt gespeeld met een puntensysteem waarbij de nummers 1 en 2 doorgaan
-De tweede ronde wordt gespeeld met een top 4 systeem, de helft valt af
-De laatste ronde wordt gespeeld door te stemmen op de overgebleven nummers, de 50 best scorende komen in de lijst
0
geplaatst: 23 januari 2012, 11:43 uur
MDV, lijkt me leuk...
En als je hulp nodig heb, wil ik je best helpen
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 23 januari 2012, 11:50 uur
Heeft op papier wel mijn interesse. Van de andere kant ben ik wat huiverig voor deelname aan weer een (intensief) luisterspelletje.
0
geplaatst: 23 januari 2012, 11:51 uur
Casartelli schreef:
Heeft op papier wel mijn interesse. Van de andere kant ben ik wat huiverig voor deelname aan weer een (intensief) luisterspelletje.
plus 1
0
geplaatst: 23 januari 2012, 11:54 uur
Lijkt me ook leuk, heb wel zin om weer eens wat metal te luisteren. Ik zal in ieder geval wat platen nomineren en daarna hier en daar wat meestemmen, heb echter net als onderstaanden niet de tijd om hier fulltime mee bezig te zijn 

0
aslan (crew)
geplaatst: 23 januari 2012, 12:16 uur
MDV schreef:
Ieen grote metalladder?
Ieen grote metalladder?
oké, laat het me maar weten als je van start gaat
0
geplaatst: 23 januari 2012, 12:31 uur
Zo te horen willen jullie wel, dus ik open vandaag nog het topic. Wat denken jullie dat een goed aantal is om per persoon te nomineren? 15? 20? Meer?
Een beetje hulp kan ik inderdaad wel gebruiken. Ik weet niet zeker of ik altijd online ben om de nieuwe ladder te plaatsen, en ik zou eigenlijk niet weten hoe ik een kluit van 500 nummers onderverdeel in onwillekeurige ladders van 5.. Iets met excel toch?
Een beetje hulp kan ik inderdaad wel gebruiken. Ik weet niet zeker of ik altijd online ben om de nieuwe ladder te plaatsen, en ik zou eigenlijk niet weten hoe ik een kluit van 500 nummers onderverdeel in onwillekeurige ladders van 5.. Iets met excel toch?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 23 januari 2012, 12:56 uur
MDV schreef:
Zo te horen willen jullie wel, dus ik open vandaag nog het topic. Wat denken jullie dat een goed aantal is om per persoon te nomineren? 15? 20? Meer?
Ik zou zeggen: 10 per persoon en zodra het wat stilvalt kun je een inschatting maken tot hoe ver je uiteindelijk wilt gaan en mensen een 2e (en evt. 3e) serie laten indienen.
MDV schreef:
Kan ik je anders ook wel even mee helpen.
Afijn, aan hulp geen gebrek dus.
0
geplaatst: 27 januari 2012, 20:57 uur
Mensen, we beginnen maar weer eens aan een nieuwe KO Songs, en wel die van 1989!
0
geplaatst: 3 maart 2012, 22:29 uur
Is er interesse voor een tijdloze KO (met nummers van de tijdloze 100 van studio brussel), dus een herhaling van deze. Een KO die een beetje hetzelfde is als de top 2000 KO maar die sneller gedaan zou zijn.
0
geplaatst: 4 maart 2012, 21:43 uur
0
geplaatst: 5 juni 2012, 22:40 uur
Voor de mensen die alleen dit topic in hun updates hebben:
Muziek >> Toplijsten en favorieten >> De MuMe Top 40 Editie #2: De 70s
Net zoals vorig jaar. De 60s zijn afgelopen weekend afgesloten. Stel een top 20 samen en daar bereken ik dan een uiteindelijk top 40 uit.
Muziek >> Toplijsten en favorieten >> De MuMe Top 40 Editie #2: De 70s
Net zoals vorig jaar. De 60s zijn afgelopen weekend afgesloten. Stel een top 20 samen en daar bereken ik dan een uiteindelijk top 40 uit.
0
geplaatst: 20 juni 2012, 19:17 uur
En ook de 80s-editie is alweer begonnen:
Muziek >> Toplijsten en favorieten >> De MuMe Top 40 Editie #2: De 80s
Muziek >> Toplijsten en favorieten >> De MuMe Top 40 Editie #2: De 80s
* denotes required fields.