MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1984

zoeken in:
Download complete! Even luisteren.

sheep67 schreef:
Geen link te vinden..........misschien diegene die deze kraker heeft genomineerd?
Bij voorbaat bij mij geen kans tegen Prince.

Wat mij betreft is je stem dan ongeldig.

4-2

Prince is natuurlijk ook goed, maar ik vind dit ook een leuk nummer (ondanks het licht irritante begin).

Nogmaals, Arrie. In 1984 had ik zeker geen oog voor Ensemble. Purple Rain heb ik nog op originele cassette aangeschaft in 1984. Prince was voor mij de ontdekking van 84.
Dat nummer gaat het dus niet winnen.

Ja, maar dat is toch geen manier van stemmen? Nouja, het is Arthurs KO, dus hij bepaalt.

Sorry hoor maar in de Greatest Hits K.O. had ik ook een nummer genomineerd, waarvan vrijwel niemand een link kon vinden (bleek achteraf) en toen stemde ook iedereen op dat andere wel te beluisteren nummer.

Of...

Je laat deze battle als laatste doen in deze ronde, zodat iedereen die op deze battle wil stemmen de gelegenheid heeft om die download eerst binnen te halen.

Ach Poeha.........ik moet zo vaak pijn en moeite doen om nummers op te sporen en doe dat dan ook maar Prince in 1984 was voor mij helemaal top. Probeer me ook in te leven in het jaartal. Dat heb ik Arrie eerder uitgelegd. Dat is het voordeel dat ik 84 bewust heb meegemaakt.
Ensemble kwam toen niet in mijn woordenboek voor.

Ik snap hem niet geloof ik. Het gaat er toch niet om wat je in "84 leuk vond. Het gaat om twee liedjes en welke je (nu) het leukste vindt (tenminste ik denk dat dit de bedoeling van het spelletje is).

5-2

8. Echo & The Bunnymen - Ocean Rain Vs. Scorpions - Still Loving You

1-0

1-1

2-1

4-2

9. The Smiths - What Difference Does It Make? Vs. What Fun - The Right Side Won

1-0

2-3

DjFrankie (moderator)
2-4

2-5 beide niet echt geweldig

3-5

Gast
geplaatst: vandaag om 04:14 uur

geplaatst: vandaag om 04:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.