Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1984
zoeken in:
0
geplaatst: 18 juni 2011, 22:38 uur
sheep67 schreef:
Geen link te vinden..........misschien diegene die deze kraker heeft genomineerd?
Bij voorbaat bij mij geen kans tegen Prince.
Geen link te vinden..........misschien diegene die deze kraker heeft genomineerd?
Bij voorbaat bij mij geen kans tegen Prince.
Wat mij betreft is je stem dan ongeldig.
0
geplaatst: 18 juni 2011, 22:40 uur
4-2
Prince is natuurlijk ook goed, maar ik vind dit ook een leuk nummer (ondanks het licht irritante begin).
Prince is natuurlijk ook goed, maar ik vind dit ook een leuk nummer (ondanks het licht irritante begin).
0
geplaatst: 18 juni 2011, 22:45 uur
Nogmaals, Arrie. In 1984 had ik zeker geen oog voor Ensemble. Purple Rain heb ik nog op originele cassette aangeschaft in 1984. Prince was voor mij de ontdekking van 84.
Dat nummer gaat het dus niet winnen.
Dat nummer gaat het dus niet winnen.
0
geplaatst: 18 juni 2011, 22:48 uur
Ja, maar dat is toch geen manier van stemmen? Nouja, het is Arthurs KO, dus hij bepaalt.
0
geplaatst: 18 juni 2011, 22:54 uur
Sorry hoor maar in de Greatest Hits K.O. had ik ook een nummer genomineerd, waarvan vrijwel niemand een link kon vinden (bleek achteraf) en toen stemde ook iedereen op dat andere wel te beluisteren nummer.
Of...
Je laat deze battle als laatste doen in deze ronde, zodat iedereen die op deze battle wil stemmen de gelegenheid heeft om die download eerst binnen te halen.
Of...
Je laat deze battle als laatste doen in deze ronde, zodat iedereen die op deze battle wil stemmen de gelegenheid heeft om die download eerst binnen te halen.
0
geplaatst: 18 juni 2011, 22:58 uur
Ach Poeha.........ik moet zo vaak pijn en moeite doen om nummers op te sporen en doe dat dan ook maar Prince in 1984 was voor mij helemaal top. Probeer me ook in te leven in het jaartal. Dat heb ik Arrie eerder uitgelegd. Dat is het voordeel dat ik 84 bewust heb meegemaakt.
Ensemble kwam toen niet in mijn woordenboek voor.
Ensemble kwam toen niet in mijn woordenboek voor.
0
geplaatst: 18 juni 2011, 23:02 uur
Ik snap hem niet geloof ik. Het gaat er toch niet om wat je in "84 leuk vond. Het gaat om twee liedjes en welke je (nu) het leukste vindt (tenminste ik denk dat dit de bedoeling van het spelletje is).
0
geplaatst: 18 juni 2011, 23:48 uur
8. Echo & The Bunnymen - Ocean Rain Vs. Scorpions - Still Loving You
0
geplaatst: 19 juni 2011, 01:16 uur
9. The Smiths - What Difference Does It Make? Vs. What Fun - The Right Side Won
* denotes required fields.