Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1984
zoeken in:
0
geplaatst: 19 juni 2011, 20:07 uur
Boys of Summer door, nu deze nominatie ook nog proberen te redden.26. Bryan Adams - Summer Of 69 Vs. The Pogues - Streams of Whiskey
0-1
0
geplaatst: 19 juni 2011, 20:09 uur
3-2
Maar Boys of Summer door ten koste van Renee, daar schieten woorden en smileys te kort.
Maar Boys of Summer door ten koste van Renee, daar schieten woorden en smileys te kort.
0
geplaatst: 19 juni 2011, 20:16 uur
27. Bruce Springsteen - Born In The U.S.A. Vs. Everything but the Girl - Each and Everyone
Net een paar sterke lotingen gehad krijgen we dit...
Net een paar sterke lotingen gehad krijgen we dit...
0
geplaatst: 19 juni 2011, 20:37 uur
28. Tears for Fears – Shout Vs. U2 - Pride (in the Name of Love)
0
geplaatst: 19 juni 2011, 20:53 uur
4-5
Je kunt toch wel merken dat er een soort van anti-Bruce stemming heerst op MuMe, het is niet zijn allersterkste single, dat geef ik toe...maar verliezen van dat nummer van EbtG
Wel mooi dat Don Henley door is.
Je kunt toch wel merken dat er een soort van anti-Bruce stemming heerst op MuMe, het is niet zijn allersterkste single, dat geef ik toe...maar verliezen van dat nummer van EbtG

0
geplaatst: 19 juni 2011, 20:57 uur
Poeha schreef:
4-5
4-5

Inderdaad jammer van Bruce

* denotes required fields.