Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1984
zoeken in:
0
geplaatst: 15 juni 2011, 21:12 uur
5. Siouxsie & the Banshees - Dear Prudence Vs. Dead Can Dance - Fortune
0-1
0-1
0
geplaatst: 15 juni 2011, 21:14 uur
ArthurDZ schreef:
Er hebben enkele veranderingen plaatsgevonden: Phil Collins & Phillip Bailey komen uit 1985 en heb ik vervangen door Love Is A Batllefield
Er hebben enkele veranderingen plaatsgevonden: Phil Collins & Phillip Bailey komen uit 1985 en heb ik vervangen door Love Is A Batllefield
Die komt gewoon uit 1984 hoor, heb ik speciaal daarom geselecteerd

Axel F. er nu al uit ...tsss...
0
geplaatst: 15 juni 2011, 21:23 uur
Officieel komt deze inderdaad uit '84, hij kwam echter pas in 1985 in de Europese hitlijsten. In Nederland op 5 januari 1985. Dus de volgende KO kan je hem met een gerust hart opnieuw nomineren

0
geplaatst: 15 juni 2011, 21:24 uur
[6. Bronski Beat - Smalltown Boy Vs. Manuel Göttsching - E2-E4
0-0
0-0
0
geplaatst: 15 juni 2011, 21:36 uur
vigil schreef:
Officieel komt deze inderdaad uit '84, hij kwam echter pas in 1985 in de Europese hitlijsten. In Nederland op 5 januari 1985. Dus de volgende KO kan je hem met een gerust hart opnieuw nomineren
(quote)
Misschien kom ik nu wat zeurderig over (ja, ja ik weet het), maar ik heb hem ook uit de Amerikaanse hitlijsten gehaald en het gaat toch om de song van het jaar.... en of die nu in Europa of in Amerika of waar dan ook in 1984 in de hitlijsten stond...
En dan had ik hem het liefst willen vervangen voor Ollie and Jerry - There's No Stopping Us en niet voor Love is a Battlefield.
Maar ja ik zal me er wel bij neerleggen dan. Maar dan wel allemaal op Battlefield stemmen he

0
geplaatst: 15 juni 2011, 21:38 uur
7. Queen - I Want To Break Free Vs. Bruce Cockburn - If I had a rocket launcher
0
geplaatst: 15 juni 2011, 21:39 uur
Poeha schreef:
Misschien kom ik nu wat zeurderig over (ja, ja ik weet het), maar ik heb hem ook uit de Amerikaanse hitlijsten gehaald en het gaat toch om de song van het jaar.... en of die nu in Europa of in Amerika of waar dan ook in 1984 in de hitlijsten stond...
En dan had ik hem het liefst willen vervangen voor Ollie and Jerry - There's No Stopping Us en niet voor Love is a Battlefield.
Maar ja ik zal me er wel bij neerleggen dan. Maar dan wel allemaal op Battlefield stemmen he
(quote)
Sorry, maar op de discografiepagina van Phil Collins op wikipedia staat het nummer bij 1985. Vandaar de vervanging. Maar in 1985 mag het nummer natuurlijk wel meedoen

1-0
0
geplaatst: 15 juni 2011, 21:40 uur
Poeha schreef:
Maar dan wel allemaal op Battlefield stemmen he
(quote)
Maar dan wel allemaal op Battlefield stemmen he
Ik kijk wel uit

0
geplaatst: 15 juni 2011, 21:41 uur
ArthurDZ schreef:
Sorry, maar op de discografiepagina van Phil Collins op wikipedia staat het nummer bij 1985. Vandaar de vervanging. Maar in 1985 mag het nummer natuurlijk wel meedoen
In Engeland kwam deze ook pas in februari op single. Daar is de website van ome Phil vast op gericht.(quote)

0
geplaatst: 15 juni 2011, 21:46 uur
vigil schreef:
(quote)
In Engeland kwam deze ook pas in februari op single. Daar is de website van ome Phil vast op gericht. Je moet ook bij Philip Bailey kijken. Het album Chinese Wall (met dit nummer erop) kwam al in 1984 uit.
0
geplaatst: 15 juni 2011, 21:47 uur
remcodulac schreef:
Je moet ook bij Philip Bailey kijken. Het album Chinese Wall (met dit nummer erop) kwam al in 1984 uit.
(quote)
Je moet ook bij Philip Bailey kijken. Het album Chinese Wall (met dit nummer erop) kwam al in 1984 uit.
ik weet

* denotes required fields.