Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1984
zoeken in:
0
geplaatst: 21 juni 2011, 22:28 uur
0
geplaatst: 21 juni 2011, 22:34 uur
Tribal Gathering schreef:
3-3 Allebei mindere nummers van hele goede bands
3-3 Allebei mindere nummers van hele goede bands
Dat komt inderdaad dichter bij de waarheid.
Nou ja, waarheid is ook weer zo'n beladen begrip.
0
geplaatst: 21 juni 2011, 22:36 uur
Laat ik het anders formuleren. Ze hebben de pech zo'n wereldnummer te hebben gemaakt dat de rest erbij verkleurd. Midge Ure heeft ook nog eens solo een aantal oninteressante albums afgeleverd.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 21 juni 2011, 22:40 uur
sheep67 schreef:
Laat ik het anders formuleren. Ze hebben de pech zo'n wereldnummer te hebben gemaakt dat de rest erbij verkleurd. Midge Ure heeft ook nog eens solo een aantal oninteressante albums afgeleverd.
Deze battle is sowieso niet interressant, Red Army Blues eruit
10 maal beter dan deze beide 
0
geplaatst: 21 juni 2011, 22:44 uur
23. Siouxsie & the Banshees – Dazzle Vs. Queen - Hammer To Fall
Hierna een aantal battles waarbij ik het zeker niet eens zal zijn met de einduitslag
Hierna een aantal battles waarbij ik het zeker niet eens zal zijn met de einduitslag

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 21 juni 2011, 22:46 uur
Mooiste nummer van The Sound moet het op zijn sloffen kunnen winnen tegen Duitse Hitmachine
0
geplaatst: 21 juni 2011, 22:50 uur
DjFrankie schreef:
Mooiste nummer van The Sound moet het op zijn sloffen kunnen winnen tegen Duitse Hitmachine
(quote)
Is dat hun mooiste nummer? Moest hem toch nog beluisteren, want ben een The Sound adept geworden de laatste 2 maanden, althans van From The Lions Mouth, maar Alphaville heeft toch een speciaal plekkie bij mij (als 80's freak).
Ben "Winter" al aan het beluisteren en inderdaad ook weer een sterk nummer van TS.
* denotes required fields.