MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1984

zoeken in:
9-6

10-6

Arthur next round

Halve finale: tot de 11,2 verschil

1. U2 - The Unforgettable Fire Vs. Depeche Mode - Blasphemous Rumours
2. Echo & The Bunnymen - The Killing Moon Vs. Talk Talk - Such a Shame

1. U2 - The Unforgettable Fire Vs. Depeche Mode - Blasphemous Rumours

1-0

3-0

3-1

5-2

5-3 eitje

En daar heb je Poeha weer

laxus11 schreef:
En daar heb je Poeha weer

Ja, moest vanmorgen weg, maar jullie hebben je best gedaan, want 2 van mijn nominaties in de halve finale , nog nooit gebeurd met mijn muzikale smaak

vigil schreef:
Misschien wel het beste TT tegen het bijna beste DM nummer...

Beste van Talk Talk is natuurlijk Such a Shame en beste van DM is natuurlijk Everything Counts (met Blasphemous Rumours dicht in de buurt)
En aangezien het mooiste U2 nummer (Bullet The Blue Sky) hier niet meedoet, stem ik dus op DM.

Jammer, nu is de finale van tevoren al bepaald. Iedere andere loting was beter geweest.

6-3

Als jij nu gewoon 5-4 had gestemd, misschien niet, chevy.

Ik stem voor het nummer dat ik het beste vind van de twee. Blasphemy Rumours had er al uit gemoeten tegen Tomorrow Started.

Poeha schreef:
[
(quote)

Beste van Talk Talk is natuurlijk Such a Shame en beste van DM is natuurlijk Everything Counts (met Blasphemous Rumours dicht in de buurt)

Ik ben ook een enorme liefhebber van het "latere" werk van DM dus mijn favo komt uit de jaren 90

vigil schreef:
(quote)

Ik ben ook een enorme liefhebber van het "latere" werk van DM dus mijn favo komt uit de jaren 90

Enjoy the Silence Vigil

DjFrankie (moderator)
7-3

Tribal Gathering schreef:
Hup, weg met It's My Life (No Doubt heeft toch wel een hoop schade aangericht)

Ja verschrikkelijk, It's My Life stond jaren in mijn favo TT top 5, maar door de uitvoering van No Doubt bungelt hij nu onderaan de top 10, of verdwijnt hij er zelfs uit.

laxus11 schreef:
(quote)

Enjoy the Silence Vigil

Nope, vanaf mijn nummer 4 uit mijn top 10; Walking in my shoes

vigil schreef:
(quote)

Nope, vanaf mijn nummer 4 uit mijn top 10; Walking in my shoes

Ach kan ook

8-3

Vind die versie van No Doubt nog niet zo heel slecht eigenlijk

Overigens is mijn plan om morgenavond te beginnen met mijn al eerder aangekondigde "80's Synthpop KO"

vigil schreef:
Overigens is mijn plan om morgenavond te beginnen met mijn al eerder aangekondigde "80's Synthpop KO"

Graag zelfs, vigil

Poeha schreef:
Jawel

What's up?

Ondertussen gaan de formaliteiten hier gewoon door (Unforgetable Fire vs. Such a Shame welke Such a Shame met groot gemak wint, of niet soms)?

8-3

Gast
geplaatst: vandaag om 09:08 uur

geplaatst: vandaag om 09:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.