MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1984

zoeken in:
vigil schreef:
(quote)

What's up?

Dat Lex die versie van No Doubt niet eens zo slecht vond.

laxus11 schreef:
Vind die versie van No Doubt nog niet zo heel slecht eigenlijk

Eindelijk nog iemand die er zo over denkt. Komt niet in de buurt van het origineel uiteraard (is mijn favoriete nummers op het gelijknamige album), maar ik noem het zonder schroom een mooie cover.

chevy93 schreef:
Ondertussen gaan de formaliteiten hier gewoon door (Unforgetable Fire vs. Such a Shame welke Such a Shame met groot gemak wint, of niet soms)?

Met welk gemak maakt me dan nog niet zo heel veel uit

Arno schreef:
(quote)

Eindelijk nog iemand die er zo over denkt. Komt niet in de buurt van het origineel uiteraard (is mijn favoriete nummers op het gelijknamige album), maar ik noem het zonder schroom een mooie cover.

Het orgineel is inderdaad beter maar toch vind ik het een leuke cover

Misschien is het voor later ook nog een optie om een K.O. Knock-Out Songs te maken van alle winnaars vanaf 1965 tot en met ....?

8-4

Wat hebben jullie toch allemaal met U2?

O ja

9-4

chevy93 schreef:
Ondertussen gaan de formaliteiten hier gewoon door (Unforgetable Fire vs. Such a Shame welke Such a Shame met groot gemak wint, of niet soms)?

8-3

Ik denk eerder dat het een kraker van een battle gaat worden

Lukas schreef:
8-4

Wat hebben jullie toch allemaal met U2?

Omdat het een goeie band is Lukas

tot en met 1991 wel ja

vigil schreef:
tot en met 1991 wel ja

Dat was inderdaad de beste U2 periode

mwa... paar leuke liedjes wel. Maar toch een beetje de Coldplay van de jaren 80. Allemaal door zo'n mangel gehaald waardoor elk nummer weer hetzelfde klinkt

Arno schreef:
Eindelijk nog iemand die er zo over denkt.
Zo erg is het nou ook weer niet. Ik denk dat er genoeg mensen zijn die No Doubt prefereren. Er is een tijd geweest dat ik dat ook had, maar toen vond ik zo'n beetje elke cover beter. Vooral omdat dat de versie was die ik het eerst leerde kennen. Zo was Behind Blue Eyes van Limp Bizkit dé versie. Zelfde geldt voor o.a. American Pie ( ) en Owner of a Lonely Heart (Wie kent Max Graham nog?). It's My Life is heel lang ook zo'n nummer geweest, het origineel vond ik veel te tam en zeikerig. Het is pas sinds een aantal maanden (sinds ik naar meer ben gaan luisteren dan alleen de zang) dat ik het origineel ook kan waarderen.

Wat niet wegneemt dat Mad World van Gary Jules nog altijd de beste versie is.

vigil schreef:
Overigens is mijn plan om morgenavond te beginnen met mijn al eerder aangekondigde "80's Synthpop KO"

Dat klinkt ook wel leuk

chevy93 schreef:
(quote)
.
Wat niet wegneemt dat Mad World van Gary Jules nog altijd de beste versie is.

Damn zo'n leuk stukje en dan eindigen met deze zin

Lukas schreef:
mwa... paar leuke liedjes wel. Maar toch een beetje de Coldplay van de jaren 80. Allemaal door zo'n mangel gehaald waardoor elk nummer weer hetzelfde klinkt

Ook niks mis met Coldplay

10-4

laxus11 schreef:
(quote)

Ook niks mis met Coldplay

Nee, zelfde als U2. Paar leuke liedjes wel

vigil schreef:
Damn zo'n leuk stukje en dan eindigen met deze zin

Buiten het feit dat het origineel gewoon bout is, heb jij Donnie Darko zeker nog nooit gezien?

Lukas schreef:
Klopt, maar toch niet anders dan bv. The Alan Parsons Project?

chevy93 schreef:
(quote)
Buiten het feit dat het origineel gewoon bout is, heb jij Donnie Darko zeker nog nooit gezien?

(quote)

Klopt, maar ik begrijp dat als ik die film bekeken heb er net zo over denk.

vigil schreef:
Klopt, maar ik begrijp dat als ik die film bekeken heb er net zo over denk.
Als het goed is wel. maar psst.. Ik kende Mad World eerst ook alleen van Gary Jules

2. Echo & The Bunnymen - The Killing Moon Vs. Talk Talk - Such a Shame

0-1

0-2

0-3

0-4, jammer van The Killing Moon.

Ironisch eigenlijk, dat ik het nummer dat ik hier helemaal op zit te hemelen, in april nog uit mijn top 250 heb gehaald.

Halve finale al, da's toch niet zo slecht?

Is het ook niet, maar in die andere battle had The Killing Moon zeker mijn stem gehad.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:08 uur

geplaatst: vandaag om 09:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.