Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1984
zoeken in:
0
geplaatst: 16 juni 2011, 00:23 uur
0
geplaatst: 16 juni 2011, 00:30 uur
Zag je dat? Was ie er toch!
25. The Smiths - Suffer Little Children Vs. Spandau Ballet - Highly Strung
25. The Smiths - Suffer Little Children Vs. Spandau Ballet - Highly Strung
0
geplaatst: 16 juni 2011, 00:31 uur
De redder van mijn bandje! Wel belachelijk, er zijn al veel slechtere nummers doorgestemd, krijgt The Cure het uitgerekend weer zwaar tegen zo'n gitaarmasturbator

0
geplaatst: 16 juni 2011, 00:46 uur
26. Fox The Fox - Precious Little Diamond Vs. Queen - Radio Ga Ga
1-0 slechtste single ooit van Queen
1-0 slechtste single ooit van Queen
0
geplaatst: 16 juni 2011, 01:08 uur
4-3 niet het allerbeste Queen nummer, maar zeer veel beter dan dat nummer van Fox the Fox
0
geplaatst: 16 juni 2011, 01:16 uur
27. Barclay James Harvest - Rebel Woman Vs. Cocteau Twins – Lorelei
0
geplaatst: 16 juni 2011, 03:34 uur
Deze KO gaat vliegensvlug, ik heb zo'n beetje de eerste 20 battles gewoon gemist omdat ik een vergadering had vanavond en meteen zijn er al 4 nominaties van mij voorbij gekomen.
Even een update van de prestaties van mijn nominaties (en mijn gedachten daarbij):
In battle 2 werd Meat Loaf met 0-5 (+ een tikkie na in de vorm van 0-6) afgeslacht. Volslagen onterecht, maar ik had niets anders verwacht. Meat Loaf wordt niet echt gewaardeerd hier op MM
.
In battle 7 had Queen het verrassend makkelijk tegen het toch ijzersterke If I had a rocket launcher van Bruce Cockburn
In battle 13 de grootste verrassing voor mij, namelijk dat Nick Lowe wint van de schitterende live versie van Slippery People van Talking Heads.
Tot slot verliest (in mijn ogen onterecht) in battle 15 het geweldige When the Lady Smiles van de Golden Earring van het niet meer dan aardige The Right Side Won van What Fun.
Maar een tussenstand van 2 door en 2 afgevallen is voor mijn nominaties vrij ongehoord.
Even een update van de prestaties van mijn nominaties (en mijn gedachten daarbij):
In battle 2 werd Meat Loaf met 0-5 (+ een tikkie na in de vorm van 0-6) afgeslacht. Volslagen onterecht, maar ik had niets anders verwacht. Meat Loaf wordt niet echt gewaardeerd hier op MM
.In battle 7 had Queen het verrassend makkelijk tegen het toch ijzersterke If I had a rocket launcher van Bruce Cockburn
In battle 13 de grootste verrassing voor mij, namelijk dat Nick Lowe wint van de schitterende live versie van Slippery People van Talking Heads.
Tot slot verliest (in mijn ogen onterecht) in battle 15 het geweldige When the Lady Smiles van de Golden Earring van het niet meer dan aardige The Right Side Won van What Fun.
Maar een tussenstand van 2 door en 2 afgevallen is voor mijn nominaties vrij ongehoord.

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 16 juni 2011, 07:44 uur
28. The Alan Parsons Project - Prime Time Vs. Bryan Adams - Summer Of 69
0-1
0-1
* denotes required fields.