Muziek / Muziekgames / Knock-out: 1977
zoeken in:
0
geplaatst: 10 juli 2011, 11:26 uur
Als het Rush tegen Corry Konings was geweest had ik nog voor Corry gestemd...
0
geplaatst: 10 juli 2011, 12:41 uur
3-2
Corry (Konings) en de Rekels - onovertroffen; Hanny kon er niet aan tippen!
Corry (Konings) en de Rekels - onovertroffen; Hanny kon er niet aan tippen!
0
geplaatst: 10 juli 2011, 12:47 uur
GrafGantz schreef:
(quote)
Als het Corry Konings was geweest, had ik er nog begrip voor gehad...
0
geplaatst: 10 juli 2011, 13:20 uur
ranboy schreef:
2-1
Rush eruit tegen Herman Brood??? Diepe zucht.
2-1
Je heb duidelijk iets tegen Brood.
Ben best nieuwsgierig waarom?
48. Steely Dan - Aja vs Kate & Anna McGarrigle - Dancer with Bruised Knees
0
geplaatst: 10 juli 2011, 13:56 uur
sheep67 schreef:
(quote)
Hij kan niet goed zingen, hij heeft een lelijk Nederlands accent, hij heeft (bijna) geen goede liedjes, hij lijkt mij meer een karikatuur ('echte rock and roller') dan een echte mens en wat ik ervan vind om na een leven vol verslavingen zelfmoord te plegen terwijl je nog jonge kinderen hebt, laat zich raden.
Terwijl dat album van Rush juist van het hoogste niveau is, dan kan ik zo'n uitslag niet meer volgen.
0
geplaatst: 10 juli 2011, 14:00 uur
5-2
@ ranboy: Ach, recent is The Grand Illusion van Styx ook uitgeschakeld door Saturday night fever...
@ ranboy: Ach, recent is The Grand Illusion van Styx ook uitgeschakeld door Saturday night fever...

0
geplaatst: 10 juli 2011, 15:54 uur
ranboy schreef:
Hij kan niet goed zingen, hij heeft een lelijk Nederlands accent, hij heeft (bijna) geen goede liedjes, hij lijkt mij meer een karikatuur ('echte rock and roller') dan een echte mens en wat ik ervan vind om na een leven vol verslavingen zelfmoord te plegen terwijl je nog jonge kinderen hebt, laat zich raden.
Terwijl dat album van Rush juist van het hoogste niveau is, dan kan ik zo'n uitslag niet meer volgen.
(quote)
Ik durf niet te stellen dat verslavingen en ander buitensporig gedrag inherent is aan de rock 'n roll maar kan toch wel een flink rijtje artiesten opnoemen die identieke verschijnselen hadden. Daar kwalificeer ik mijn voorkeur in de muziek niet mee (ben wel wat gewend m.n. in de reggae).
Maar Brood is toch een icoon voor ons bekrompen kikkerlandje en met mij velen die van de ene in de andere verbazing vielen voor al zijn onverwachtse streken waaruit een paar uitstekende boekbundels zijn onstaan. Maar het verdriet wat hij achterlaat en met name voor zijn kinderen had ik het ook moeilijk mee.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 10 juli 2011, 21:46 uur
ranboy schreef:
Ik heb bij geen van de tegenstemmers een stem op zelfs maar één Rushalbum kunnen ontdekken, dus we weten wel weer ongeveer hoe laat het is.
0
geplaatst: 10 juli 2011, 21:54 uur
Dat zegt niets natuurlijk. Ook ik heb op geen enkel Rushalbum gestemd, hoewel ik toch twee Rushalbums in de kast heb staan
.
Verrassend vind ik de uitschakeling van Rush overigens wel, gezien het gemiddelde van maar liefst 4,05.
.Verrassend vind ik de uitschakeling van Rush overigens wel, gezien het gemiddelde van maar liefst 4,05.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 10 juli 2011, 22:15 uur
wibro schreef:
Ook ik heb op geen enkel Rushalbum gestemd, hoewel ik toch twee Rushalbums in de kast heb staan
.
Ook ik heb op geen enkel Rushalbum gestemd, hoewel ik toch twee Rushalbums in de kast heb staan
. Dat maakt toch nieuwsgierig...

0
geplaatst: 10 juli 2011, 22:19 uur
Grace Under Pressure (1984) en Power Windows (1985), beiden op vinyl. Mijn platenspeler is helaas kapot, dus ik kan ze nu niet beluisteren en ik ga niet stemmen op een album waarvan het te lang geleden is dat ik de betreffende muziek gehoord heb.
0
geplaatst: 10 juli 2011, 23:48 uur
49.John Martyn - One World vs Elvis Presley - Moody Blue
Ter info: 3-2
Ter info: 3-2
0
geplaatst: 10 juli 2011, 23:57 uur
GrafGantz schreef:
(quote)
Begrijp ik hieruit dat er albums van Corry Konings zijn die jij in z'n geheel kent?

* denotes required fields.