MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: 1977

zoeken in:
1-0

1-2

Going for the One vind ik dus het beste album Aller Tijden

Zephyr
1-3

1-4

Jan Akkerman is live prima, in een kleine club; van plaat zelden

51. Randy Newman - Little Criminals vs Uriah Heep - Firefly

1-1

(beide niet geweldig)

4-1

52. Parliament - Funkentelechy Vs. The Placedo Syndrom vs Earth Wind & Fire - All 'n All

5-1 ik moet opbiechten het album van Uriah heep niet te kennen. Randy Newman is altijd wel goed.

OK, dan gelijk ook 0-1 inzake Earth, wind & fire!

1-1

1-1 dan, Lex!

1-2

Casartelli (moderator)
musician schreef:
5-1 ik moet opbiechten het album van Uriah heep niet te kennen

Verlaag jij je nu ook al tot dat niveau...?

2-2

Hoera, ik kan weer stemmen

2-3

3-3

53. Ian Dury and The Blockheads - New Boots and Panties!! vs The Alan Parsons Project - I Robot

0-2

54. Tangerine dream - Encore vs Eric Clapton - Slowhand

musicfriek schreef:
54. Tangerine dream - Encore vs Eric Clapton - Slowhand

1- 0

Aan de heren hierboven: 4 * geel - niemand, helemaal niemand die het opneemt voor Spasticus Authenticus Ian Dury? Alleen dat verdrietende burgeralbum van Alan Parsons!!

Moge u allen veroordeeld zijn tot doorzonkamers op het oosten tot in de lengte der dagen

laxus11 schreef:
53. Ian Dury and The Blockheads - New Boots and Panties!! vs The Alan Parsons Project - I Robot

De snelste battle tot nu toe. In amper 4 minuten beslist maar voor mij had deze battle veel langer mogen duren. Dan haddden Ian Dury en de Blokhoofden best nog wel een kans gehad. Maar ik denk dat de APP fans op deze battle speciaal gewacht hebben.

Mjuman schreef:
Aan de heren hierboven: 4 * geel - niemand, helemaal niemand die het opneemt voor Spasticus Authenticus Ian Dury?

Ja ik, maar ik was niet online

Gast
geplaatst: vandaag om 15:25 uur

geplaatst: vandaag om 15:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.