Muziek / Muziekgames / Knock-out: 1976
zoeken in:
0
geplaatst: 24 augustus 2011, 14:30 uur
Het gaat erg hard hoewel ik zelf nauwelijks aan het stemmen deelneem. Te veel albums ken ik niet of spreken mij niet aan. Wel een verrasing vind ik het trouwens dat het album van The Residents dat album van Black Sabbath met maar liefst 4-0 eruit gekegeld heeft en dat terwijl ik in eerste instantie helemaal niet van plan was The Residents te nomineren. Het was eerder als opvulling bedoeld om de lijst van 128 vol te maken.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 24 augustus 2011, 14:31 uur
Zo, daar werd even in een kwartiertje even de tweede en laatste match waar ik op kon stemmen beslist.
Maar goed, ik zou ook op Rush gestemd hebben... denk ik.
Maar goed, ik zou ook op Rush gestemd hebben... denk ik.
0
geplaatst: 24 augustus 2011, 14:32 uur
Nu is dat ook niet direct het meest briljante album van Black Sabbath om maar even een understatement te gebruiken 
1-0

1-0
0
geplaatst: 24 augustus 2011, 14:32 uur
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 24 augustus 2011, 14:39 uur
2112 is wel een van mijn minder favoriete platen van de heren en Eloy heb ik als geheel ook hoog aangeschreven staan. 't Was per saldo toch een keuze tussen twee 3½*-platen.
0
geplaatst: 24 augustus 2011, 14:46 uur
Beide platen vind ik ook goed, maar ik heb gekozen voor Rush, min of meer vanwege de 'status' van deze plaat (doorbraakplaat etc.). En natuurlijk voor het werkelijk magistrale titelnummer.
0
geplaatst: 24 augustus 2011, 15:43 uur
2-3
"Stargazer" is niet slecht maar "Europa" is gewoon beter en Santana is trouwens gewoon een van de beste bands van de jaren zeventig..
"Stargazer" is niet slecht maar "Europa" is gewoon beter en Santana is trouwens gewoon een van de beste bands van de jaren zeventig..
0
geplaatst: 24 augustus 2011, 16:52 uur
55. Jan Akkerman & Kaz Lux - Eli vs Bernard Hermann - Taxi Driver
0
geplaatst: 24 augustus 2011, 17:58 uur
Scherp blijven 'Principal'. Jij had deze battle in het voordeel van Santana kunnen beslissen.

0
geplaatst: 24 augustus 2011, 19:28 uur
0-2
Een weinig bekende, zeer goede Nederlandse groep destijds
Een weinig bekende, zeer goede Nederlandse groep destijds

0
geplaatst: 24 augustus 2011, 19:30 uur
Nooit van de band gehoord maar ben na een kwartier overtuigd.............muzikaal hoog niveau!
Bovendien heeft Joel mij nooit kunnen bekoren.
Bovendien heeft Joel mij nooit kunnen bekoren.
* denotes required fields.