MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: 1976

zoeken in:
Het gaat erg hard hoewel ik zelf nauwelijks aan het stemmen deelneem. Te veel albums ken ik niet of spreken mij niet aan. Wel een verrasing vind ik het trouwens dat het album van The Residents dat album van Black Sabbath met maar liefst 4-0 eruit gekegeld heeft en dat terwijl ik in eerste instantie helemaal niet van plan was The Residents te nomineren. Het was eerder als opvulling bedoeld om de lijst van 128 vol te maken.

Casartelli (moderator)
Zo, daar werd even in een kwartiertje even de tweede en laatste match waar ik op kon stemmen beslist.

Maar goed, ik zou ook op Rush gestemd hebben... denk ik.

Nu is dat ook niet direct het meest briljante album van Black Sabbath om maar even een understatement te gebruiken

1-0

Casartelli schreef:

Maar goed, ik zou ook op Rush gestemd hebben... denk ik.

Dat denk ik ook wel

Casartelli (moderator)
uffing schreef:
Dat denk ik ook wel

2112 is wel een van mijn minder favoriete platen van de heren en Eloy heb ik als geheel ook hoog aangeschreven staan. 't Was per saldo toch een keuze tussen twee 3½*-platen.

Beide platen vind ik ook goed, maar ik heb gekozen voor Rush, min of meer vanwege de 'status' van deze plaat (doorbraakplaat etc.). En natuurlijk voor het werkelijk magistrale titelnummer.

4-0

54. Rainbow - Rising vs Santana - Amigos

1-0

Vooral Door stargazer

Sorry Laxus...vooral door Europa

1-1

2-1

Stargazer

2-3

"Stargazer" is niet slecht maar "Europa" is gewoon beter en Santana is trouwens gewoon een van de beste bands van de jaren zeventig..

Santana is zeker ook goed

4-3 net op tijd

55. Jan Akkerman & Kaz Lux - Eli vs Bernard Hermann - Taxi Driver

Santana eruit

principal2000 schreef:
Santana eruit

Scherp blijven 'Principal'. Jij had deze battle in het voordeel van Santana kunnen beslissen.

Zephyr
Status Seeker schreef:
4-3 net op tijd

Nou, zeg dat wel ! Gelukkig is Rainbow door..........

56. Billy Joel - Turnstiles vs Finch- Beyond Expression

0-2

Een weinig bekende, zeer goede Nederlandse groep destijds

Nooit van de band gehoord maar ben na een kwartier overtuigd.............muzikaal hoog niveau!
Bovendien heeft Joel mij nooit kunnen bekoren.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:28 uur

geplaatst: vandaag om 09:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.