MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: 1976

zoeken in:
1-0

En kan ik met terugwerkende kracht alsnog voor het prachtige album van Het Alan Parsons project stemmen?

Wellicht tegen de regels, maar 3-3 is een ellendige eindstand, wegens vakantie kon ik niet stemmen en het is, zoals gezegd, een geweldig album !

wibro schreef:
Daar niemand de beslissende stem schijnt te willen geven heb ik beide albums maar eens beluisterd en mijn oordeel is: "Super Ape" is duidelijk beter dan "The Tales.." die door King Kong dus gewoon voor aap wordt gezet.

3-4

De verlossing!!

2-0

musician schreef:
1-0

En kan ik met terugwerkende kracht alsnog voor het prachtige album van Het Alan Parsons project stemmen?

Wellicht tegen de regels, maar 3-3 is een ellendige eindstand, wegens vakantie kon ik niet stemmen en het is, zoals gezegd, een geweldig album !

Musicien!!

Die vlieger gaat niet op. Om 08:06 heb jij op mijn PM geantwoord dat je weer terug bent van vakantie. Je hebt vanmorgen dus ruim 2½ uur de tijd gehad om op Alan Parsons te stemmen. Tja, en als je die tijd dan niet benut dan zeg ik .

God, had er dan gelijk even bij gezegd dat er haast bij was vanwege dit album van Alan Parsons....

Als er geen haast bij was had ik vannacht om 00:44 die PM aan jou niet verstuurd. Ik wist dat jij er hoog op gestemd had. Makkelijker heb ik het voor jou niet kunnen maken.

Ja zeg, 0:44! Dat red ik dan niet meer na een dagje rijden!

Maar je hebt 128 veelal prachtige platen gevonden, ik zie voor het overige nog geen teleurstellende uitvallers.

1976 vind ik overigens een behoorlijk jaar geweest.
Ik zie dat een aantal albums ontbreken, die bij een tekort nog hadden kunnen worden aangewend. Chicago X zou nog hebben gekund, het album van If you leave me now. Of A night on the town van Rod Stewart met o.a. de wereldhit Tonight's the night.

Verder hadden David Crosby & Graham Nash met Whistling down the wire nog goed gekund, ook al is er nauwelijks aan de cd te komen. Pressure drop van Robert Palmer.

En als grapje maar toch een ijzersterk album: Give us a wink van The Sweet. Er mag eventueel alleen over worden gelachen door degene die het album kent. En die gaan dat niet doen, er is namelijk helemaal niets mis met die cd

Tja, het heeft mij heel wat tijd gekost om 128 albums bij elkaar te rapen. Dan vergeet je er natuurlijk een paar. Rod Stewart had er inderdaad in gemoeten. De overige hebben betrekkelijk weinig stemmen of laag gemiddelde. Dus, daar maal ik niet zo om. Verder blijf ik - dit is persoonlijk - 1976 een zeer matig muziekjaar vinden, geen schaduw van het topjaar 1977.

12. Thin Lizzy - Johnny the Fox vs Funkadelic - Hardcore jollies

1-4

Ik heb er wel beide albums voor moeten beluisteren.

13. David Bowie - Station to Station vs Alice Cooper - Alice Cooper Goes to Hell

0-0

Zephyr
2-0

14. Lou Reed - Rock and Roll Heart vs John Miles - Rebel

15. AC/DC - Dirty Deeds Done Dirt Cheap vs Giorgio - From Here te Eternity

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 06:03 uur

geplaatst: vandaag om 06:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.