MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: 1974

zoeken in:
tangmaster
2-1

24 uurs regel. Van Morrison door.

27. Robert Wyatt - Rock Bottom vs The Mahavishnu Orchestra - Visions of the Emerald Beyond

Zephyr
1-1

het is : Mahavishnu (met een U dus)

tangmaster
3-3

Deadline 19:21.

Wordt er verder niet meer gestemd, dan telt de voorlaatste stand en gaat Robert Wyatt door.

24 uurs regel: Robert Wyatt door.

28. Roxy Music - Country Life vs Santana - Borboletta

3-0

24 uur Roxy Music winnaar

29. King Crimson - Red vs Roger Glover - The Butterfly Ball and the Grasshopper's Feast

Zephyr
2-0

Nooit verwacht dat Roxy Music een 24 uurs regeling nodig had om door te komen. Maar ja, veel van de vaste deelnemers aan dit topic zaten op de MusicMeter Meeting in Rotterdam. En daar was het heel gezellig.

30. Big Star - Radio City vs Renaissance - Turn Off the Cards

wibro schreef:
Nooit verwacht dat Roxy Music een 24 uurs regeling nodig had om door te komen. Maar ja, veel van de vaste deelnemers aan dit topic zaten op de MusicMeter Meeting in Rotterdam. En daar was het heel gezellig.

Correct. Country Life is m'n enige 5* album uit 1974 dus daar was m'n stem uiteraard naar toe gegaan.

GrafGantz schreef:
Country Life is m'n enige 5* album uit 1974

Nu niet mijn enige uit 1974 maar als ik op had zitten letten had ik Roxy music allang naar de volgende ronde geholpen.

Zal tegenstander Borboletta van Santana nog weer eens draaien. Dat heb ik zolang niet meer gedaan, dat ik er zelfs nog geen cijfer aan heb gehangen. Santana maakte natuurlijk ook prima muziek in de jaren '70.

2-4

31. Deep Purple - Burn vs Bryan Ferry - Another Time, Another Place

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 04:39 uur

geplaatst: vandaag om 04:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.