Muziek / Muziekgames / Knock-out: 1974
zoeken in:
0
geplaatst: 6 november 2011, 21:46 uur
32. George harrison - Dark Horse vs Kansas - Song for America
0
geplaatst: 7 november 2011, 21:39 uur
Ik ben waarschijnlijk te gewoontjes in smaak, wat betreft 1974. Ik had zelfs nog nooit gehoord van Eloy. Maar ik lees zeer goede berichten bij het album, en dat is wat telt voor een interessant topic.
Maar ik heb geen Waterloo en geen Eloy in mijn cd kast dus ik kan niet stemmen.
0
geplaatst: 7 november 2011, 22:27 uur
Eloy is mij ook totaal onbekend (daarom geen stem) - ik volgde de krautrock niet - moet ik eens iets van beluisteren. Die van Abba (4*) ken ik natuurlijk wel.
0
geplaatst: 8 november 2011, 07:08 uur
24 uurs regeling. Eloy door.
34. Aerosmith - Get Your Wings vs Strawbs - Hero and Heroine
34. Aerosmith - Get Your Wings vs Strawbs - Hero and Heroine
0
geplaatst: 8 november 2011, 09:33 uur
musician schreef:
Ik ben waarschijnlijk te gewoontjes in smaak, wat betreft 1974. Ik had zelfs nog nooit gehoord van Eloy. Maar ik lees zeer goede berichten bij het album, en dat is wat telt voor een interessant topic.
Dus je stemt alleen maar op albums die je in de kast hebt staan.

Genoeg andere manieren om albums te beluisteren, lijkt me. Eloy heb ik ook niet in mijn kast staan maar ik heb wel de moeite genomen om dat album te beluisteren. Het klingt best goed, in ieder geval tig keer beter dan dat "poppy" album van ABBA. Het gemiddelde zegt immers genoeg.
0
geplaatst: 8 november 2011, 11:49 uur
Ik vind dat ik beide albums minimaal een keer gehoord moet hebben of al moet kennen (in bezit hebben), voor een stem wordt gegeven. Het een keer 'afgeluisterd hebben' lukt meestal niet in het tijdsbestek van 4 stemmen.
Ik heb geen spotify en ben verder digibeet dus de wonderen van twee klikken op de computer en dan het hele album kunnen beluisteren gaan geheel aan mij voorbij. Ik vind dat ook geen sport, overigens. Dat ik dan eens niet kan stemmen vind ik niet zo erg.
Belangrijker zijn mogelijk enthousiaste reacties op de site voor het betreffende album. Het leidt tot aandacht, waar mogelijk misschien aanschaf uit kan volgen. Bij Abba ga ik verder niet op zoek, maar Eloy krijgt goede kritieken.
Ik heb geen spotify en ben verder digibeet dus de wonderen van twee klikken op de computer en dan het hele album kunnen beluisteren gaan geheel aan mij voorbij. Ik vind dat ook geen sport, overigens. Dat ik dan eens niet kan stemmen vind ik niet zo erg.
Belangrijker zijn mogelijk enthousiaste reacties op de site voor het betreffende album. Het leidt tot aandacht, waar mogelijk misschien aanschaf uit kan volgen. Bij Abba ga ik verder niet op zoek, maar Eloy krijgt goede kritieken.
0
geplaatst: 8 november 2011, 13:06 uur
wibro schreef:
Het gemiddelde zegt immers genoeg.
Het gemiddelde zegt immers genoeg.
Het gemiddelde zegt echter niets over je persoonlijke muzieksmaak

0
geplaatst: 8 november 2011, 13:34 uur
Aerosmith is mij bekend.
Luister meestal enkele gedeeltes van onbekende albums en dan kan ik wel een keuze maken.
Zal vanavond The Strawbs eens beluisteren maar de titel van het album staat me al niet aan....
maar dat is even een persoonlijke kwestie
Luister meestal enkele gedeeltes van onbekende albums en dan kan ik wel een keuze maken.
Zal vanavond The Strawbs eens beluisteren maar de titel van het album staat me al niet aan....
maar dat is even een persoonlijke kwestie

0
geplaatst: 9 november 2011, 09:19 uur
24 uurs regel: Aerosmith door.
35. Brian Eno - Here Come the Warm Jets vs Scorpions - Fly to the Rainbow
35. Brian Eno - Here Come the Warm Jets vs Scorpions - Fly to the Rainbow
0
geplaatst: 9 november 2011, 23:15 uur
36. Richard & Linda Thompson - I Want to See the Bright Lights To-night vs Blue Öyster Cult - Secret Treaties
* denotes required fields.