MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: 1974

zoeken in:
4-0

46. The Meters - Rejuvenation vs The Mahavishna Orchestra - Apocalypse

wibro schreef:
Had je anders verwacht dan?

Hey, we hebben hier over MuMe, he. Rock is hier bijna altijd de standaard.
wibro schreef:
Trouwens, waar bleef jouw stem voor dat album dat NB op # 3 staat in jouw top 10

Ik heb een talent om net te laat online te zijn om een stem aan mijn favoriet te geven. Maar gelukkig kan ik zo nu en dan vertrouwen op de smaak van mijn mede-MuMe-ers.

47. Kiss - Hotter than Hell vs Fleetwood Mac - Heroes are Hard to Find

1-4

48. Tom Waits - The Heart of Saturday Night vs James Brown - Hell

Kiss - Hotter than Hell vs Fleetwood Mac - Heroes are Hard to Find

1-4

Geweldig! Een terechte keus! Vanavond maar weer eens Silver heels opzetten, waar Bob Welch zich vertwijfeld afvraagt "If I could sing like Paul McCartney and get funky like Etta James, I'd never change....

Prima nummer, net als de instrumentale opvolger van Albatross, Safe Harbour. Bad loser van Christine McVie scoort bij mij ook hoog, natuurlijk.

Misschien dat Reprise records na deze zoete overwinning eindelijk eens een digitale remaster overweegt!

49. Little Feat - Feats Don't Fail Me Now vs Hawkwind - Hall of the Mountain Grill

Tom Waits door James Brown uitgeschakeld. Dat vind ik gezien het grote aantal stemmen en het hoge gemiddelde voor het album van Tom Waits toch wel een grote verrassing.

50. Deep Purple - Stormbringer vs Can - Soon over Babalooma

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 06:15 uur

geplaatst: vandaag om 06:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.