MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2013

zoeken in:
Instrumentaal zeker in orde, vocaal toch wel wat minder:

6

Vince vega schreef:
(quote)

Ja formeel heb je gelijk ja. Echter het nummer is behoorlijk opgepimpt en opnieuw als single uitgebracht in 2013 ter ere van het debuutalbum wat momenteel verschijnt. Dus vond ik dat het wel kon.

Net even de nieuwe versie gecheckt; je hebt gelijk. Blijft een fijn nummer

01-04: Shining - I Won't Forget (Don Cappuccino/ 12 / 4,70)
02-04: Tricky ft. Francesca Belmonte - Does It (aERodynamIC)

Ook weer geweldig goed !!! 8,8

Jeetje, wat een aangenamiteiten zo op de vroege avonden. Een fraaie, spannende keuze Eric!

8,5

8

Je hoort hier Massive Attack in, maar dat is niet heel erg verbazend.

Ik heb zo het idee dat Tricky 'back' is... werd hoog tijd! De 2 al te horen nummers van zijn nog te verschijnen album beloven heel veel goeds.

8,8

Goed nummer met een prettig sinistere sfeer van deze triphop legende. Minimalistische inslag, zware basslijnen en zwoelen vocalen. Niet heel veel nieuws onder de zon, wel benieuwd naar het hele album.

7,25

Wat een domper, een nieuw nummer van Tricky waar zo'n beetje iedereen enthousiast voor is, en dan vind ik het helemaal niets, ook na 3 keer niet. Futloos apathisch nummer. Heb ik poep in m'n oor?

6

I Could vind ik nog net wat beter, maar dit is ook fraai.

7,4

Ik dacht even in een andere wereld te leven ... WTF is Tricky? Dan wordt duidelijk dat 't over hiphop o.i.d. gaat. Die bas is wel aardig, maar verder ... is 't vooral (s)loom. Er gebeurt helemaal niks.

5

6.5

Niet slecht, maar wat leeg m.i., ik verwachtte nog iets dat er niet was uiteindelijk.

7,5

Goed dat ie terug is, nog niet wereldschokkend maar wel veelbelovend.

02-04: Tricky ft. Francesca Belmonte - Does It (aERodynamIC/ 15 / 7,42)
03-04: Empress Of - Hat Trick (yeahyeahyeah)

Met een kleine Cocteau Twins echo.....

6

Deej me meer denken aan St Etienne, qua zuchtzang - (voor de Belgische luistervriendjes dan aan Hoover - met of zonder Phonic). Beetje passé qua play.

6,25

6,5

Je mag zelf ook stemmen hè, yeahyeahyeah

Goed punt, zou het bijna vergeten. Lekker dik aangezet geluid, prima stem. Geen evergreen, niet hèt nieuwe geluid van 2013; 'gewoon' een mooi nummer van een veelbelovende nieuwe, op MuMe nog niet bekende artiest.

8,3

02-04: Tricky ft. Francesca Belmonte - Does It (aERodynamIC/ 15 / 7,42)
03-04: Empress Of - Hat Trick (yeahyeahyeah / 9 / 6,31)
04-04: Alice & The Glass Lake - Luminous (Salvadore / / )

Ideale soundtrack voor de EO-jongeren landdag. Zo ontzettend positief ingestoken stuk muziek, dat zelfs zo'n cynicus als ik een beetje ontdooit, tot het moment dat ik bedenk dat ik erg moe word van dit soort Xhristelijke Ballades met een Borsato-intentie. Deszalniettemin

5,6

Gast
geplaatst: vandaag om 02:49 uur

geplaatst: vandaag om 02:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.