Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2013
zoeken in:
0
geplaatst: 5 april 2013, 10:57 uur
Ik krijg de indruk dat dit nummer niet heel erg goed in de smaak valt...
Lekkere muziek toch, mooie zangstem
8
(en Sigur Ros mocht willen ...
)
Lekkere muziek toch, mooie zangstem
8
(en Sigur Ros mocht willen ...
)
0
geplaatst: 5 april 2013, 20:48 uur
01-04: Shining - I Won't Forget (Don Cappuccino/ 12 / 4,70)
02-04: Tricky ft. Francesca Belmonte - Does It (aERodynamIC/ 15 / 7,42)
03-04: Empress Of - Hat Trick (yeahyeahyeah / 9 / 6,31)
04-04: Alice & The Glass Lake - Luminous (Salvadore / 9 / 6,23)
05-04: Persefone - Spiritual Migration (Don Cappuccino)
05-04: Persefone - Spiritual Migration (Don Cappuccino)
0
geplaatst: 5 april 2013, 20:51 uur
Een band uit Andorra die progressieve en ook erg melodieuze metal maakt. Het nummer bevat veel variatie waardoor het zonder problemen 9 minuten boeit.
8,6
8,6
0
geplaatst: 5 april 2013, 21:12 uur
Bedankt Don, klinkt buitengewoon interessant!
Zowel invloeden van Meshuggah door het verstorende ritme, als van Dream Theater door de manier van soleren. Ik ben alleen niet zo gecharmeerd van de screams. Een sfeervol synthesizerstuk wordt gevolgd door een geweldige solo, wat ontzettend meeslepend is.
8,5
Zowel invloeden van Meshuggah door het verstorende ritme, als van Dream Theater door de manier van soleren. Ik ben alleen niet zo gecharmeerd van de screams. Een sfeervol synthesizerstuk wordt gevolgd door een geweldige solo, wat ontzettend meeslepend is.
8,5
0
geplaatst: 5 april 2013, 21:24 uur
Overduidelijke ik-trek-mijn-pyjama-aan-muziek, zet dit op en hoop dat iedereen nokt want ik wil slapen. Muziek met surplus aan testosteron voor solo-pubers met hang naar wichten.
Ultimately not mijn ding - OHKM (overspannen-hormonenknikkermuziek). Voor mij zit in een Fabric67/68 nog meer erotiek en onderhuidse spanning - al is ook dat geen muziek om te hotseflotsen. Laat mij dit soort muziek een half uur horen en ik beken al mijn (ook de niet begane) misdrijven.
If there's a hell below we're all gonna go - but not this boring one
3
Ultimately not mijn ding - OHKM (overspannen-hormonenknikkermuziek). Voor mij zit in een Fabric67/68 nog meer erotiek en onderhuidse spanning - al is ook dat geen muziek om te hotseflotsen. Laat mij dit soort muziek een half uur horen en ik beken al mijn (ook de niet begane) misdrijven.
3
0
geplaatst: 5 april 2013, 22:55 uur
'Kijk mama zonder handen'. Geef die man een keelpastille....... de melodieuze stukken redden het nog enigszins.
5,5
5,5
0
geplaatst: 5 april 2013, 23:05 uur
Mjuman schreef:
Overduidelijke ik-trek-mijn-pyjama-aan-muziek, zet dit op en hoop dat iedereen nokt want ik wil slapen. Muziek met surplus aan testosteron voor solo-pubers met hang naar wichten.
3
Oke, erg interessant allemaal. Wat vind je van het keyboardgedeelte? Screams? Ritme? Opbouw?Overduidelijke ik-trek-mijn-pyjama-aan-muziek, zet dit op en hoop dat iedereen nokt want ik wil slapen. Muziek met surplus aan testosteron voor solo-pubers met hang naar wichten.
3
Onwaarschijnlijk hoe zelfs dit nummer jou associaties met seks doet oproepen. Je zou bijna zeggen dat jij zelve op dit gebied niet helemaal aan je trekken komt.
0
geplaatst: 6 april 2013, 20:07 uur
05-04: Persefone - Spiritual Migration (Don Cappuccino / 8 / 4,83)
06-04: Rex the Dog ft. Jamie McDermott - Do You Feel What I Feel (aERodynamIC)
Bronski Beat meets Donna Summer maar het zijn Rex the Dog en Jamie McDermott van The Irrepressibles.
Vrolijk en verslavend voor mij.........
9
06-04: Rex the Dog ft. Jamie McDermott - Do You Feel What I Feel (aERodynamIC)
Bronski Beat meets Donna Summer maar het zijn Rex the Dog en Jamie McDermott van The Irrepressibles.
Vrolijk en verslavend voor mij.........
9
0
geplaatst: 6 april 2013, 20:20 uur
4 vaak begrijp de muzikale smaak van Aero prima. Deze keer ook, maar niet mijn ding.
0
geplaatst: 6 april 2013, 22:04 uur
Als je bepaalde delen zo klem zet dat het bijna gehaktballen worden, krijg je zo'n stem. Muzikaliter kan je dat bewerkstelligen middels een zgn kloteneur (da's de verklaring voor de vele diep doorvoelde Ooh's en Ah's van Soul Brother #1, JB).
Piep-piep synth en over-all gevoel zorgen ervoor dat ik dit - however metroman - dit niet 'trek' op een za-avond. Bovendien roepen koffie en neut. Hoofdzakelijk voor de zucht (van Jamie)
5,5
Piep-piep synth en over-all gevoel zorgen ervoor dat ik dit - however metroman - dit niet 'trek' op een za-avond. Bovendien roepen koffie en neut. Hoofdzakelijk voor de zucht (van Jamie)
5,5
0
geplaatst: 7 april 2013, 12:46 uur
Lastig. Rex is weer degelijk op dreef, maar die stem gaat me op de zenuwen werken.
6,5
6,5
0
geplaatst: 7 april 2013, 20:05 uur
06-04: Rex the Dog ft. Jamie McDermott - Do You Feel What I Feel (10 / 6,05) (aERodynamIC)
07-04: Midas Fall - Your Heart Your Words Your Nerves /0/0 ) (papartis)
06-04: Rex the Dog ft. Jamie McDermott - Do You Feel What I Feel (10 / 6,05) (aERodynamIC)
07-04: Midas Fall - Your Heart Your Words Your Nerves /0/0 ) (papartis)
* denotes required fields.