MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2013

zoeken in:

6

Mwoah, wel aardig maar te rustig wat mij betreft, dan had ik liever een wat vlotter nummer voorgespiegeld gekregen.

Een hit zal het niet worden, maar dat zegt niets.

Het is een Bowie die terugkijkt naar het bewogen Berlin leven. We horen een breekbare Bowie, maar ook een gepassioneerde.
Meer horen, een groeipareltje.

8

.. (cross topic)

Een dikke acht!

Een nieuwe Bowie! Een breekbaar en ingetogen nummer dat ik wel vaker wil horen. Een hit zal het niet worden - wat bikkel2 zegt - maar in de huidige hitparade is er ook geen plaats meer voor artiesten als hij.
Cijfer: 8

Beter dan ik had verwacht maar wel een tikkeltje saai.

6

(Als we de iTunes charts moeten geloven wordt het wel een dikke hit in heel veel landen. Nu bijna overal op #1).

01-01: Low - Plastic Cup (aERodynamIC / 22 / 7,15)
02-01: Ghost - Secular Haze (Don Cappuccino / 22 / 5,70)
03-01: Nosaj Thing - Eclipse/Blue (feat. Kazu Makino) (Ploppesteksel / 18 / 6,68)
04-01: Nick Cave & The Bad Seeds - We No Who U R (keijzm73 / 20 / 7,03)
05-01: Factory Floor - Fall Back (Ploppesteksel / 15 / 6.66)
06-01: Palma Violets - Best Of Friends (dumb_helicopter / 21 / 6,26)
07-01: Until The Ribbon Breaks ft. Mr MFN eXquire - Pressure (jassn / 18 / 6,56)
08-01: David Bowie - Where Are We Now? (aERodynamIC & keijzm73 / 33 / 6,94)
09-01: Dido feat. Kendrick Lamar - Let Us Move On (Angelo)

Dido =
Kendrick Lamar =
Dido en Kendrick Lamar =
Let Us Move On =

10!

Hoera! Ik was het alweer vergeten!

Ik ga mee in je enthousiasme:

10

En ik ga niet mee in het enthousiasme, dit is echt armoe troef:

4.5

Overigens hebben 33 (!) users op Bowie's nummer gestemd. Het was echt een bitch om het gemiddelde uit te rekenen.

Met een gemiddelde van 6,94 doet het nummer, gezien het grote aantal deelnemers, het dus behoorlijk goed.

Ja, maar er werd wel voor dat nummer gespammed op de David Bowie-pagina. Dus helemaal eerlijk is dat niet. Veel users deden nu mee die anders niet meedoen.

gij moet niet veel klagen Rob, ge maakt er u zelf ook schuldig aan

Dat is waar, maar nog niet eerder bij dit topic geloof ik.

Ik hoop dan ook oprecht dat alle lieve 33 kindertjes nu ook weer meedoen. En morgen ook. En overmorgen ook. Dan en dagje pauze nemen. En dan weer meedoen voor de rest van het jaar. Behalve 12 oktober.

oh jawel, ik weet alleen niet meer welke artiest het was

8,5

Een 10 voor Dido en een 7 voor Kendrick.

8,5

Verwacht dat dit nummer de eerste hitsingle van Kendrick Lamar en dé comebacksingle van Dido gaat worden.

Gretz schreef:
en dé comebacksingle van Dido gaat worden.

Volgens mij is dit zo'n "buzz-single" (heb geen idee hoe je het in het Nederlands vertaalt; maar dus een soort van promotienummer). De eerste officiële single zal het openingsnummer van haar nieuwe plaat zijn, getiteld No Freedom. Die moet deze maand nog uitkomen als het goed is.

Zelfs met een hip beatje en een Kendrick onder de arm blijft dit kind een muffe geitewollesok. Kriebels krijg ik er van.

5

Jammer zeg weer dat gerap er tussendoor. Dido is goed te genieten en muzikaal kan ik het goed lijden. Ik rond het af naar een:

6,8

Gast
geplaatst: vandaag om 05:26 uur

geplaatst: vandaag om 05:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.