MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Lied van de Dag

zoeken in:

6

Komt waarschijnlijk ook wel door Phil Collins.

7.5

Niet verkeerd, maar ik kan zo 5 Supremes nummers opnoemen die ik liever hoor.

8

ik kan er maar 3 opnoemen die ik liever hoor.

6

Ik kan misschien maar 3 Supremes-nummers opnoemen.

Misterfool
5.5

Ben ik een slechte muziekliefhebber als ik toe moet geven de phil collins-versie met afstand beter te vinden.

Misterfool schreef:
Ben ik een slechte muziekliefhebber als ik toe moet geven de phil collins-versie met afstand beter te vinden.

Ja . Iets van PC goed vinden is überhaupt al best slecht.

Ik geef The Supremes een 7,3. Andere nummers van ze doen me meer.

8,5

Niets mis met de Motown-sound en The Supremes.

chevy93 schreef:
Ik kan misschien maar 3 Supremes-nummers opnoemen.

Goede kans dat je deze allemaal wel kent, zij het niet direct van naam dan toch zeker wel als je ze hoort:

Where Did Our Love Go
Baby Love
Come See About Me
Stop! In the Name of Love
You Keep Me Hangin' On
Reflections
Love Child

Laatste twee nummers is officieel Diana Ross & The Supremes, eigenlijk meer Ross solo met achtergrondzangeressen. Al kan je misschien ook wel hetzelfde zeggen van bijna alles wat uitgebracht is onder de Supremes vlag

Toevallig vanochtend nog de PC-cover op de radio gehoord. Deze is veel beter, maar Where Did Our Love Go is mijn favoriet van de Supremes.

8

GrafGantz schreef:
(quote)

Goede kans dat je deze allemaal wel kent, zij het niet direct van naam dan toch zeker wel als je ze hoort:

Where Did Our Love Go
Baby Love
Come See About Me
Stop! In the Name of Love
You Keep Me Hangin' On
Reflections
Love Child

Laatste twee nummers is officieel Diana Ross & The Supremes, eigenlijk meer Ross solo met achtergrondzangeressen. Al kan je misschien ook wel hetzelfde zeggen van bijna alles wat uitgebracht is onder de Supremes vlag

Vergeet I Hear a Symphony en The Happening niet.

Tja, inderdaad moeilijk één nummer te kiezen van The Supremes. Bijna al hun hits zijn goed, vooral die met 'Love' in de titel.

8

Waarschijnlijk ook door Phil Collins, want zijn versie is beter. Maar de dames & co hebben veel sterke nummers voortgebracht.

Inderdaad, Love is like an itching in my heart is ook geweldig. En When The Lovelight Start Shining Through His Eyes. Maar uiteindelijk ontloopt het elkaar allemaal niet zoveel en dan is dit waarschijnlijk de bekenste.

8,5 (PC had er af mogen blijven, een van de meest overbodige covers ooit...)

7

Ik deel hier wel een aantal meningen.

Ik ben natuurlijk opgegroeid met de hitparade van de jaren 80,
maar door de swingende versie van Phil Collins met die grappige videoclip,
is dit voor mij een Supremes hit geworden die ik minder sterk vind dan de andere.

Ik denk dan bij mezelf: dat is die cover van de Phil Collins hit. Merkwaardig toch?

Geweldig popmoment, al is de tand des tijds voor Motown-begrippen niet héél aardig geweest voor deze productie.

8,2

Er gaat niets boven The Happening
Hier heb ik echt niets mee maar las het al eerder hier: oorzaak is Phil Collins.
Wat een bloedhekel had ik aan dat vluggertje van nog geen drie minuten.
Dan toch liever het origineel.

5.5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:14 uur

geplaatst: vandaag om 05:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.