MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Lied van de Dag

zoeken in:

Ze hebben geen betere, wel een makkelijke keuze om "eindelijk" de top 30 te veranderen. Opvallend dat deze nog niet eerder voorbij was gekomen.

8,0

Het eerste en (voorlopig nog steeds) enige nummer die ik een tien geef. Eigenlijk al 30 jaar lang mijn favoriete plaat aller tijden!

10

vigil schreef:
Ze hebben geen betere, wel een makkelijke keuze om "eindelijk" de top 30 te veranderen. Opvallend dat deze nog niet eerder voorbij was gekomen.

Nadat het me met onder andere Ain't No Sunshine, Runaway (Del Shannon) en Grace net niet gelukt is zet ik nu maar eens echt hoog in..

Ben ik net fan geworden van There's A Light, komen jullie met dit nummer op de proppen.

6

hoi123 schreef:
Ben ik net fan geworden van There's A Light, komen jullie met dit nummer op de proppen.

Die staat er al in. En How Soon Is Now is toch minstens van hetzelfde niveau als je het mij vraagt.

The Smiths hebben nog betere maar toch ...

9

9,3

Fantastisch nummer.

Was even benieuwd naar de stand en het ziet er vooralsnog goed uit met acht keer een 10.

Totaal tot nu toe is overigens 279,25 door 33 stemmers. Om de spanning erin te houden zal ik het gemiddelde niet openbaar maken, maar de betere hoofdrekenaars kunnen hun conclusie al trekken..

edit: zonder de 7,5 van Eveningguard.

hoi123 schreef:

Ga dan eens gauw nog een paar keer luisteren en je stem aanpassen .

Nog steeds een ontzettend spannend nummer!

10

Een klassieker van jewelste natuurlijk, toch komt hij niet in mijn Smiths top-10, maar die hebben dan ook een stuk of 20 songs die ik een 10 zou geven.

10

9,5

Verreweg hun beste nummer van wat ik ken. Gelukkig niet het lichtje, want die komt niet hoger dan een vijfeneenhalf.

Klein (voorbarig?) vreugdesprongetje...Cohen eindelijk uit de top 30?

Zephyr
Waarom The Smiths ? Die staan al in de top-30... Er zijn nog genoeg artiesten niet aan bod geweest hier. Geen leuke gang van zaken, op deze manier.

7,75 - 1,75 =

6

Als je denkt dat een nummer hier de top-30 kan halen, moet je hem gewoon kunnen posten, Zephyr. Dat een artiest al is geweest, is van ondergeschikt belang. Dit topic lijkt me ook niet direct ten einde te lopen, dus kansen genoeg voor artiesten die nog niet zijn langs gekomen. Als die 1,75 punten aftrek daar op slaat, dan vind ik dat een drogreden.

Voor het geval het je nog nooit eerder was opgevallen Zephyr, er zijn tientallen artiesten al twee keer langs gekomen. Mocht je puntenaftrek daar op slaan dan sluit ik me bij Poeha aan, een drogreden. Vind je 'de gang van zaken' niet leuk dan stem je toch gewoon niet..

johan de witt schreef:
Een klassieker van jewelste natuurlijk, toch komt hij niet in mijn Smiths top-10, maar die hebben dan ook een stuk of 20 songs die ik een 10 zou geven.

Dus het lied misschien wel op 20 in een Smiths lijstje en krijgt nog een steeds een 10, wat krijgt je nummer 1 dan een 14?

vigil schreef:
Dus het lied misschien wel op 20 in een Smiths lijstje en krijgt nog een steeds een 10, wat krijgt je nummer 1 dan een 14?

Nee, het is heel simpel: Van de tienduizenden songs die ik ken krijgen er misschien 500 een 10, waaronder een stuk of 25 Smiths-songs!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:25 uur

geplaatst: vandaag om 06:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.