Muziek / Muziekgames / Lied van de Dag
zoeken in:
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 18 oktober 2014, 18:10 uur
Dat was alweer een tijd geleden, dus voor de zekerheid maar even herbeluisterd. Helaas, vond het niks toen het een hit was en nu nog steeds niet veel.
5,5
5,5
0
geplaatst: 18 oktober 2014, 18:51 uur
herman schreef:
Helaas, Townes haalt het net niet. De stem van Jasper1991 maakt het verschil tussen de 28ste plaats en een cijfer net onder de 8: 194,95/25=7,986.
Helaas, Townes haalt het net niet. De stem van Jasper1991 maakt het verschil tussen de 28ste plaats en een cijfer net onder de 8: 194,95/25=7,986.
Jeetje, jammer zeg! En dan te bedenken dat het dit jaar uit ons eigen top 2000 gedonderd is. Mijn eerste nominatie voor komend jaar staat in ieder geval vast (in de hoop dat niemand me voor is).
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 18 oktober 2014, 19:02 uur
Edgar18 schreef:
Jeetje, jammer zeg! En dan te bedenken dat het dit jaar uit ons eigen top 2000 gedonderd is. Mijn eerste nominatie voor komend jaar staat in ieder geval vast (in de hoop dat niemand me voor is).
Dat plaatst de dingen wel weer in perspectief... een jaar zitten we op een Top 2000 te zweten en een nummer dat hier tegen de Top 30 aanschuurt, krijgen we daar niet eens in.
0
geplaatst: 18 oktober 2014, 19:13 uur
pek en veren

Of beter nog: misschien moet je eens uitleggen waarom 4,7 en waarom geen 4,9 of 4,3?
0
geplaatst: 18 oktober 2014, 19:27 uur
dazzler schreef:
pek en veren

Of beter nog: misschien moet je eens uitleggen waarom 4,7 en waarom geen 4,9 of 4,3?
Dat is moeilijk in proza te reproduceren... Ik vind het duidelijk geen 4, maar ook zeker geen 5 en 4,5 is ook net wat te karig.(quote)
pek en veren

0
geplaatst: 18 oktober 2014, 19:28 uur
Sunderland schreef:
Heb ik altijd een leuk nummer gevonden!
8,75
Edwyn Collins tourt binnenkort door Nederland ter promotie van de documentaire die over zijn leven is gemaakt.
Heb ik altijd een leuk nummer gevonden!
8,75
Edwyn Collins tourt binnenkort door Nederland ter promotie van de documentaire die over zijn leven is gemaakt.
Mooie tip, thanks! Ik wist niet dat hij er zo slecht aan toe is geweest.
Hopelijk gaat de film ook nog in reguliere roulatie, Tilburg is niet te doen op een doordeweekse dag.
0
geplaatst: 18 oktober 2014, 21:52 uur
herman schreef:
Hopelijk gaat de film ook nog in reguliere roulatie, Tilburg is niet te doen op een doordeweekse dag.
Voor zover bekend speelt film en hijzelf tijdens Idfa in Melkweg (22-11?)en daarna in Lux Nijmegen (24-11), 013 (25-11) en Patronaat Haarlem (23-11). (quote)
De officiele webpagina van de documentaire geeft alleen nog de engelse tour weer en de site van IDFA is ook niet heel duidelijk hierin. Definitieve data en locaties zullen nog wel volgen.
0
geplaatst: 18 oktober 2014, 22:43 uur
Edwyn Collins natuurlijk. Townes van Zandt is schitterend en had ik zeker een 8,5 of een 9 gegeven.
0
geplaatst: 18 oktober 2014, 22:45 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Edwyn Collins natuurlijk. Townes van Zandt is schitterend en had ik zeker een 8,5 of een 9 gegeven. Oké, ik snap niet helemaal wat daar zo saai aan zou zijn. Maar het zal wel.
0
geplaatst: 18 oktober 2014, 22:59 uur
Ik snap ook niet wat er saai zou moeten zijn aan Dire Straits.
0
geplaatst: 18 oktober 2014, 23:38 uur
Omdat je er zo moeilijk wakker bij blijft. Omdat ze hun nummers onnodig lang oprekken. Omdat het snel gaat vervelen. Omdat ze oubollig klinken. Omdat ze nooit eens lekker uit de bocht vliegen. Omdat omdat omdat omdat... 

0
geplaatst: 19 oktober 2014, 01:17 uur
herman schreef:
Omdat je er zo moeilijk wakker bij blijft. Omdat ze hun nummers onnodig lang oprekken. Omdat het snel gaat vervelen. Omdat ze oubollig klinken. Omdat ze nooit eens lekker uit de bocht vliegen. Omdat omdat omdat omdat...
Op een album als Making Movies staat nochtans geen enkele saaie seconde!

Op rockvlak zitten we vaak op dezelfde lijn heb ik gemerkt, maar over Dire Straits en ook Bruce Springsteen verschillen de meningen dan wel weer behoorlijk!
0
geplaatst: 19 oktober 2014, 01:21 uur
Klopt inderdaad. Nu kan ik me best voorstellen dat het kwartje bij Bruce nog wel eens valt, maar bij Dire Straits zie ik dat niet gebeuren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.