Muziek / Muziekgames / Lied van de Dag
zoeken in:
0
Cured
geplaatst: 16 juni 2013, 09:00 uur
nou, minste vind ik 'm zeker niet, maar ik ga ook niet op het puntje van mijn stoel zitten:
7,0
7,0
0
geplaatst: 16 juni 2013, 09:28 uur
Tja, Pink Floyd....
De maximale score krijgt het niet, omdat ze simpelweg betere nummers hebben.
9,5
De maximale score krijgt het niet, omdat ze simpelweg betere nummers hebben.
9,5
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 16 juni 2013, 10:35 uur
Het echte kwartje bij dit nummer is bij mij eigenlijk pas vrij recent gevallen. Nu is het een middenmoter op het beste Pink Floyd-album.
8,5
8,5
0
geplaatst: 16 juni 2013, 10:39 uur
Heeft nooit echt tot mijn favoriete PF-nummers gehoord en lijdt een beetje aan overexposure. Behoorlijk nummer niettemin.
7,3
7,3
0
geplaatst: 16 juni 2013, 11:31 uur
Ben ik eerlijk gezegd totaal op uitgekeken, ik ga mee met Dance Lover.
5,5
5,5
0
geplaatst: 16 juni 2013, 11:52 uur
Duf nummer, vreselijk saai.
Doe mij maar de Pink Floyd van The Piper at the Gates of Dawn.
4
Doe mij maar de Pink Floyd van The Piper at the Gates of Dawn.
4
0
geplaatst: 16 juni 2013, 11:55 uur
Niet het beste nummer op het album inderdaad, maar het blijft me toch altijd boeien in zijn eenvoud.
6,5
6,5
0
geplaatst: 16 juni 2013, 12:08 uur
0
geplaatst: 16 juni 2013, 13:03 uur
Best mooi, niet bijzonder. Andere zanger had het nummer ook goed gedaan.
7
7
0
geplaatst: 16 juni 2013, 13:14 uur
Titmeister schreef:
Heeft nooit echt tot mijn favoriete PF-nummers gehoord en lijdt een beetje aan overexposure.
Heeft nooit echt tot mijn favoriete PF-nummers gehoord en lijdt een beetje aan overexposure.
Ja, je kan geen tv of radio zender aanzetten of dit nummer komt wel voorbij. Om maar te zwijgen over de plaatselijke disco waar dit lied zowel de opener als mede de afsluiter van de avond is.

0
geplaatst: 16 juni 2013, 13:21 uur
vigil schreef:
Ja, je kan geen tv of radio zender aanzetten of dit nummer komt wel voorbij. Om maar te zwijgen over de plaatselijke disco waar dit lied zowel de opener als mede de afsluiter van de avond is.
(quote)
In de plaatselijke disco draaien ze hem elk uur

0
geplaatst: 16 juni 2013, 13:58 uur
8,5
Zeker niet hun hoogtepunt, weet de ene keer meer te raken als de andere.
Zeker niet hun hoogtepunt, weet de ene keer meer te raken als de andere.
0
geplaatst: 16 juni 2013, 14:43 uur
Eens en na Dark Side of the Moon hadden ze best mogen stoppen van mij.
6
0
geplaatst: 16 juni 2013, 17:26 uur
vigil schreef:
Het minste nummer van het bijbehorende album, maar goed dat album heeft dan ook extreem veel te bieden.
Het minste nummer van het bijbehorende album, maar goed dat album heeft dan ook extreem veel te bieden.
Yep voornamelijk extreem veel erg magere tracks. Daar is het de band dan ook naar.
Maar waarom nu net dit nummer kiezen, zelfs ik kan er geen onvoldoende voor geven, deze is nog fatsoenlijk.
6
Geef me dan maar deze Wish You Were Here
0
geplaatst: 16 juni 2013, 19:13 uur
Poeha schreef:
Yep voornamelijk extreem veel erg magere tracks. Daar is het de band dan ook naar.
Maar waarom nu net dit nummer kiezen, zelfs ik kan er geen onvoldoende voor geven, deze is nog fatsoenlijk.
6
(quote)
6
Ach, iedereen zijn eigen smaak, maar dit is louter provocerend bedoelt. Kan ik dus niks mee
Wish you were here is typisch zo'n nummer dat andere bands ook geschreven zouden kunnen hebben, maar dat het van die bands het bekendste nummer was geweest. Dat is bij Pink Floyd uiteraard niet zo en dit nummer past prima op het verder fantastische album. Krijgt van mij een 9
0
Zephyr
geplaatst: 16 juni 2013, 22:18 uur
Poeha schreef:
Maar waarom nu net dit nummer kiezen ...
Maar waarom nu net dit nummer kiezen ...
Omdat er dit in de openingspost van Stoepkrijt staat :
stoepkrijt schreef:
Het idee is dat er hier een (vrij) bekend nummer wordt geplaatst
Een voordeel van bekende nummers is dat veel mensen het nummer al kennen en er dus een duidelijke mening over hebben.
Het idee is dat er hier een (vrij) bekend nummer wordt geplaatst
Een voordeel van bekende nummers is dat veel mensen het nummer al kennen en er dus een duidelijke mening over hebben.
Nmm is WYWH één van de bekendste nummers van PF; zo niet het bekendste !
Daarom plaatste ik het duzzz !
Maar goed, mijnheer Poeha mag van mij morgenochtend de volgende plaatsen. Ben ik zéér benieuwd waar hij mee aan komt ...

Oh ja, nou moet ik zelf nog een cijfer geven : 8
7 voor het nummer, + 1 voor de nostalgische waarde.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.