MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Lied van de Dag

zoeken in:
Cured
nou, minste vind ik 'm zeker niet, maar ik ga ook niet op het puntje van mijn stoel zitten:

7,0

9,8

Tja, Pink Floyd....

De maximale score krijgt het niet, omdat ze simpelweg betere nummers hebben.

9,5

7.5

Ik heb weinig met PF maar deze kan er mee door.

7,0

5,5

Mwah.....

Casartelli (moderator)
Het echte kwartje bij dit nummer is bij mij eigenlijk pas vrij recent gevallen. Nu is het een middenmoter op het beste Pink Floyd-album.

8,5

Heeft nooit echt tot mijn favoriete PF-nummers gehoord en lijdt een beetje aan overexposure. Behoorlijk nummer niettemin.

7,3

Ben ik eerlijk gezegd totaal op uitgekeken, ik ga mee met Dance Lover.

5,5

Duf nummer, vreselijk saai.

Doe mij maar de Pink Floyd van The Piper at the Gates of Dawn.

4

Niet het beste nummer op het album inderdaad, maar het blijft me toch altijd boeien in zijn eenvoud.

6,5

trebremmit schreef:

7

9.5

Best mooi, niet bijzonder. Andere zanger had het nummer ook goed gedaan.
7

Titmeister schreef:
Heeft nooit echt tot mijn favoriete PF-nummers gehoord en lijdt een beetje aan overexposure.

Ja, je kan geen tv of radio zender aanzetten of dit nummer komt wel voorbij. Om maar te zwijgen over de plaatselijke disco waar dit lied zowel de opener als mede de afsluiter van de avond is.

vigil schreef:
(quote)

Ja, je kan geen tv of radio zender aanzetten of dit nummer komt wel voorbij. Om maar te zwijgen over de plaatselijke disco waar dit lied zowel de opener als mede de afsluiter van de avond is.

In de plaatselijke disco draaien ze hem elk uur

8,5

Zeker niet hun hoogtepunt, weet de ene keer meer te raken als de andere.

trebremmit schreef:

Eens en na Dark Side of the Moon hadden ze best mogen stoppen van mij.

6

9,5

Arrie schreef:
Ben ik eerlijk gezegd totaal op uitgekeken, ik ga mee met Dance Lover.

5,5
Gezellig.

vigil schreef:
Het minste nummer van het bijbehorende album, maar goed dat album heeft dan ook extreem veel te bieden.

Yep voornamelijk extreem veel erg magere tracks. Daar is het de band dan ook naar.
Maar waarom nu net dit nummer kiezen, zelfs ik kan er geen onvoldoende voor geven, deze is nog fatsoenlijk.

6

Geef me dan maar deze Wish You Were Here

Poeha schreef:
(quote)

Yep voornamelijk extreem veel erg magere tracks. Daar is het de band dan ook naar.
Maar waarom nu net dit nummer kiezen, zelfs ik kan er geen onvoldoende voor geven, deze is nog fatsoenlijk.

6

Geef me dan maar deze Wish You Were Here

Ach, iedereen zijn eigen smaak, maar dit is louter provocerend bedoelt. Kan ik dus niks mee

Wish you were here is typisch zo'n nummer dat andere bands ook geschreven zouden kunnen hebben, maar dat het van die bands het bekendste nummer was geweest. Dat is bij Pink Floyd uiteraard niet zo en dit nummer past prima op het verder fantastische album. Krijgt van mij een 9

Zephyr
Poeha schreef:
Maar waarom nu net dit nummer kiezen ...

Omdat er dit in de openingspost van Stoepkrijt staat :

stoepkrijt schreef:
Het idee is dat er hier een (vrij) bekend nummer wordt geplaatst

Een voordeel van bekende nummers is dat veel mensen het nummer al kennen en er dus een duidelijke mening over hebben.

Nmm is WYWH één van de bekendste nummers van PF; zo niet het bekendste !
Daarom plaatste ik het duzzz !

Maar goed, mijnheer Poeha mag van mij morgenochtend de volgende plaatsen. Ben ik zéér benieuwd waar hij mee aan komt ...

Oh ja, nou moet ik zelf nog een cijfer geven : 8

7 voor het nummer, + 1 voor de nostalgische waarde.

7,5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:13 uur

geplaatst: vandaag om 15:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.