MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Lied van de Dag

zoeken in:

7.8

Martial
9,5

Casartelli (moderator)
Tja, dat vind ik dan weer een wat zeurderig nummer.

5,0

Nog nooit eerder gehoord dit nummer. Weinig aan gemist.

4

9

Een van de juweeltjes uit de jaren 80.

Martial
ranboy schreef:
9

Een van de juweeltjes uit de jaren 80.

Kijk met jou kan ik praten

2MY
Als puber veel 'oude' muziek leren kennen via de Top 100 Allertijden-albums, en zo ook deze band.

In tegenstelling tot het nummer van The Nits heeft deze mij nooit kunnen verleiden om meer van deze band op te gaan zoeken.

6,5

8

Eerste aandachtige kennismaking met het bekendste nummer
van een groep-die-ik-altijd-al-eens-wat-beter-zou-moeten-leren-kennen.

Het nummer is muzikaal zeer zeker de moeite waard,
maar het beperkte bereik van de zanger nekt de hitpotentie.

Cured
8

10

Met een griffel, want een van m'n favoriete nummers ooit. En m'n nummer 1 track van de gehele jaren '80.

10

Precies wat Graf zegt, gelukkig ben jij er nog

Ik dacht al, waar blijft Vincent

8

Dit nummer zullen velen die muzikaal in de 90's zijn opgegroeid, niet erg hoog kunnen waarderen, ben ik bang. Prima nummer, zou hem op titel een 7,5 gegeven hebben. Maar nu ik hem zo weer hoor, een halfje erbij.

Zo'n nummer dat bij mij nooit blijft hangen eigenlijk en dus altijd weer als nieuw klinkt. Wellicht valt het kwartje nog wel een keer, maar ik houd het nu bij een beschaafde rating. Ik hoor de potentie wel, maar ook het zeurderige (en er had een minuut of 2 vanaf gemogen).

6

Weergaloos mooi nummer, al 30 jaar lang. Weet me elke keer weer te raken. Niet dat ik er emotioneel van word, maar word er elke keer weer stil van om uiteindelijk luidkeels mee te zingen. Top!

9,5

7,5

7.25

6,5

Prachtig nummer van een band die kwantitatief niet heel veel heeft uitgebracht maar die zijn dan kwalitatief wel weer dik in orde.

8,25

Moet ik dit kennen? Komt me vaag bekend voor, maar een hit zal het vast niet geweest zijn.
Toch was ik toen een trouwe TopPop kijker...

Prima popnummer btw: 6,5

Een nummer dat de tand des tijds goed doorstaan heeft, mooi nummer.

8,5

Dieter ->Hadden we bij de vorige ook al niet zo'n discussie?

Maar goed een 28ste plek in de top 40 en verder al 10 jaar bij de beste 900 in de Top 2000. Of te wel het had zo maar zo kunnen zijn dat je deze zou kennen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:15 uur

geplaatst: vandaag om 06:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.