Muziek / Muziekgames / Lied van de Dag
zoeken in:
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 23 juni 2013, 17:12 uur
Tja, dat vind ik dan weer een wat zeurderig nummer.
5,0
5,0
0
geplaatst: 23 juni 2013, 18:03 uur
Als puber veel 'oude' muziek leren kennen via de Top 100 Allertijden-albums, en zo ook deze band.
In tegenstelling tot het nummer van The Nits heeft deze mij nooit kunnen verleiden om meer van deze band op te gaan zoeken.
6,5
In tegenstelling tot het nummer van The Nits heeft deze mij nooit kunnen verleiden om meer van deze band op te gaan zoeken.
6,5
0
geplaatst: 23 juni 2013, 19:48 uur
8
Eerste aandachtige kennismaking met het bekendste nummer
van een groep-die-ik-altijd-al-eens-wat-beter-zou-moeten-leren-kennen.
Het nummer is muzikaal zeer zeker de moeite waard,
maar het beperkte bereik van de zanger nekt de hitpotentie.
Eerste aandachtige kennismaking met het bekendste nummer
van een groep-die-ik-altijd-al-eens-wat-beter-zou-moeten-leren-kennen.
Het nummer is muzikaal zeer zeker de moeite waard,
maar het beperkte bereik van de zanger nekt de hitpotentie.
0
geplaatst: 23 juni 2013, 21:39 uur
10
Met een griffel, want een van m'n favoriete nummers ooit. En m'n nummer 1 track van de gehele jaren '80.
Met een griffel, want een van m'n favoriete nummers ooit. En m'n nummer 1 track van de gehele jaren '80.
0
geplaatst: 23 juni 2013, 21:55 uur
8
Dit nummer zullen velen die muzikaal in de 90's zijn opgegroeid, niet erg hoog kunnen waarderen, ben ik bang. Prima nummer, zou hem op titel een 7,5 gegeven hebben. Maar nu ik hem zo weer hoor, een halfje erbij.
Dit nummer zullen velen die muzikaal in de 90's zijn opgegroeid, niet erg hoog kunnen waarderen, ben ik bang. Prima nummer, zou hem op titel een 7,5 gegeven hebben. Maar nu ik hem zo weer hoor, een halfje erbij.
0
geplaatst: 23 juni 2013, 22:23 uur
Zo'n nummer dat bij mij nooit blijft hangen eigenlijk en dus altijd weer als nieuw klinkt. Wellicht valt het kwartje nog wel een keer, maar ik houd het nu bij een beschaafde rating. Ik hoor de potentie wel, maar ook het zeurderige (en er had een minuut of 2 vanaf gemogen).
6
6
0
geplaatst: 23 juni 2013, 23:22 uur
Weergaloos mooi nummer, al 30 jaar lang. Weet me elke keer weer te raken. Niet dat ik er emotioneel van word, maar word er elke keer weer stil van om uiteindelijk luidkeels mee te zingen. Top!
9,5
9,5
0
geplaatst: 24 juni 2013, 09:26 uur
Prachtig nummer van een band die kwantitatief niet heel veel heeft uitgebracht maar die zijn dan kwalitatief wel weer dik in orde.
8,25
8,25
0
geplaatst: 24 juni 2013, 13:49 uur
Moet ik dit kennen? Komt me vaag bekend voor, maar een hit zal het vast niet geweest zijn.
Toch was ik toen een trouwe TopPop kijker...
Prima popnummer btw: 6,5
Toch was ik toen een trouwe TopPop kijker...
Prima popnummer btw: 6,5
0
geplaatst: 24 juni 2013, 14:13 uur
Een nummer dat de tand des tijds goed doorstaan heeft, mooi nummer.
8,5
8,5
0
geplaatst: 24 juni 2013, 14:14 uur
Dieter ->Hadden we bij de vorige ook al niet zo'n discussie?
Maar goed een 28ste plek in de top 40 en verder al 10 jaar bij de beste 900 in de Top 2000. Of te wel het had zo maar zo kunnen zijn dat je deze zou kennen.
Maar goed een 28ste plek in de top 40 en verder al 10 jaar bij de beste 900 in de Top 2000. Of te wel het had zo maar zo kunnen zijn dat je deze zou kennen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.