Muziek / Muziekgames / Lied van de Dag
zoeken in:
0
geplaatst: 25 juni 2013, 21:01 uur
Bang that head...
Betere Hardrock is er mijns inziens niet gemaakt. Dit nummer tovert altijd weer die brede glimlach op mn gezicht en de nekspieren worden weer keurig getraind.
Maar één cijfer mogelijk
10
Betere Hardrock is er mijns inziens niet gemaakt. Dit nummer tovert altijd weer die brede glimlach op mn gezicht en de nekspieren worden weer keurig getraind.
Maar één cijfer mogelijk
10
0
geplaatst: 25 juni 2013, 22:16 uur
Geldt hier het "wie eerst komt, eerst maalt"-principe?
Ik probeer al een tijdje een song te posten, maar kom telkens te laat.
Rainbow is echt mijn ding niet. Te potig, te patserig zal ik maar zeggen.
Dat de muzikanten zich uitsloven is lovenswaardig, maar het zet bij mij geen zoden aan de dijk.
Een song moet me ontroeren, raken. Ik ervaar deze muziek eerder als een soort incasseren.
Die vuist in het logo zegt daarmee ook alles.
Wat heb je aan een muzikale ervaring als die je knock out achterlaat?
Om de pret van de echte liefhebber niet te bederven: geen punten.
Rainbow is echt mijn ding niet. Te potig, te patserig zal ik maar zeggen.
Dat de muzikanten zich uitsloven is lovenswaardig, maar het zet bij mij geen zoden aan de dijk.
Een song moet me ontroeren, raken. Ik ervaar deze muziek eerder als een soort incasseren.
Die vuist in het logo zegt daarmee ook alles.
Wat heb je aan een muzikale ervaring als die je knock out achterlaat?
0
geplaatst: 25 juni 2013, 22:26 uur
4
Te saai en veel te lang, kan mijn aandacht al na 1 minuut niet meer vasthouden. Echt slecht wordt het zeker niet, mara kan hier absoluut niet van genieten.
@Dazzler: gewoon stemmen, de pret werd bij Debaser ook al regelmatig bedorven. Een erlijke waardering al hier vast op prijs worden gesteld (positief of negatief).
Te saai en veel te lang, kan mijn aandacht al na 1 minuut niet meer vasthouden. Echt slecht wordt het zeker niet, mara kan hier absoluut niet van genieten.
@Dazzler: gewoon stemmen, de pret werd bij Debaser ook al regelmatig bedorven. Een erlijke waardering al hier vast op prijs worden gesteld (positief of negatief).
0
geplaatst: 25 juni 2013, 22:36 uur
dazzler schreef:
Toevallig vandaag werd er te vroeg gepost maar normaliter moet het wel lukken hoor want bijna dagelijks is het niet erg stipt.
Je geeft toch ook je mening? Gewoon stemmen want dat hoort er hier bij en wat Poeha zegt: voor Pixies was men ook niet mals en dat is te begrijpen... love/hate en dat gaat voor dit nummer ook wel op denk ik.
0
geplaatst: 25 juni 2013, 23:01 uur
dazzler schreef:
Doe nou maar wel, want als steeds meer mensen dit gaan doen gaat de top-20 ook niks meer zeggen. It's in the game dat er haters en lovers zijn.Om de pret van de echte liefhebber niet te bederven: geen punten.
0
geplaatst: 25 juni 2013, 23:29 uur
Goed dan.
De drums vind ik gewoon lelijk geproducet.
De zang behoorlijk eentonig doorheen die 8 minuten.
De gitaren minder flitsend dan ik had verwacht.
De melodie is aardig en de finale weet me wel te pakken.
Ik geef dan maar een even zoutloze als kleurloze 5.
De drums vind ik gewoon lelijk geproducet.
De zang behoorlijk eentonig doorheen die 8 minuten.
De gitaren minder flitsend dan ik had verwacht.
De melodie is aardig en de finale weet me wel te pakken.
Ik geef dan maar een even zoutloze als kleurloze 5.
0
geplaatst: 25 juni 2013, 23:30 uur
Een van de weinige positieve uitschieters in een genre dat voornamelijk lachwekkende muziek heeft opgeleverd.
7,5
7,5
0
Cured
geplaatst: 26 juni 2013, 06:48 uur
Titmeister schreef:
..... in een genre dat voornamelijk lachwekkende muziek heeft opgeleverd.
Lachwekkende , typisch snob-achtige opmerking. ..... in een genre dat voornamelijk lachwekkende muziek heeft opgeleverd.

0
geplaatst: 26 juni 2013, 07:36 uur
Titmeister schreef:
Een van de weinige positieve uitschieters in een genre dat voornamelijk lachwekkende muziek heeft opgeleverd.
Oh, ik wist niet dat dit prog was.
0
Zephyr
geplaatst: 26 juni 2013, 09:54 uur
Op basis van kwaliteit heb ik hier maar weinig op aan te merken. Het tere punt van Stargazer is nmm dat het nummer te lang duurt, en een iets subtieler intro had ook helemaal geen kwaad gekund. Daarentegen zitten er wel een aantal
passages in dit nummer, wat ik overigens niet de beste song van Rainbow vind. Maar da's een ander verhaal !
8
passages in dit nummer, wat ik overigens niet de beste song van Rainbow vind. Maar da's een ander verhaal !8
0
geplaatst: 26 juni 2013, 12:51 uur
Enige nummer van Rainbow dat ik echt goed vind. Vond hem vroeger zelfs fantastisch, is minstens een 7.5 waard
0
geplaatst: 26 juni 2013, 14:24 uur
9.
De meesten hier herkennen een meesterwerk nog niet als het recht voor hun neus gepresenteerd wordt. En dan Debaser een 10 geven, ja, ja.
De meesten hier herkennen een meesterwerk nog niet als het recht voor hun neus gepresenteerd wordt. En dan Debaser een 10 geven, ja, ja.

0
Cured
geplaatst: 26 juni 2013, 14:34 uur
Dat is het wel Titmeister kennende; overigens redt die 'm zelf wel.. Zij mening maakt mij niet uit en mag ie geven, maar het is een opmerking van een niet-kenner. Titmeister gaat meer voor de afwijkenkde, vage muziek /EPD(en dat is mijn mening
)
)
0
geplaatst: 26 juni 2013, 14:58 uur
Je hebt het weer veranderd zie ik. Vraag me nog wel af wat je met EPD bedoelt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.